Thumbnail
ΕΛΜΕ Ικαρίας- Φούρνων

Η κυβέρνηση επικαλούμενη κατά καιρούς την ανάγκη μονιμοποίησης συμβασιούχων που καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες προκηρύσσει μόνιμους διορισμούς για διάφορες θέσεις στο δημόσιο. Ταυτόχρονα συνεχίζει να αντιμετωπίζει τους χιλιάδες αναπληρωτές συναδέλφους που καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες στελεχώνοντας τα δημόσια σχολεία ως «παιδιά ενός κατώτερου Θεού».

Ενώ έχουν τις ίδιες υποχρεώσεις με τους μόνιμους εκπαιδευτικούς, δεν έχουν και τα ίδια εργασιακά δικαιώματα, ενώ ζούν σε μια συνεχή αβεβαιότητα, σε οικονομική και ψυχική εξαθλίωση περιφερόμενοι ανά την Επικράτεια, έρχεται η εγκύκλιος πρόσληψης αναπληρωτών 2017-2018 να ανατρέψει για μια ακόμη φορά τον όποιο προγραμματισμό μπορεί να έχουν κάνει:  Η φετινή προϋπηρεσία των δύο τελευταίων μηνών δε θα προσμετρηθεί στους πίνακες για την επόμενη σχολική χρονιά! Με το πρόσχημα της έγκαιρης κατάρτισης των πινάκων από το ΑΣΕΠ η προϋπηρεσία προσμετρείται ως την 28/4/17 με αποτέλεσμα όσοι προσελήφθησαν το τελευταίο δίμηνο πρακτικά να μη μοριοδοτούνται! Έτσι διαγράφεται με μια μονοκοντυλιά η δουλειά 2 μηνών, χωρίς να υπολογίζουν το κόστος σε όλα τα επίπεδα για κάθε εκπαιδευτικό που εργάζεται κάτω από τις συγκεκριμένες συνθήκες και τι μπορεί να σημαίνει κάτι τέτοιο για την κατάταξη στους νέους πίνακες.

Παράλληλα το Υπουργείο Παιδείας «ανακατεύει την τράπουλα» και στον πίνακα των αναπληρωτών ειδικής αγωγής: Με  την ψήφιση της ρύθμισης για την ειδική αγωγή που αναγάγει σε βασικό κριτήριο το προσοσντολόγιο της Διαμαντοπούλου υπονομεύεται η ισχύς του πτυχίου, ενώ  παράλληλα με «επιμορφωτικά σεμινάρια»  «επιμορφώνει» καθηγητές γενικής αγωγής με σκοπό να μην προσλάβει αναπληρωτές ειδικής, αλλά να βάλει αυτούς που θα προκύψουν πλεονάζοντες από τις νέες περικοπές να καλύψουν τις ανάγκες της ειδικής αγωγής στα σχολεία. Τέλος , με διάφορες ρυθμίσεις (βλπ πτυχίο vs μεταπτυχιακό, διπλασιασμός μορίων σε δυσπρόσιτα μετά το 2017  - δυσπρόσιτα πριν κ.λ.π.), σπέρνει την έριδα ανάμεσα στις χίλιες φυλές αναπληρωτών που το ίδιο το Υπουργείο έχει δημιουργήσει για να τους διαχειρίζεται με το «διαίρει και βασίλευε» και να αποδυναμώνει τις όποιες αντιδράσεις τους.

 

  • Μία είναι η λύση: να αγωνιστούμε και να απαιτήσουμε  από το Υπουργείο την κάλυψη των κενών σε ειδική και γενική αγωγή με μαζικούς μόνιμους διορισμούς, πλήρη και σταθερά εργασιακά δικαιώματα για όλους .
  • Απαιτούμε  από την ΟΛΜΕ να στηρίξει τη δουλειά και προσφορά χιλιάδων εκπαιδευτικών κινούμενη σε αυτή την κατεύθυνση.

 

Για το Δ.Σ.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παραιτήθηκε διευθυντής σχολείου που απειλήθηκε με καθαίρεση και πειθαρχικές ποινές επειδή αντιτάχθηκε σε αυτή στην αξιολόγηση

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 17 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 17/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

hoynta.jpg
Μνήμες από την εκπαίδευση επί Χούντας: Το πειθαρχικό δίκαιο για τους εκπαιδευτικούς και το ποινολόγιο για τους μαθητές
57 χρόνια πριν τα σχολεία, οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές
Μνήμες από την εκπαίδευση επί Χούντας: Το πειθαρχικό δίκαιο για τους εκπαιδευτικούς και το ποινολόγιο για τους μαθητές
dictionary-lexiko-xenes_glosses-foreign_lagnuage.jpg
Πως λέμε στα ελληνικά: σέλφι, σπικάζ, ρίαλ εστέιτ ή μπίζνες πλαν;
Επειδή σε λίγο, για να επικοινωνήσουμε μεταξύ μας ή για να δούμε τηλεόραση, θα χρειαζόμαστε πτυχίο αγγλικής φιλολογίας, μήπως είναι πιο εύκολο να τα...
Πως λέμε στα ελληνικά: σέλφι, σπικάζ, ρίαλ εστέιτ ή μπίζνες πλαν;