Thumbnail

Η κυβέρνηση και το υπουργείο παιδείας αντί να υποστηρίξει το νόμο της για την επιλογή διευθυντών σχολικών μονάδων, να διευρύνει τον αποφασιστικό ρόλο του συλλόγου διδασκόντων και να θεσπίσει, δύο χρόνια τώρα, ένα πλαίσιο ισχυροποίησης των δικαιωμάτων-αρμοδιοτήτων του, με το νέο νόμο για την διευθυντική στελέχωση των σχολείων μας γυρίζει στο παρελθόν της αδιαφάνειας, κομματοκρατίας, αναξιοκρατίας.

Στο πλαίσιο αυτό μετατρέπει τον σύλλογο διδασκόντων από αποφασιστικό θεσμικό όργανο διοίκησης, σε άτυπο «γνωμοδοτικό σώμα», χωρίς την συμμετοχή μάλιστα των αναπληρωτών, ωρομισθίων και λοιπών ελαστικά εργαζόμενων εκπαιδευτικών, εισάγει έναν «γνωμοδοτικό» ρόλο, που δεν προβλέπετε πουθενά θεσμικά, απλά και μόνο για να καλλιεργήσει την «κουλτούρα της αξιολόγησης» σύμφωνα με τις επιταγές του ΟΟΣΑ. Επειδή:

1. Η διαδικασία αυτή αλλοιώνει και υποβαθμίζει καίρια τον ρόλο του Συλλόγου ως αποφασιστικό θεσμικό όργανο με νομική ισχύ των αποφάσεών του.

2. Το σώμα των «γνωμοδοτούντων δεν έχει καμιά θεσμική ισχύ και οι όποιες αποφάσεις του δεν δεσμεύουν κανέναν ούτε μπορεί κανείς να τις επικαλεστεί, άρα δεν παίζουν κανέναν ρόλο.

3. Πρόκειται, ουσιαστικά και τυπικά, για διαδικασία αξιολόγησης συναδέλφων μας, που είναι αντίθετη με τις αποφάσεις του κλάδου.

4. Η ΑΔΕΔΥ έχει κηρύξει αποχή από κάθε διαδικασία αξιολόγησης στον δημόσιο τομέα και

5. Ο  κλάδος των εκπαιδευτικών δεν είναι διατεθειμένος να αυτοχειριαστεί για να εξυπηρετήσει τα συμφέροντα και τις επιταγές των δανειστών… 

Η ΕΛΜΕ Ημαθίας καλεί τους συναδέλφους και τις συναδέλφισσες να αντιδράσουν αποφασιστικά, με κάθε πρόσφορο τρόπο, στα σχέδια της κυβέρνησης. Συμμετέχουμε στην σχετική συνεδρίαση και στην όλη συζήτηση αναδεικνύοντας τις θέσεις της ΕΛΜΕ, αλλά αρνούμαστε να συμμετάσχουμε στην διαδικασία της «γνωμοδότησης» με ψήφο. Έτσι είτε δεν ψηφίζουμε καθόλου είτε ψηφίζουμε άκυρο και λευκό χωρίς να συμπληρώσουμε τα αξιολογικά «κουτάκια»!

 Καλεί, επίσης, τα αιρετά μέλη του ΠΥΣΔΕ να απέχουν απ’ την διαδικασία αξιολόγησης-βαθμολόγησης των υποψηφίων διευθυντών με τυποποιημένα κριτήρια και προκαθορισμένες, τυποποιημένες ερωτήσεις. 

ΔΕΝ ΓΙΝΟΜΑΣΤΕ ΣΥΝΕΝΟΧΟΙ ΣΤΟ ΠΙΣΩΓΥΡΙΣΜΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ  ΑΝΤΙΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΕΎΣΕΙΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ

 ΠΑΛΕΥΟΥΜΕ ΓΙΑ ΕΝΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΌ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΜΕ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΏΝ ΝΟΜΩΝ ΚΑΙ ΚΥΡΙΑΡΧΟ ΤΟΝ ΡΌΛΟ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΤΩΝ ΔΙΔΑΣΚΌΝΤΩΝ 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Αδιανόητη αυθαιρεσία: Διευθυντής Π.Ε αδικεί υποψήφιο Διευθυντή σχολείου και δημιουργεί «μπάχαλο» με εμπλοκή της δικαιοσύνης!

Κατάρτιση 500.000 ενηλίκων: 10.000 προσλήψεις εκπαιδευτών ενηλικών με έως 22 ευρώ την ώρα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - Ξεκινάει 28 Μαρτίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 28/3

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
Είμαι επί ξυρού ακμής και δεν κομίζω γλαύκα εις Αθήνας! Τι σημαίνει αυτός ο συνδυασμός νεοελληνικής και αρχαίας γλώσσας
Εκφράσεις από τα Αρχαία Ελληνικά που χρησιμοποιούμε σήμερα
Είμαι επί ξυρού ακμής και δεν κομίζω γλαύκα εις Αθήνας! Τι σημαίνει αυτός ο συνδυασμός νεοελληνικής και αρχαίας γλώσσας
paidia glossa
Δέκα παγκόσμιες λέξεις που είναι… ελληνικές και κάνουν τη δική τους "καριέρα" στο εξωτερικό
Δέκα λέξεις με ελληνική ρίζα, που κάνουν τη δική τους "καριέρα" στο εξωτερικό
Δέκα παγκόσμιες λέξεις που είναι… ελληνικές και κάνουν τη δική τους "καριέρα" στο εξωτερικό
anergoi-oaed-epidoma-anergia.jpg
Δωρεάν εργαστήρια συμβουλευτικής ΔΥΠΑ: Ξεκινούν αύριο οι αιτήσεις- Οι θεματικές
Αύριο ξεκινούν οι αιτήσεις για τα διαδικτυακά εργαστήρια συμβουλευτικής της ΔΥΠΑ για τον Απρίλιο, με νέες θεματικές ενότητες
Δωρεάν εργαστήρια συμβουλευτικής ΔΥΠΑ: Ξεκινούν αύριο οι αιτήσεις- Οι θεματικές