Thumbnail
Σύλλογος ΠΕ Χανίων

Η κυβέρνηση στο αμέσως επόμενο διάστημα και  αξιοποιώντας τις διατάξεις του ΠΔ 79 θα επιχειρήσει να περικόψει μαζικά τον αριθμό των τμημάτων στα σχολεία, καθώς και να αφαιρέσει τη δυνατότητα από αυτά να διαμορφώνουν τον αριθμό των τμημάτων που είναι απαραίτητα για την ομαλή τους λειτουργία. Πιο συγκεκριμένα. Οι διευθύνσεις της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σε όλη τη χώρα θα κληθούν να συστήσουν τριμελείς επιτροπές (αποτελούμενες από τον Προϊστάμενο Εκπαιδευτικών Θεμάτων, ένα σύμβουλο και έναν διευθυντή/τρια για τα Δ.Σχ. προϊστάμενο/η για τα Νηπιαγωγεία) που θα έχουν ως καθήκον τους την ανακατανομή των εγγραφών στην Ά Δημοτικού και στα Νηπιαγωγεία έτσι ώστε να σχηματιστούν όσο το δυνατό λιγότερα τμήματα στο σύνολο των σχολείων.

Αυτό θα επιτευχθεί με τη μεταφορά μαθητών σε όμορα σχολεία όταν οι εγγραφές στην πρώτη τάξη ενός σχολείου ή νηπιαγωγείου ξεπερνούν το όριο των 25 μαθητών. Κάτι τέτοιο θα έχει καταστρεπτικές συνέπειες για τα σχολεία και τα μορφωτικά δικαιώματα χιλιάδων παιδιών.

  • Θα χαθούν σε όλη τη χώρα χιλιάδες θέσεις εργασίας. Την ώρα που ο υπουργός Γαβρόγλου και οι προϊστάμενοι κόπτονται για το πόσο δίκαιο είναι το αίτημα για μόνιμους διορισμούς, χιλιάδες συνάδελφοι μας αναπληρωτές θα δουν την πόρτα εξόδου από την εκπαίδευση την επόμενη σχολική χρονιά.
  • Η οργανικότητα των σχολείων θα μειωθεί με αποτέλεσμα στα επόμενα χρόνια να υπάρξουν υπεραριθμίες και μετακινήσεις παλαιότερων συναδέλφων.
  • Τα παιδιά να στοιβάζονται πλέον σε 25αρια τμήματα με ότι αυτό μπορεί να σημάνει για την ποιότητα του μαθήματος και τις δυνατότητες των εκπαιδευτικών να ανταποκριθούν σε αυτό.

Η προσπάθεια του προϊσταμένου κ. Μηλιαράκη το προηγούμενο διάστημα, προτρέχοντας του υπουργείου,  να ζητήσει από τους γονείς που έχουν παιδιά στα νηπιαγωγεία των Χανίων να δηλώσουν δεύτερο σχολείο επιλογής τους για την εγγραφή των παιδιών τους προδιαθέτει αρνητικά για τις διαθέσεις της διοίκησης.

Το μέτρο αυτό πρέπει να αποτραπεί.

  • Καλούμε τη διεύθυνση να μην προχωρήσει στην εφαρμογή του συγκεκριμένου μέτρου.
  • Καλούμε όλους τους συναδέλφους να μην συμμετέχουν στην τριμελή επιτροπή. Να αρνηθούν τη συμμετοχή τους αν κληθούν να συμμετέχουν. Δεν μπορεί κανείς συνάδελφος, σύμβουλος  διευθυντής, προϊστάμενος να πράξει ενάντια στους συναδέλφους του, στα σχολεία και στους μαθητές.
  • Καλούμε όλες/ους τις/τους συναδέλφισσες/ους διευθύντριες/ες των Δημοτικών και τις/τους προϊσταμένες/ους Νηπιαγωγείων να στείλουν στο Σύλλογό μας εκτίμηση για τον αριθμό των εγγραφών που αναμένουν στην Ά Δημοτικού, ώστε να εντοπιστούν τα σημεία που πιθανόν θα επιχειρηθούν να υπάρξουν αναγκαστικές μετακινήσεις μαθητικού πληθυσμού.
  • Καλούμε τους συλλόγους γονέων να αντισταθούν μαζί με τους εκπαιδευτικούς για να μην αφήσουμε να υποβαθμιστεί η εκπαίδευση των παιδιών τους.
  • Καλούμε την επιτροπή αναπληρωτών να προετοιμάσει το έδαφος και κινητοποιήσεις σε περίπτωση που γίνουν προσπάθειες υλοποίησης του μέτρου.
  • Καλούμε στάση εργασίας και παράσταση διαμαρτυρίας κάθε φορά που επιχειρηθεί να συνεδριάσει η τριμελής επιτροπή της διεύθυνσης σε περίπτωση που αυτή συσταθεί.

 

Για το Δ.Σ.    

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παραιτήθηκε διευθυντής σχολείου που απειλήθηκε με καθαίρεση και πειθαρχικές ποινές επειδή αντιτάχθηκε σε αυτή στην αξιολόγηση

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 17 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 17/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Συναυλία αλληλεγγύης
Συναυλία αλληλεγγύης στον αγώνα των εκπαιδευτικών ενάντια στην αξιολόγηση και εμπορευματοποίηση της παιδείας
Συναυλία αλληλεγγύης προς τους εκπαιδευτικούς
Συναυλία αλληλεγγύης στον αγώνα των εκπαιδευτικών ενάντια στην αξιολόγηση και εμπορευματοποίηση της παιδείας