Thumbnail
​Των αιρετών του ΠΥΣΠΕ Πειραιά Χ.Καπόνη και Β. Κουτσώνη

Με την προσπάθεια του Υπουργείου να ξαναφέρει την εκπαιδευτική κοινότητα προ τετελεσμένων γεγονότων,με ξεκάθαρο στόχο την ελαχιστοποίηση των κενών, αλλά και την κατάργηση στην πράξη των διαδικασιών και των χρονοδιαγραμμάτων που προβλέπονταιστα προεδρικά διατάγματα (ΠΔ50/96 και ΠΔ100/97), ήταν ξεκάθαρο από την αρχή ότι με τη διαχείριση των λειτουργικών υπεραριθμιών από τις διευθύνσεις εκπαίδευσης, θα γινόταν εφικτό  να περικοπεί το εκπαιδευτικό έργο σε κάθε σχολείο, ώστε να «λειτουργήσουν» πλήρως κι από την πρώτη μέρα τα σχολεία, αλλά με αρκετούς εκπαιδευτικούς λιγότερους.

Είναι σίγουρο ότι περισσότερα θα ήταν τα κενά και λιγότερες οι υπεραριθμίες εάν υπολογιστούν με βάση τιςαποφάσεις του κλάδου.(όπως η μείωση των μαθητών στα Δημοτικά και στα Νηπιαγωγεία ανά τμήμα, η μείωση του διδακτικού ωραρίου των εκπαιδευτικών, ο σταθερός υπεύθυνος δάσκαλος στο ολοήμερο σχολείο στα σχολείαπου υπάρχουν 2 και πάνω τμήματα ολοημέρου, η ελεύθερη πρόσβαση στο ολοήμερο κ.α.). Ειδικά η λειτουργία του ολοήμερου χωρίς σταθερό δάσκαλο και με μία μόνο ώρα μελέτηςαποτελεί «αυτοεκπληρούμενη προφητεία» έλλειψηςή απομάκρυνσης των μαθητών από το ολοήμερο.Οι  γονείς απογοητευμένοι υποχρεώνονται να βρίσκουν άλλες λύσεις για τα παιδιά τους, είτε περιμένοντας να λειτουργήσουν όλα τα τμήματα ολοημέρου  είτε να υπάρχει δάσκαλος για την ώρα της μελέτης. Με αυτή τη μεθόδευση καταργούνται στην ουσία τμήματα ολοήμερων και θέσεις εργασίας εκπαιδευτικών.  

Είναι προφανές ότι ως αιρετοί απείχαμε,σύμφωνα και με τις αποφάσεις της Δ.Ο.Ε,από τη διαδικασία χαρακτηρισμού τόσο των υπεραρίθμωνόσο και των κενών, μιας και οι υπεραριθμίες και τα κενά προέκυψαν λόγω εφαρμογής όλων των ρυθμίσεων που συρρικνώνουν το δημόσιο σχολείο.  Οι αιρετοί και το εκπαιδευτικό κίνημα, είναι ξεκάθαρο,ότι δεν πρέπει και δεν μπορούν να νομιμοποιήσουν και να επικυρώσουν αυτές τις διαδικασίες.Επίσης ως αιρετοίκαταψηφίσαμε την ήδη από πέρσι ειλημμένη απόφαση- πλειοψηφικά-για την τοποθέτηση των υπεράριθμων εκπαιδευτικών χωρίς το σύστημα των ομάδων. Ζητήσαμε επίσης να γίνουν οι τοποθετήσεις ανά κατηγορία (υπεράριθμοι, διάθεση,συμπλήρωση ωραρίου αποσπασμένοι), σε εύλογο χρόνο για να πραγματοποιηθούν οι αιτήσεις και να υπάρχει ανακοινοποίησηκαι επικαιροποίησηκενών, ειδικά πριν τις τοποθετήσεις των αποσπασμένων, ώστε να αποφεύγονται και τα λάθη και οι άρσεις υπεραριθμιών. Οι αποφάσεις σε αυτά τα ζητήματα πάρθηκαν πλειοψηφικά, με τους αιρετούς να μειοψηφούν.

Πέρα από τις βαθύτατες διαφωνίες μας στον συνολικό τρόπο υπολογισμού υπεραριθμιών και κενών με τη διοίκηση, είναι ξεκάθαρο ότι αυτά τα χρονοδιαγράμματα «δεν βγαίνουν».Παρά τη συγκινητική προσπάθεια των υπαλλήλων της διεύθυνσης, που δούλευαν ακόμη και Σάββατο, όλη η διαδικασία ανά μέρα είχε νέα δεδομένα (άδειες, κενά, ανάγκες,μετεγγραφές), όπως άλλωστε είχαμε προβλέψει.Το σύστημα έχει φτάσει στα όριά του, μετά από τόσα χρόνια έλλειψης διορισμών.Σήμερα, περισσότερο από ποτέ,χρειάζεται το εκπαιδευτικό κίνημα να διεκδικήσει  ΜΟΝΙΜΟΥΣ ΜΑΖΙΚΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ σε όλες τις ειδικότητες.

Ο αγώνας για την προάσπιση του δημόσιου σχολείου και των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών μας συνεχίζεται.

   Η ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΣΤΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΜΑΣ  ΕΙΝΑΙ  Η ΜΟΝΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

 

Των αιρετών του ΠΥΣΠΕ Πειραιά

ΧρήστουΚαπόνη

Βύρωνα Κουτσώνη

Εκλεγμένων με το ψηφοδέλτιο των

ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ-ΚΙΝΗΣΕΩΝ-ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΩΝ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Ποια είναι η ευχή της μάνας με 6 λέξεις και μόνο φωνήεντα

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 19/3

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα