Thumbnail
Α ΕΛΜΕ Κορινθίας

Η ανακοίνωση των μεταθέσεων για το 2017 με την ικανοποίηση μόλις 213 αιτήσεων επί των 6874 ( ποσοστό 3,14%), δεν αποτελεί μόνο ένα αρνητικό ρεκόρ, οι λιγότερες μεταθέσεις που έγιναν ποτέ. Αποτελεί εμπαιγμό ανθρώπινων συνειδήσεων και απαξίωσης των εκπαιδευτικών.

Χιλιάδες συνάδελφοί μας  είναι σε κατάσταση απόγνωσης, συνειδητοποιώντας ότι  για μεγάλο μέρος πλέον της επαγγελματικής τους εξέλιξης θα βρίσκονται μακριά από τα σπίτια τους, εγκλωβισμένοι σε συνθήκες  διαρκούς ανασφάλειας,  κρίσης και φτώχειας. Πρόκειται κυρίως για νέους εκπαιδευτικούς που οι μισθοί τους έχουν γίνει επιδόματα και τους αφαιρούν τη δυνατότητα μιας στοιχειώδους επιβίωσης.

Το νέο αυτό πλήγμα στον εκπαιδευτικό κόσμο έρχεται ως φυσική συνέπεια των απανωτών αντιεκπαιδευτικών μέτρων του Υπουργείου Παιδείας και των δεσμεύσεων, που έχει υπογράψει  η κυβέρνηση ΣΥ.ΡΙΖ.Α. – ΑΝ.ΕΛ

Το αυξημένο από το 2013 ωράριο των εκπαιδευτικών, οι περικοπές ωρών μαθημάτων στα Ωρολόγια Προγράμματα, τα λιγότερα τμήματα που λειτουργούν λόγω αύξησης των κατώτατων αλλά και των ανώτατων ορίων για δημιουργία τμήματος, οι ελάχιστες συνταξιοδοτήσεις, αποτέλεσμα της αύξησης των ορίων ηλικίας για συνταξιοδότηση και των πρωτόγνωρων περικοπών στις συντάξεις, ο μη υπολογισμός των φετινών συνταξιούχων στα οργανικά κενά των Πινάκων, το ότι δε ζητήθηκε  η «εκτίμηση Πύσδε» για τα κενά, όλα αυτά  συνθέτουν ένα σκηνικό στην ουσία ακύρωσης των μεταθέσεων. Οι μεταθέσεις αποκτούν πλέον έναν συμβολικό χαρακτήρα

Την ίδια ώρα ο κ. Γαβρόγλου, ονομάζει τα μέτρα του - τα μέτρα των Μνημονίων του και της εργαλειοθήκης του ΟΟΣΑ, τα μέτρα της αποδόμησης της Δημόσιας εκπαίδευσης-  χωρίς καμιά συστολή ως «εκπαιδευτική μεταρρύθμιση».

Απευθύνεται στους εκπαιδευτικούς χρησιμοποιώντας φτηνό επικοινωνιακό τέχνασμα,  λέγοντας ότι οι «εκπαιδευτικοί βαστάνε τα σχολεία στην περίοδο της κρίσης»,την ίδια στιγμή που η πραγματική πολιτική του απαξιώνει σε όλα τα επίπεδα το επάγγελμά μας.      

Ζητάμε την επανεξέταση του όλου προβλήματος των μεταθέσεων.

  • Να επαναπροσδιοριστούν τα κενά με βάση τις αποφάσεις του κλάδου μας.

  • Να ικανοποιηθούν οι αιτήσεις των μεταθέσεων με βάση τις υπαρκτές ανάγκες των σχολείων.

  • Να γίνουν διορισμοί μόνιμων εκπαιδευτικών για να καλυφθούν όλα τα κενά.

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                           Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΗΛΙΑΣ ΛΕΚΚΑΣ                        ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΤΡΩΝΑΣ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Αλλάζουν οι ώρες αποχώρησης των μαθητών

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 26 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 26/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

panellinies panelladikes
Πανελλήνιες 2024: Τι ρόλο παίζει ο βαθμός του Λυκείου για την εισαγωγή στο Πανεπιστήμιο;
Πανελλήνιες - Πανελλαδικές 2024: Πόσο μετράει ο βαθμός του Λυκείου για την εισαγωγή στο Πανεπιστήμιο; Μάϊου 
Πανελλήνιες 2024: Τι ρόλο παίζει ο βαθμός του Λυκείου για την εισαγωγή στο Πανεπιστήμιο;
foto_education_pencils_molivia.jpg
Η διδασκαλία της Έκθεσης στο νέο Λύκειο: Από την έκθεση ιδεών στις ήπιες γλωσσικές δεξιότητες της αγοραίας κουλτούρας του ΟΟΣΑ
Το παρακάτω είναι εισήγηση στην εκδήλωση της Ένωσης Φιλολόγων Ν. Ηρακλείου με θέμα «Η διδασκαλία των γλωσσικών μαθημάτων στο Λύκειο»
Η διδασκαλία της Έκθεσης στο νέο Λύκειο: Από την έκθεση ιδεών στις ήπιες γλωσσικές δεξιότητες της αγοραίας κουλτούρας του ΟΟΣΑ