Thumbnail
Απόφαση Δ.Σ ΕΛΜΕ Καλλιθέας Νέας Σμύρνης Μοσχάτου

ΑΠΟΦΑΣΗ Δ.Σ ΕΛΜΕ Καλλιθέας Νέας Σμύρνης Μοσχάτου

 

ΑΠΕΧΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ

ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ την Τετάρτη 14/6 στις 7 μμ στο σχολικό συγκρότημα του Αγ. Νικολάου

Συνάδελφοι-ισσες

            Με το νόμο για την επιλογή των διευθυντών, ο οποίος βασίζεται σε όλο το αντιδραστικό νομοθετικό πλαίσιο που ισχύει εδώ και χρόνια (βλ. Δημοσιοϋπαλληλικός Κώδικας, Καθηκοντολόγιο, ν.3848/10 – Διαμαντοπούλου, ν.4186/13 - Αρβανιτόπουλου), μπαίνει ήδη στην πρώτη του φάση το σχέδιο για την επαναφορά της αξιολόγησης. Το Σεπτέμβρη του 2017 σχεδιάζουν να βάλουν σε εφαρμογή και το υπόλοιπο κομμάτι της αξιολόγησης.

           Ο εν λόγω νόμος αποτελεί εξειδικευμένη, στο χώρο της εκπαίδευσης, εφαρμογή του νόμου Βερναρδάκη για την αξιολόγηση των προϊσταμένων από τους υφισταμένους, αφού ήδη το 3ο μνημόνιο προβλέπει ότι η αξιολόγηση στην εκπαίδευση πρέπει να συνάδει με την αξιολόγηση σε όλο το δημόσιο τομέα. Οι «ερωτήσεις αποτίμησης» της προσωπικότητας των υποψήφιων διευθυντών από τους Συλλόγους ουσιαστικά εισάγουν τους δείκτες του ΠΔ 152/2013, για την ατομική αξιολόγηση. Πρόκειται για την ολική επαναφορά του παλιού καθεστώτος, που επιβλήθηκε επί των ημερών της Διαμαντοπούλου, προσαρμοσμένο στις σημερινές απαιτήσεις του 3ετούς σχεδίου για την εκπαίδευση που ανακοίνωσε το Υπουργείο Παιδείας πριν λίγες μέρες. Επαναφέρει την περιβόητη συνέντευξη, στοχεύοντας να εδραιώσει πλήρως το δικό της πελατειακό διοικητικό μηχανισμό όπως όλες οι προηγούμενες κυβερνήσεις.

           Είναι φανερό ότι το Υπουργείο Παιδείας επιχειρεί με έντεχνο τρόπο, να μας παγιδεύσει και να μας εκπαιδεύσει στην κουλτούρα της «αξιολόγησης» και μάλιστα από την πίσω πόρτα, αφού καλούμαστε να αξιολογήσουμε τους υποψήφιους Διευθυντές με τις φόρμες αποτίμησης. Είναι λοιπόν εύλογο, να σκεφτούμε ότι όπως εμείς θα αξιολογήσουμε τους  συναδέλφους μας υποψηφίους Διευθυντές,-και μάλιστα χωρίς αυτή η αξιολόγηση να είναι μετρήσιμη-, έτσι και  εμείς θα πρέπει ν’ αποδεχθούμε ν’ αξιολογηθούμε (μόνο που στην δική μας περίπτωση, η αξιολόγησή μας, θα είναι μετρήσιμη). Και οφείλουμε να θυμίσουμε στο σημείο αυτό ότι σύμφωνα με την Έκθεση της ΑΔΙΠΠΔΕ (που υλοποιεί το Υπουργείο Παιδείας) πρώτος και βασικός στόχος είναι «να διασφαλιστούν οι διαθέσεις και οι στάσεις των εκπαιδευτικών για ενεργό εμπλοκή τους (στις διαδικασίες αξιολόγησης). Οι μορφές αυτοαξιολόγησης και εξωτερικής αξιολόγησης θα συνδυαστούν αφού έχει εμπεδωθεί κουλτούρα αξιολόγησης».

            Ο νόμος πατάει γερά επάνω σε ένα νομοθετικό πλαίσιο που προσαρμόζει και το σχολείο στις ανάγκες της αγοράς. Βαδίζει σταθερά στης ράγες των κατευθύνσεων της Ε.Ε. και του ΟΟΣΑ. Αυτή η πολιτική είναι που καθορίζει τελικά το χαρακτήρα του σχολείου άρα και το ρόλο των διευθυντών.

            Παράλληλα για μια ακόμα φορά η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας έδειξε τις πραγματικές της διαθέσεις απέναντι στους χιλιάδες αναπληρωτές εκπαιδευτικούς. Για πρώτη φορά συγκροτείται ένα σώμα , διαφορετικό από το Σύλλογο Διδασκόντων. Εξαιρούνται έτσι οι ελαστικά εργαζόμενοι (αναπληρωτές, ΑΜΩ) στα πλαίσια του συνολικού αποκλεισμού των συμβασιούχων σε όλο το δημόσιο τομέα.

Συνάδελφοι-ισσες

Μέσα σε ένα πλαίσιο αιματηρής δημοσιονομικής πολιτικής, αδιοριστίας, ελαστικής εργασίας και συντηρητικών αναδιαρθρώσεων:

  •          Δυναμώνουμε τον αγώνα απέναντι στην εφαρμογή του νέου Μνημονίου για την Παιδεία
  •          Το σωματείο μας μπαίνει μπροστά στον αγώνα της «αποχής από κάθε διαδικασία αξιολόγησης» που έχει κηρύξει η ΑΔΕΔΥ.

Γι’αυτό

- Καλούμε τους συλλόγους διδασκόντων, κάθε συνάδελφο, να μη συντάξουν πρακτικά, να μη συμπληρώσουν ερωτηματολόγια, να μην αξιολογήσουν, καθώς το Υπουργείο Παιδείας επιχειρεί να «πουλήσει» δημοκρατικές διαδικασίες στον κλάδο, την ίδια στιγμή   που με την αντιεκπαιδευτική πολιτική του αποδομεί τη λειτουργία του σχολείου και τις εργασιακές σχέσεις των εκπαιδευτικών.

- Καλούμε τους αιρετούς του κλάδου να μη γίνουν αξιολογητές, να βάλουν παύλα (-) στη συνέντευξη, να παρευρίσκονται στη διαδικασία από τη σκοπιά της καλύτερης αποκάλυψης – ελέγχου – καταγγελίας.

                                                ΕΛΜΕ Καλλιθέας Νέας Σμύρνης Μοσχάτου

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Αλλάζουν οι ώρες αποχώρησης των μαθητών

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 24 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 24/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kleista sxoleia 2022
Συναγερμός στα Άνω Λιόσια: Βρέθηκε αδέσποτη σφαίρα σε προαύλιο Δημοτικού Σχολείου
Ο διευθυντής αφού εντόπισε τη βολίδα αγνώστου διαμετρήματος, την παρέδωσε στο τοπικό αστυνομικό τμήμα
Συναγερμός στα Άνω Λιόσια: Βρέθηκε αδέσποτη σφαίρα σε προαύλιο Δημοτικού Σχολείου
εκπαιδευτικοσ
ΣΑΤΕΑ: «Αποκλεισμός των εκπαιδευτικών ΠΕ71 από την πρόσκληση του ΙΕΠ»
«Θα ήταν σοβαρή παράλειψη η μη συμμετοχή και εκπαιδευτικών ΠΕ71 οι οποίοι είναι εξειδικευμένοι σε θέματα προσαρμογής αναλυτικών προγραμμάτων όλων των...
ΣΑΤΕΑ: «Αποκλεισμός των εκπαιδευτικών ΠΕ71 από την πρόσκληση του ΙΕΠ»
eidiki_agogi_4.jpg
Σχετικά με την μετακίνηση εκπαιδευτικού από τη Γενική στην Ειδική Αγωγή
«Είναι η καλύτερη απόδειξη ότι είναι και η ΔΔΕ συνυπεύθυνη για το γεγονός ότι οι μαθητές, και μάλιστα της Ειδικής Αγωγής, δε διδάσκονται όλα τα...
Σχετικά με την μετακίνηση εκπαιδευτικού από τη Γενική στην Ειδική Αγωγή