Thumbnail
​Η πολιτική κυβέρνησης, ΕΕ και μνημονίων διαλύει τη δημόσια εκπαίδευση, αδειάζει τα δημόσια σχολεία και επιτίθεται στον εκπαιδευτικό κόσμο.  

των συνεργαζόμενων παρατάξεων για το ΠΥΣΠΕ Δυτικής Αττικής

Πλεύση στην εκπαίδευση, Ανεξάρτητη αγωνιστική κίνηση εκπαιδευτικών,  Αυτόνομη Παρέμβαση

Στη Δυτική Αττική φαίνεται το μέλλον του δημόσιου σχολείου που ετοιμάζουν. Σχολεία άδεια από μόνιμους εκπαιδευτικούς, σχολεία 12θεσια που διαθέτουν μόνο δύο μόνιμους δασκάλους και καμιά ειδικότητα, σχολειά που ξεκινήσουν την πλήρη λειτουργία τους στην Γ' ή και Δ' φάση προσλήψεων αναπληρωτών, νηπιαγωγεία που θα ανοίξουν στη 1.9 μόνο με την μεταφορά νηπιαγωγών από όμορα νηπιαγωγεία. Με αναλογία ελλειμάτων/ σύνολο οργανικών θέσεων 329/1133. Όμως τα κενά δεν σταματούν εδώ. Πολλές σχολικές μονάδες λειτουργούν χρόνια με πολύ μεγαλύτερο αριθμό τμημάτων από αυτά που δίνονται ως δυναμικότητα του σχολείου (πχ. 12θεσια που λειτουργούν ως 18θεσια) ενώ ολόκληρες ειδικότητες διαθέτουν μικρότερο αριθμό οργανικών από τις ανάγκες των σχολείων (μουσικής και γαλλικών), σχεδόν μηδενικό αριθμό (πληροφορικής) ή δεν έχουν καθόλου οργανικές θέσεις (θεατρικής αγωγής, εικαστικών και γερμανικών). Δηλαδή σε σύνολο 1400-1450 ατόμων που εργάζονται κατά μέσω όρο τα τελευταία χρόνια στη Δυτική Αττική οι 650-670 είναι αναπληρωτές!!!

Με αφορμή τις συνεδριάσεις των ΠΥΣΠΕ για την αποστολή κενών στις περιφερειακές διευθύνσεις και τη συνάντηση των συλλόγων της Αττικής με τον περιφερειακό διευθυντή εκπαίδευσης Χ.Λόντο, μπορούμε να δούμε πως ξεδιπλώνεται η κυβερνητική πολιτική στην εκπαίδευση. Οι απαντήσεις του κυρίου Λόντου αποτελούν ύβρη προς το εκπαιδευτικό κίνημα καθώς  υποστήριξε ότι δεν υπάρχει νομοθετικό πλαίσιο γι' αυτό και δεν γίνονται προσλήψεις! Και βέβαια ότι δεν μπορεί να είναι απλώς ταχυδρόμος και θα ελέγξει με βάση τα δικά του κριτήρια τα κενά που θα δοθούν στο υπουργείο. Αρνήθηκε δε να αποκαλύψει τα μυστικά αυτά κριτήρια διαχείρησης των κενών. Ύβρης όλες του οι απαντήσεις που πουθενά δεν αναφέρονταν σε μαθητές και εκπαιδευτικές ανάγκες παρά μόνο σε νόμους για τους οποίους νιπτει τας χείρας του. Άριστος λοιπόν εντολοδοχος της πολιτικής της κυβέρνησης που ξέρει πολύ καλά να μετακυλά τις ευθύνες σε άνοθεν ή κάτοθεν προσπαθώντας να αποφύγει τις δικές του ευθύνες. Επιπλέον, στήριξε την επιλογή του να δοθεί εντολή ώστε κενό στο 3ο δημοτικό Ζεφυρίου να καλυφθεί με περισσευούμενες ώρες δασκάλων και σε καμία περίπτωση δε δεσμεύτηκε ότι κάθε τμήμα πρέπει να έχει το δάσκαλο του! Επικαλέστηκε το νόμο για την πιθανή κατάργηση τμημάτων σε ΕΠΑΛ και έκανε ότι δε γνώριζε ότι προσφυγοπούλα που έχουν ήδη αιτηθεί βρίσκονται εκτός δημόσιου σχολείου. Δε δεσμεύτηκε ούτε καν για το αυτονοητο: οι αιτήσεις για τάξεις υποδοχής να μη λήγουν τον Οκτώβρη όταν έχουμε συνεχή εισροή προσφύγων στην Ελλάδα. Ο κύριος Λόντος έκανε να ξέχνα ότι είναι πολιτικό πρόσωπο και φέρει ευθύνη για την κατάντια του δημόσιου σχολείου.  Οι αναπληρωτές συνάδελφοι και συναδέλφισσες αντιμετώπισαν την αλαζονεία μιας πολιτικής που μπροστά στην πλήρη εφαρμογή των μνημονιακων πολιτικών δε διστάζει να κόψει και να ράψει ώστε να μειώσει προσωπικό, να αγνοήσει μαθητές και γονείς, να αδειάσει σχολεία από εκπαιδευτικους, να περιφέρει χιλιάδες συναδέλφισσες και συναδέλφους ανά τη Ελλάδα με όρους ελαστικής εργασίας. Όμως, σα να μην έφταναν οι συνεχείς περιπλανήσεις των συναδέλφων και συναδελφισσών αναπληρωτών, κάθε χρόνο ελέγχεται ξανά η προϋπηρεσία τους μέσα από νόμους που προσπαθούν να ψαλιδισουν και να μειώσουν χρόνια δουλειάς. Μια νομοθεσία που δεν προσμετρά ως προϋπηρεσία το διάστημα εργασίας σε δημοτικές επιχειρήσεις που έχουν κλείσει όπως και στα προγράμματα "αθλητισμός για όλους". Εκατοντάδες συναδέλφισσες και συνάδελφοι βλέπουν την προϋπηρεσία τους να μειώνεται. Η πολιτική της λιτότητας στραγγίζει τον κόσμο της εργασίας για να αποδίδει πακτολο χρημάτων σε τράπεζες και φοροαπαλλαγές επιχειρήσεων. Η κινητοποίηση στις 2/3 να γίνει η αρχή για την ανατροπή αυτής της πολιτικής.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Θέσεις καθηγητών σε μεγάλο εξ αποστάσεως Εκπαιδευτικό Project! Απαραίτητη η 3ετής εμπειρία σε σχολείο

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Η ύλη για 47.000 υποψήφιους ως 6/6 με τις λύσεις

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 6/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

η υπουργός παιδείας σοφία ζαχαράκη συναντιέται με μέλη της ΟΙΕΛΕ
Σε θετικό κλίμα η συνάντηση της Σοφίας Ζαχαράκη με την ΟΙΕΛΕ
Πραγματοποιήθηκε σήμερα σε θετικό κλίμα συνάντηση ανάμεσα στο ΔΣ της ΟΙΕΛΕ - Ομοσπονδία Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ελλάδας και στην Υπουργό...
Σε θετικό κλίμα η συνάντηση της Σοφίας Ζαχαράκη με την ΟΙΕΛΕ
panellinies
«Τι δεν καταλαβαίνεις, αγόρι μου;»: Καταγγελία για απαράδεκτη συμπεριφορά σε μαθητή με δυσλεξία σε ΕΠΑΛ
Καταγγελία-σοκ για λεκτική βία και ειρωνεία από εξεταστική επιτροπή σε προφορική εξέταση μαθητή με μαθησιακές δυσκολίες
«Τι δεν καταλαβαίνεις, αγόρι μου;»: Καταγγελία για απαράδεκτη συμπεριφορά σε μαθητή με δυσλεξία σε ΕΠΑΛ
γραπτό στις Πανελλήνιες
Πανελλήνιες 2025: «Δύσκολο το θέμα στην Έκθεση» – Τι δείχνουν τα στατιστικά και οι εκτιμήσεις των καθηγητών
Όπως αναφέρουν φιλόλογοι, το φετινό θέμα δεν ευνοεί την επίτευξη άριστων βαθμολογιών. Οι περισσότεροι μαθητές φαίνεται να κινούνται στη βαθμολογική...
Πανελλήνιες 2025: «Δύσκολο το θέμα στην Έκθεση» – Τι δείχνουν τα στατιστικά και οι εκτιμήσεις των καθηγητών
tzanneio
Τζάνειο: Έκαναν μετάγγιση αίματος σε λάθος ασθενή - Υπέστη πολλαπλά εγκεφαλικά η 62χρονη
Ασθενής στο Τζάνειο υπεβλήθη από λάθος σε μετάγγιση αίματος και υπέστη πολλαπλά εγκεφαλικά επεισόδια.
Τζάνειο: Έκαναν μετάγγιση αίματος σε λάθος ασθενή - Υπέστη πολλαπλά εγκεφαλικά η 62χρονη