Thumbnail
Αγωνιστική παρέμβαση στο ΠΥΣΔΕ Α Αθήνας

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΣΤΟ ΠΥΣΔΕ Α΄ ΑΘΗΝΑΣ

Δυνάμωσε παντού τις ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ!

- Δημόσιο και Δωρεάν Σχολείο για όλα τα παιδιά!

- Να ζούμε με αξιοπρέπεια!

- Σταθερή και μόνιμη εργασία για όλους!

- Κάτω η αντιλαϊκή πολιτική των μνημονίων κυβέρνησης – ΕΕ – ΔΝΤ!

Συναδέλφισσες, οι οι Εκλογές για τα Υπηρεσιακά Συμβούλια πραγματοποιούνται σε μια εξαιρετικά κρίσιμη συγκυρία.

Η διεθνής κατάσταση χειροτερεύει ραγδαία. Ο κίνδυνος του φασισμού είναι ορατός, οι ιμπεριαλιστικές επεμβάσεις και ο πόλεμος, που επεκτείνεται διαλύουν ολόκληρες κοινωνίες και τις οδηγούν στην προσφυγιά. Τα μεγάλα μονοπωλιακά συγκροτήματα, το τραπεζικό και χρηματιστηριακό κεφάλαιο στην προσπάθεια τους να αντιμετωπίσουν τη συνεχιζόμενη δομική κρίση του καπιταλισμού γίνονται όλο και πιο επιθετικά απέναντι στους λαούς και τους εργαζόμενους. Τα δικαιώματα και οι κοινωνικές κατακτήσεις των εργαζομένων καταργούνται με ραγδαίο ρυθμό και το εργατικό κίνημα και στη χώρα μας έχει μπροστά του μοναδική διέξοδο να ανατρέψει αυτές τις πολιτικές.

Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ ΑΝΕΛ, διαψεύδοντας τις προσδοκίες των εργαζομένων, παρουσιάζει τον Ευρωμονόδρομο ως μοναδική λύση, και μάλιστα στο όνομα της αριστεράς. Αρνούμενη τη βούληση της μεγάλης πλειοψηφίας του λαού, (όπως αυτ του,﷽﷽﷽﷽﷽ιρικ το Δημοψήφισμα ή εκφράστηκε με το Δημοψήφισμα), να έρθει σε ρήξη με την Ευρωπαϊκή Ένωση και τους μηχανισμούς της, μας έδεσε χειροπόδαρα σε μια πολιτική που μόνο βάσανα, ανεργία και οικονομική εξαθλίωση μπορεί να υποσχεθεί στους εργαζόμενους.

Το 3ο μνημόνιο προσθετικά με τα δύο προηγούμενα δημιούργησαν συνθήκες ασφυξίας στη νεολαία και το λαό, με την ανεργία να καλπάζει, την Υγεία και την Παιδεία να αποδομούνται διαρκώς, τη δημόσια περιουσία και τα βασικά κοινωνικά αγαθά, όπως το νερό να πωλούνται, τα εργασιακά και μορφωτικά δικαιώματα να κατεδαφίζονται.

Ποιος είναι ο ρόλος των  ηγεσιών του γραφειοκρατικού, εργοδοτικού και κρατικού συνδικαλισμού.

Βασικός αρωγός των Κυβερνήσεων σε όλη αυτή την περίοδο είναι οι ηγεσίες του γραφειοκρατικού, εργοδοτικού και κρατικού συνδικαλισμού. Λειτουργώντας ως εκτονωτικός μηχανισμός εξουσίας, κάθε φορά που διαπίστωναν ότι οι εργαζόμενοι εκδήλωναν τη διάθεση να δώσουν ουσιαστικό αγώνα για την ανατροπή αυτής της πολιτικής, φρόντιζαν με εκτονωτικές κινητοποιήσεις και μεγάλα διαστήματα αδράνειας να απογοητεύουν το λαό, να του διαμορφώνουν την αίσθηση του αδύνατου  της υπέρβασης των προβλημάτων και να στρώνουν το δρόμο για πέρασμα των επόμενων μέτρων. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η μάχη για το ασφαλιστικό, όπου μετά την μεγάλη συμμετοχή των εργαζομένων στην κινητοποίηση της 4ης Φλεβάρη και με βασικό σύνθημα το ότι δεν θα επιτρέψουμε να φέρει η Κυβέρνηση το Νομοσχέδιο στη Βουλή, αφού έσπασαν το μέτωπο, οδηγώντας τους αγρότες σε άτακτη υποχώρηση με υποσχέσεις που δεν κρατήθηκαν τελικά, «ανέθεσαν» στην Κυβέρνηση να κηρύξει 48ωρη απεργία όταν θα αποφάσιζε να φέρει το Νομοσχέδιο στη Βουλή!!! Κι η Κυβέρνηση το έφερε μέσα στο Πάσχα! Ας βγάλουμε τα συμπεράσματα μας.

Εκπαιδευτική πολιτική

Στην εκπαίδευση, η πολιτική της προσαρμογής της στις οδηγίες του ΟΟΣΑ, που επιλέχθηκε για να παίζει το ρόλο του μοχλού αλλαγής των εργασιακών σχέσεων μέσω της απαξίωσης των μορφωτικών δυνατοτήτων της νεολαίας, οδηγεί στη συνεχή συρρίκνωση και στην όλο και πιο αντεργατική διαχείριση του εκπαιδευτικού προσωπικού. Οι μηδενικοί διορισμοί έρχονται να προστεθούν από την παρούσα Κυβέρνηση (είχε υποσχεθεί 20.000 διορισμούς), η μείωση του ωραρίου στα Γυμνάσια κατά 3 ώρες (χωρίς καμία μελέτη), η αύξηση του ωραρίου των υπεύθυνων εργαστηρίων Φυσικών Επιστημών και Πληροφορικής, η κατάργηση των επιπέδων στα αγγλικά, η μη έγκριση ολιγομελών τμημάτων στα ΕΠΑΛ και όχι μόνο. Και μόνο από αυτά απολύονται περίπου 3.000 αναπληρωτές καθηγητές, οι περισσότεροι εξ αυτών με πάνω από 7 χρόνια υπηρεσίας.  Το πόρισμα της επιτροπής Λιάκου επιδιώκει  να αναδιαρθρώσει την Δευτεροβάθμια εκπαίδευση σύμφωνα με τα ισχύοντα στις χώρες τις Ε.Ε και του Ο.Ο.Σ.Α και  διώχνει πρόωρα ένα μεγάλο κομμάτι μαθητών έξω από την εκπαίδευση με καθαρά ταξικά κριτήρια, προσαρμόζοντας το εκπαιδευτικό σύστημα με βάση το περίφημο προσοντολόγιο, τις επιλογές μαθημάτων τα διαφορετικά επίπεδα μαθημάτων. Και όπως αναφέρει, οι αντιστάσεις πρέπει να καμφθούν. Όποιος εκπαιδευτικός αποδέχεται το πλαίσιο  έχει καλώς, οι υπόλοιποι να αφήσουν την Πολιτεία να διαλύσει εντελώς τα δικαιώματα στη γνώση των μαθητών και τα στοιχειώδη εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών.

Ποιος είναι ο ρόλος των Υπηρεσιακών Συμβουλίων σήμερα

 

Αυτή την πολιτική και αυτό το Νομοθετικό πλαίσιο που έχει διαμορφώσει η Κυβέρνηση, έρχεται να διαχειριστεί το κάθε Υπηρεσιακό Συμβούλιο και να αποφασίσει για την τύχη των συναδέλφων. Το ΚΥΣΔΕ να αποφασίζει για τις μεταθέσεις που έχουν κυριολεκτικά ελαχιστοποιηθεί. Για τις αποσπάσεις που έχουν απόλυτα συρρικνωθεί. Τα ΠΥΣΔΕ για τις τοποθετήσεις των συναδέλφων στα σχολεία, που με την αλλοπρόσαλλη πολιτική της Κυβέρνησης θα πρέπει να τοποθετηθούν σε 3, 4 ή και 5 σχολεία για να συμπληρώσουν ωράριο. Να μεταφέρονται καθηγητές από τη Δευτεροβάθμια στην Πρωτοβάθμια και μετά πάλι πίσω. Να κλείνουν τμήματα που δεν πληρούν τους όρους των νομοθετημάτων. Και αυτά να τα διαχειρίζονται απόλυτες διορισμένες πλειοψηφίες των Υπηρεσιακών. Ποιος είναι ο ρόλος του Αιρετού σε αυτά τα όργανα; Για χρόνια οι αιρετοί αναλάμβαναν όλη τη βρώμικη δουλειά των εξυπηρετήσεων και των ρουσφετιών σε βάρος της πλειοψηφίας των συναδέλφων. Χωρίς καμία αντίρρηση υλοποιούσαν τις όποιες Κυβερνητικές εντολές, μετατρεπόμενοι στον άμεσο ιμάντα άσκησης εξουσίας, ιδιαίτερα σε ότι αφορά την υπηρεσιακή κατάσταση των εκπαιδευτικών.

 

Ποια είναι η δική μας θέση για το ρόλο των αιρετών στα Υπηρεσιακά Συμβούλια

 

 Η θέση του αιρετού ως εκπροσώπου του κλάδου είναι να υπερασπίζεται τα εργασιακά συμφέροντα του εκπαιδευτικού και τις μορφωτικές ανάγκες των μαθητών. Γι΄ αυτό, δεν πρέπει και σε καμιά περίπτωση να συμμετέχει σε αποφάσεις που αντίκεινται σε αυτά. Πρέπει από τη θέση του να συμβάλλει στην ανάπτυξη κινήματος διεκδικητικού και ανατρεπτικού απέναντι σε αυτές τις πολιτικές. Να μεταφέρει και να στηρίζει τις δημοκρατικά αποφασισμένες θέσεις του εκπαιδευτικού κινήματος και να είναι σε ετοιμότητα να ενημερώνει άμεσα το συνδικάτο για ό,τι αντιεκπαιδευτικό και αντεργατικό πέφτει στην αντίληψη του, ώστε αυτό, με τη σειρά του, να κινητοποιείται άμεσα και αποτελεσματικά. Να είναι άμεσα ανακλητός από τη βάση που τον εξέλεξε και να λειτουργεί με εναλλαγή ώστε να αποφεύγονται φαινόμενα παραγοντισμού, που μέχρι τώρα ταλαιπωρούν τις χιλιάδες των εκπαιδευτικών.

 

 

 

στηρίζουμε-ψηφίζουμε μαζικά

AΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΣΤΟ ΠΥΣΔΕ Α΄ΑΘΗΝΑΣ

 

Αθανασοπούλου Παναγιώτα (Γιόλα) του Ιωάννη               9ο ΕΠΑΛ ΑΘΗΝΑΣ

Γανιάρη Ιφιγένεια (Έφη) του Κων/νου                                   6ο ΕΠΑΛ Αθήνας

Γκαρανέ  Κωνσταντίνα του Δημητρίου                                   39ο ΓΕΛ Αθηνών

Ζήρος  Νικόλαος του Βασιλείου                                                39ο Γυμνάσιο Αθηνών

Κακούρου Κωνσταντίνα του Γεωργίου                                   43ο ΓΕΛ Αθήνας

Καρδασιλάρη Ειρήνη του Σταματίου                                       1 ΕΠΑΛ ΖΩΓΡΑΦΟΥ

Κατσούλη Αθανασία του Βασιλείου                                        8ο ΓΕΛ ΑΘΗΝΑΣ

Κεχαγιά Ελένη του Κωνσταντίνου                                            5ο ΓΕΛ ΖΩΓΡΑΦΟΥ

Κόφφα Γεωργία του Χρήστου                                                    1ο ΓΕΛ Ν. Φιλαδέλφειας

Μαναγλιώτου Σοφία του Γεωργίου                                         56ο Γυμνάσιο Αθήνας

Μαραμαθάς Αθανάσιος του Ιωάννη                                       1ο ΕΠΑΛ Δάφνης

Μούρης Ηλίας του Δημητρίου                                                   1ο ΕΠΑΛ ΔΑΦΝΗΣ

Μπάλλας Ανδρέας του Αντωνίου                                            1ο ΓΕΛ Καισαριανής

Παπαλεωνίδα Παναγιώτα (Γιούλη) του Τριαντάφυλλου       10ο ΕΠΑΛ ΑΘΗΝΑΣ

Πατσιού Παναγιώτα του Σπυρίδωνα                                      38ο ΓΕΛ Αθήνας

Πίπα Ελισάβετ (Έλσα) του Νικολάου                                       1 ΓΕΛ ΒΥΡΩΝΑ

Ρέππα Βενετία του Νικολάου                                                    53ο ΓΕΛ ΑΘΗΝΑΣ

Σουρτζής Φώτιος του Αναστάσιου                                           ΔΙΑΘΕΣΗ ΠΥΣΔΕ

Στεργιόπουλος Κωνσταντίνος του  Δημητρίου                     2ο Πειρ. Γυμν.Αθήνας

Στεφανίδου Κωνσταντίνα του Γεωργίου                                63ο Γυμνάσιο Αθήνας

Τσατούρας Ευάγγελος του Κων/νου                                       56ο ΓΕΛ Αθήνας

Φάρκωνα Αγγελική του Νικολάου                                           39ο  ΓΕΛ Αθήνας

Φραγκεδάκη Αντωνία (Τόνια) του Γεωργίου                       43ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΘΗΝΑΣ

Φύτρος Πέτρος του Παντελή                                                     12ο ΓΕΛ ΑΘΗΝΑΣ

Χαλκής Γεώργιος του Αποστόλου                                            19οΓΕΛ ΑΘΗΝΑΣ

Χόρτη Παρασκευή (Βούλα) του Θεοδώρου                          24οΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΘΗΝΑΣ

                           

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Αλλάζουν οι ώρες αποχώρησης των μαθητών

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 26 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 26/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

eksetaseis
Ανατολική Μακεδονία-Θράκη: Ορισμός Εξεταστικού Κέντρου για την εισαγωγή μαθητών στα Εκκλησιαστικά Σχολεία
Ορισμός Εξεταστικού Κέντρου της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας - Θράκης για την εισαγωγή μαθητών/τριών στα Σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκκλησιαστικής...
Ανατολική Μακεδονία-Θράκη: Ορισμός Εξεταστικού Κέντρου για την εισαγωγή μαθητών στα Εκκλησιαστικά Σχολεία