Thumbnail
ΑΕΣ Ροδόπης 

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,

Οι εκλογές για την ανάδειξη νέου δ.σ της τοπικής ΕΛΜΕ στις 30 Νοέμβρη 2017 βρίσκουν τα θέματά μας σε κατάσταση βαλτωμένη. Το Γυμνάσιο έχει καταστεί μια βαθμίδα χωρίς προσανατολισμό, χωρίς στοιχειώδη μορφωτικό ρόλο, με εντελώς διεκπεραιωτική απόδοση απολυτηρίων∙ η Τεχνική Εκπαίδευση συνεχίζει απαξιωμένη παρά τις περί του αντιθέτου ρητορείες και στο Λύκειο ετοιμάζονται αλλαγές στο εξεταστικό και στο ωρολόγιο πρόγραμμα, οι οποίες από τη μία θα αφαιρέσουν εντελώς την όποια αυτονομία του Λυκείου, από την άλλη με τις επιλογές μαθημάτων θα στείλουν τους μόνιμους σε περισσότερα σχολεία για συμπλήρωση ωραρίου και θα κόψουν θέσεις αναπληρωτών. Παρά το επιχειρούμενο ρετουσάρισμα μέσω των Δημιουργικών Εργασιών, το γενικό κλίμα της «εκπαίδευσης της αμάθειας» παραμένει. Στα εργασιακά των εκπαιδευτικών, που ως ένα βαθμό είναι συνάρτηση της ποιότητας της                                             «Το καράβι που ταξιδεύει το λένε ΑΓ ΩΝΙΑ»

εκπαίδευσης, παραμένει το αυξημένο ωράριο, η συνταξιοδότηση στα βαθιά γεράματα και οι μηδενικοί διορισμοί.

Μέσα στο παραπάνω γενικό περίγραμμα μια δεκαπενταετία τώρα η ΑΕΣ αποτελεί όχι απλώς μια ακόμη συνδικαλιστική παράταξη, αλλά         ένα μικρό κίνημα, κατά την άποψή μας, με χαρακτηριστικά υγιούς συνδικαλισμού.                     

  • Υπηρετούμε τον κλάδο με συνέπεια λόγων και πράξεων. Πάντα λέγαμε ότι συνδικαλισμός και διευθυντικές θέσεις για πολλούς λόγους είναι πράγματα ασύμβατα και τώρα τους συνοδοιπόρους μας που είναι διευθυντές τους απαλλάσσουμε από την υποψηφιότητα για μέλη του δ.σ.
  • Υπηρετήσαμε με ήθος, χωρίς να μπούμε στη λογική «μαγειρεμάτων» και βολέματος ημετέρων και λειτουργήσαμε με μόνο γνώμονα το συμφέρον και τη βούληση του κλάδου. Στις δύο επιλογές διευθυντών την τελευταία τριετία, αλλά και στις μικρότερες αποφάσεις του Υπηρεσιακού Συμβουλίου και της ΕΛΜΕ φάνηκε ξεκάθαρα του λόγου το αληθές.
  • Ασκούμε συνδικαλισμό με αγωνιστικότητα για κάθε θέμα με μέριμνα τόσο για τα υπηρεσιακά όσο και για τα μεγάλα ζητήματα του κλάδου από οποιοδήποτε βήμα (είτε τοπικά είτε στην ΟΛΜΕ είτε μέσω ΜΜΕ είτε αλλού).

Κι ενώ στα παραπάνω ζητήματα μπορούμε να βρούμε ελάχιστους συναδέλφους από άλλους πολιτικούς χώρους να «μιλάνε την ίδια γλώσσα», υπάρχουν δύο ζητήματα στα οποία, δυστυχώς, πορευόμαστε ΜΟΝΟΙ:

  • με τα δεκάδες κείμενα, παρεμβάσεις, συνεντεύξεις που αναφέρονται στη μορφωτική λειτουργία του σχολείου (για τη γλώσσα, τα Θρησκευτικά, την Ιστορία, τη μαθηματική παιδεία) και με την πεισματική εμμονή μας στο αίτημα το σχολείο να παράγει συνειδητοποιημένους δημοκρατικούς πολίτες με ταυτότητα εθνική, πολιτική, κοινωνική, ταξική, τοπική, ανθρώπους δηλαδή με προσωπικότητα και όχι καταναλωτές και χειροκροτητές κομμάτων. Στην κατεύθυνση αυτή, όποτε μπορέσαμε, προσδώσαμε και πολιτιστική λειτουργία στην ΕΛΜΕ με εκδηλώσεις για Ντοστογιέφσκι-Παπαδιαμάντη, βιβλιοπαρουσίαση Νόλλα κ.ά.
  • Είμαστε μόνοι χωρίς κομματικό πάτρωνα, κάτι που φαίνεται και σημειολογικά: στα σχολεία πάμε μόνοι μας χωρίς τα κεντρικά κομματικά στελέχη της  ΔΑΚΕ, των ΣΥΝΕΚ και της ΠΕΚ. Αλήθεια, τι μπορούν να πουν οι συνάδελφοί μας που συνεχίζουν να υπηρετούν, μέσω της ΔΑΚΕ και ΠΕΚ, τα υπερχρεωμένα κόμματα της Ν.Δ και του ΠΑΣΟΚ; Θα μας σώσουν, όταν δεν μπόρεσαν να σώσουν το «μαγαζί» τους; Και τι στάση θα κρατήσουν, αν ο Μητσοτάκης γίνει πρωθυπουργός και ξαναϋπογράψει διαθεσιμότητες; Κι αυτό το λέμε γιατί δεν είδαμε καμιά αυτοκριτική για τις παλιές διαθεσιμότητες. Και τώρα που ο ΣΥΡΙΖΑ πάτωσε και στις δικές του εξετάσεις, οι συνάδελφοι των ΣΥΝΕΚ θα συνεχίσουν να κάνουν τους κυβερνητικούς εκπροσώπους;

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,

Η ψήφος σας στις επικείμενες εκλογές οφείλει να τα λάβει υπόψη όλα αυτά. Θεωρούμε την παράταξή μας χρήσιμη στον κλάδο, γιατί παρά τα λάθη μας –αναπόφευκτα για ανθρώπους της δράσης- και τις όποιες αδυναμίες μας αναδείξαμε και διεκδικήσαμε πολλά ζητήματα: από το νομικό πλαίσιο των εκδρομών, τα συνταξιοδοτικά, την πρόσληψη αναπληρωτών, τα κτιριακά, την σημαντική έκπτωση σε γιατρούς με την κάρτα της ΟΛΜΕ μέχρι τη μεγάλη προσπάθεια μας για την επιστροφή των διαθέσιμων, όταν ΠΕΚ και ΔΑΚΕ ταμπουρώνονταν πίσω από τα τότε κυβερνητικά κόμματά τους!

Δώσαμε το στίγμα μας όλα αυτά τα χρόνια: αγωνιστήκαμε για εκπαιδευτικούς με αξιοπρέπεια σε ένα σχολείο-ασπίδα στην παρακμή και εργαλείο για την αυριανή μεταστροφή της πατρίδας μας. Ο αγώνας συνεχίζεται…

ΖΗΤΑΜΕ ΜΑΖΙΚΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΗΣ 30ης ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ

ΜΗΝ ΑΦΗΝΕΤΕ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΙΔΙΟΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΝ ΓΙΑ ΣΑΣ

ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΤΗΣ Α.Ε.Σ. ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΗΣ ΕΛΜΕ

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ:

1. Γεωργαντά Αναστασία ΠΕ06 (2ο ΕΠΑΛ)

2. Καρακολίδης Παναγιώτης ΠΕ02 (2ο ΓΕΛ)

3. Καραπούλη Έφη ΠΕ02 (2ο Γυμνάσιο)

4. Κατσανέβα Ελένη ΠΕ01 (2ο Γυμνάσιο)

5. Τσιλιγγίρη Μαριάννα ΠΕ18.33 (2ο ΕΠΑΛ)

 

ΓΙΑ ΤΗΝ Ε.Ε:

1. Καραΐσκος Κώστας ΠΕ03 (2ο ΓΕΛ)

2. Καρακύριος Δημήτρης ΠΕ11 (Γυμνάσιο Σαπών)

3. Στρούμπας Γιάννης ΠΕ02 (Γυμνάσιο Ν. Καλλίστης)

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Αλλάζουν οι ώρες αποχώρησης των μαθητών

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 24 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 24/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

εκαβ
Τραγωδία στη Σκιάθο: Νεκρός σε τροχαίο 17χρονος οδηγός μηχανής
Το τροχαίο δυστύχημα σημειώθηκε στην περιοχή της Μεγάλης Αμμου όταν από άγνωστη μέχρι στιγμής αιτία ο 17χρονος έχασε τον έλεγχο της μηχανής του και...
Τραγωδία στη Σκιάθο: Νεκρός σε τροχαίο 17χρονος οδηγός μηχανής