Thumbnail
Ενημέρωση της αιρετού Γεωργίας Αμπατζή

Σας ενημερώνουμε σχετικά με τα σημαντικότερα θέματα που απασχόλησαν το υπηρεσιακό συμβούλιο στις τελευταίες συνεδριάσεις, καθώς και για αριθμητικά στοιχεία υπηρεσιακών μεταβολών και προσλήψεων:

 

  1. Αριθμητικά Στοιχεία (οι αριθμοί των παρενθέσεων αφορούν σε περσινά και προπέρσινα στοιχεία. Ο πρώτος αριθμός της παρένθεσης αναφέρεται στο σχ. έτος 2016-17 και ο δεύτερος στο 2015-16)

  • Οργανικά ανήκοντες/ουσες στο ΠΥΣΔΕ Καρδίτσας: 822  (830, 839)

  • Εκπαιδευτικοί Διάθεσης ΠΥΣΔΕ (χωρίς οργανική σε σχολείο): 141  (145, 156)

  • Εκπαιδευτικοί που έφυγαν με απόσπαση: 56  (56, 50)

  • Εκπαιδευτικοί που ήρθαν με απόσπαση στο ΠΥΣΔΕ Καρδίτσας: 31  (45, 47)

  • Εκπαιδευτικοί που ήρθαν με απόσπαση στη ΔΔΕ Καρδίτσας: 6 (8, 10)

  • Εκπαιδευτικοί με διδακτικό ωράριο < 5: ± 35  (45, 45) (δεν έχουν υπολογιστεί όσοι/ες υπηρετούν στη ΔΔΕ και οι αδυνατούντες/ούσες για διδακτικό έργο εκπαιδευτικοί)

 

  • Εκπαιδευτικοί που υπηρετούν σε 1 σχολείο: 623 (ποσοστό 77,2%)

  • Εκπαιδευτικοί που υπηρετούν σε 2 σχολεία: 157 (ποσοστό 19,45%)

  • Εκπαιδευτικοί που υπηρετούν σε 3 σχολεία: 25 (ποσοστό 3,09%)

  • Εκπαιδευτικοί που υπηρετούν σε 4 σχολεία: 2 (ποσοστό 0,25%)

  • Εκπαιδευτικοί που υπηρετούν σε 5 σχολεία: 0

 

  1. Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά:

Οι τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά έγιναν σύμφωνα με τα νέα ΦΕΚ αναθέσεων του ΥΠΠΕΘ και με βάση τους επικαιροποιημένους πίνακες κενών-πλεονασμάτων που απέστειλαν οι σχολικές μονάδες, αφού λήφθηκαν υπόψη τα αποτελέσματα συνεδριάσεων των συλλόγων διδασκόντων, με την εξής σειρά:

1. Συμπλήρωση Ωραρίου. Προηγήθηκαν στην τοποθέτηση όσοι/ες εκπαιδευτικοί έχουν οργανική θέση και δεν συμπληρώνουν το υποχρεωτικό τους ωράριο, ανεξάρτητα αν είχαν ή όχι χαρακτηριστεί ως οργανικά υπεράριθμοι/ες με τη διαδικασία του καλοκαιριού. Στη συμπλήρωση ωραρίου προηγούνται οι συνάδελφοι/ισσες που ανήκουν στην ίδια ομάδα σχολείων, και έπονται όσοι/ες επιθυμούν μετακίνηση από όμορη ομάδα.

2. Διάθεση ΠΥΣΔΕ. Έπονται στην τοποθέτηση οι εκπαιδευτικοί που βρίσκονται στη διάθεση ΠΥΣΔΕ.

3. Αποσπάσεις. Οι εκπαιδευτικοί που ζητούν απόσπαση εντός ΠΥΣΔΕ καθώς και όσοι έχουν έρθει από άλλα ΠΥΣΔΕ, συγκρίνονται μεταξύ τους με μόρια απόσπασης.

Να τονίσουμε πως οι συνάδελφοι/ισσες που δεν καταθέτουν δήλωση προτίμησης ή έχουν πολύ περιορισμένες προτιμήσεις ενδέχεται να μετακινηθούν σε οποιοδήποτε σχολείο προκύψει λειτουργικό κενό.

Περιπτώσεις συναδέλφων/ισσών που ζητούσαν με αίτησή τους, για σοβαρούς λόγους υγείας, να απαλλαγούν από διδακτικό ωράριο και να υποστηρίζουν διοικητικά τις σχολικές μονάδες, έγιναν δεκτές.

Για τις κοινές ειδικότητες α/θμιας και β/θμιας (Αγγλικής, Γαλλικής, Γερμανικής, Καλλιτεχνικών, Φυσικής Αγωγής, Μουσικής, Πληροφορικής, Θεατρικής Αγωγής) έγιναν κοινές συνεδριάσεις ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ. Διατέθηκαν στην α/θμια 2 εκπαιδευτικοί κλ. ΠΕ16 – Μουσικής και 2 εκπαιδευτικοί κλ. ΠΕ19 – Πληροφορικής, για συμπλήρωση λίγων ωρών (δεν έγινε εξ ολοκλήρου διάθεση).

Ο αριθμός των ενστάσεων που υποβλήθηκαν συνολικά, ήταν εξαιρετικά μικρός και οι περισσότερες έγιναν ομόφωνα δεκτές.

 

  1. Διαθέσεις στα ΙΕΚ: Είναι η 3η χρονιά που εκπαιδευτικοί διατίθενται εκεί. Προβλέπεται στο νόμο 4386/16 να «…είναι δυνατή η ολική ή μερική διάθεση εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στα δημόσια Ι.Ε.Κ., κατά προτεραιότητα σε όσα εδρεύουν στην περιοχή αρμοδιότητας της οικείας Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, για την κάλυψη του υποχρεωτικού διδακτικού ωραρίου τους…»

Φέτος διατέθηκαν στα ΔΙΕΚ τρεις εκπαιδευτικοί αρχικά (οι 2 χωρίς αίτησή τους). Εξετάστηκε μία ένσταση, η οποία έγινε ομόφωνα δεκτή.

 

  1. Προσλήψεις αναπληρωτών/τριών – εναπομείναντα κενά (έως 20/11/2017)

 

ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ

ΑΡΙΘΜΟΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΩΝ

ΕΝΑΠΟΜΕΙΝΑΝΤΑ ΚΕΝΑ

ΠΕ08 - Καλλιτεχνικών

2

1 πλήρους + 2 μειωμένου

ΠΕ14.06 – Νοσηλευτικής

1

-

ΠΕ18.07 – Ιατρικών Εργαστηρίων

1

-

ΠΕ18.10 - Νοσηλευτικής

1

-

ΤΕ01.19 – Κομμωτικής

2

-

ΔΕ01.17 - Κομμωτικής

-

2 μειωμένου

 

ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ (ΣΜΕΑΕ, ΤΜΗΜΑΤΑ ΕΝΤΑΞΗΣ, ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗ)

ΠΕ02.50 - Φιλόλογοι

                      10          

62 ώρες

ΠΕ03.50 - Μαθηματικοί

7

22 ώρες

ΠΕ04.01.50 – Φυσικοί

3

15 ώρες

ΠΕ04.02.50 – Χημικοί

1

11 ώρες

ΠΕ04.04.50 – Βιολόγοι

1

-

ΠΕ04.05.50 – Γεωλόγοι

1

-

ΠΕ14.04.50 – Γεωπόνοι

1

-

ΠΕ19.50 – Πληροφορικής ΑΕΙ

1

-

ΠΕ17.06.50 – Μηχανολόγοι ΤΕΙ

1

-

ΠΕ23 - Ψυχολόγοι

3

-

ΠΕ25 – Σχολικοί Νοσηλευτές

1

-

ΠΕ29 - Εργοθεραπευτές

1

-

ΠΕ30 – Κοινωνικοί Λειτουργοί

3

-

 

 

 

ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Θεωρία και μουσικά όργανα

11 + 4 ωρομ.

12

 

Είμαστε στη διάθεσή σας για οποιοδήποτε συνδικαλιστικό ή/και υπηρεσιακό ζήτημα.

Γεωργία Αμπατζή

Αιρετό τακτικό μέλος ΠΥΣΔΕ

 Τηλ: 6945997748

ηλ.δ/νση: ([email protected])

Χρήστος Παπαστάθης

Αιρετό αναπληρωματικό μέλος ΠΥΣΔΕ

 Τηλ: 6936745107

ηλ.δ/νση: ([email protected])

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 22/8

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

famellos
Σωκράτης Φάμελλος: Δεν μπορούμε να παρακολουθούμε άπραγοι την γενοκτονία στην Γάζα
Μέσα από ανάρτησή του, τόνισε ότι η διεθνής κοινότητα δεν μπορεί να παραμείνει αμέτοχη μπροστά στην κλιμάκωση της βίας
Σωκράτης Φάμελλος: Δεν μπορούμε να παρακολουθούμε άπραγοι την γενοκτονία στην Γάζα
μπεν
Ακραία πρόκληση από τον υπουργό Εθνικής Ασφάλειας του Ισραήλ: Κρέμασε αφίσα με την ισοπεδωμένη Γάζα για να τη βλέπουν Παλαιστίνιοι κρατούμενοι (Βίντεο)
Προκλητικό βίντεο σε Ισραηλινή φυλακή - Κύμα αντιδράσεων από οργανώσεις και μέσα ενημέρωσης
Ακραία πρόκληση από τον υπουργό Εθνικής Ασφάλειας του Ισραήλ: Κρέμασε αφίσα με την ισοπεδωμένη Γάζα για να τη βλέπουν Παλαιστίνιοι κρατούμενοι (Βίντεο)
malama
Σφοδρές αντιδράσεις για τον αποκλεισμό εκπαιδευτικών από τις νέες οργανικές θέσεις- Στη Βουλή το ζήτημα
Παραβίαση αξιοκρατίας στις τοποθετήσεις εκπαιδευτικών: Στη Βουλή το ζήτημα των νέων οργανικών θέσεων
Σφοδρές αντιδράσεις για τον αποκλεισμό εκπαιδευτικών από τις νέες οργανικές θέσεις- Στη Βουλή το ζήτημα