Thumbnail
Σύλλογος ΠΕ Φθιώτιδας

     Στο  ίδιο  έργο  θεατές για  μια  ακόμη  χρονιά.  Η κυβέρνηση  αποφάσισε  ότι κάποιοι  μαθητές  δικαιούνται  εκπαιδευτικούς  και κάποιοι  άλλοι  όχι.

     Πέρασε πάνω  από ένας  μήνας    από  την  έναρξη  της  σχολικής  χρονιάς  και  δυστυχώς  διαπιστώνουμε  ότι  υπάρχουν  ακόμη  κενά  εκπαιδευτικών  όλων  των  ειδικοτήτων  σε  πολλές  σχολικές  μονάδες  του  νομού  μας. Εκατοντάδες  ώρες  μαθημάτων  χάνονται  δίχως  κάποιος  να  αισθανθεί  την  ανάγκη  να  δώσει  λύση  στο  πρόβλημα. Παρά  τις  μεγαλόστομες  εξαγγελίες  του  νέου  υπουργού  ζούμε   την  αγωνία και τον αγώνα  μαθητών , γονιών  και  εκπαιδευτικών  για  το  αυτονόητο: την  ύπαρξη  εκπαιδευτικών  στα  σχολεία.

      Από  την  πλευρά  όλων  των  εκπαιδευτικών  Πρωτοβάθμιας  Εκπαίδευσης του  νομού  μας  καταγγέλλουμε  την  αδιαφορία  των  υπευθύνων ,  καταθέτουμε  την  έντονη  διαμαρτυρία  μας  και καλούμε τους γονείς των μαθητών και τους εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων –με οποιαδήποτε σχέση εργασίας – σε έναν διαρκή αγώνα για την κάλυψη των κενών με άμεσους διορισμούς.

     Καλούμε επίσης τον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης  και τον αναπληρωτή Δ/ντή  της Δ/νσης Π. Ε. Φθιώτιδας να αναλάβουν τις ευθύνες τους και  να διεκδικήσουν με κάθε τρόπο-  όχι μόνο με ενημερωτικά έγγραφα -  την άμεση πρόσληψη εκπαιδευτικών.  Όταν το δημόσιο σχολείο υποβαθμίζεται , τα στελέχη της εκπ/σης (τόσο της Διοίκησης όσο και της Παιδαγωγικής Καθοδήγησης), που είναι επιφορτισμένα για την εύρυθμη λειτουργία του, οφείλουν, στο μερίδιο που τους αναλογεί,  να  το υπερασπιστούν  μαζί με τους εκπαιδευτικούς και τους γονείς, κι όχι να ρίχνουν στάχτη στα μάτια των διαμαρτυρόμενων γονέων μοιράζοντας φρούδες ελπίδες.

      Τα προβλήματα της εκπαίδευσης δεν λύνονται  με  ελλείψεις εκπ/κών, ούτε  με  την  προσπάθεια  επιβολής  της  δήθεν  αξιολόγησης  στις  σχολικές  μονάδες , που θα οδηγήσει στο κλείσιμο σχολείων και σε μαζικές απολύσεις προς όφελος της ιδιωτικής εκπαίδευσης, μετατρέποντας την παιδεία από κοινωνικό αγαθό σε είδος  πολυτελείας μόνο για τους έχοντες.   

    Απαιτούμε  την  άμεση  κάλυψη  όλων  των  κενών  εκπαιδευτικών  των  σχολικών  μονάδων  του  νομού  μας τώρα. 

ΓΙΑ  ΤΟ  Δ. Σ.

                 Ο  ΠΡΟΕΔΡΟΣ                         Ο  ΓΕΝ.  ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

     ΒΑΓΓΕΛΟΣ  ΣΤΕΦΑΝΟΣ                           ΚΑΙΛΑΣ  ΚΩΣΤΑΣ


ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

 Α/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ               
 Πλ. Πάρκου 13
   35100    Λαμία 
Τηλ. Fax: 2231021280
   e-mail: [email protected]
    http://sylekpfth.blogspot.gr
Αριθμ. Πρωτ: 80 Λαμία, 19/11/2014
ΠΡΟΣ
ΔΟΕ
ΜΜΕ
Τα  μέλη  μας

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Αλλάζουν οι ώρες αποχώρησης των μαθητών

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 24 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 24/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kleista sxoleia 2022
Συναγερμός στα Άνω Λιόσια: Βρέθηκε αδέσποτη σφαίρα σε προαύλιο Δημοτικού Σχολείου
Ο διευθυντής αφού εντόπισε τη βολίδα αγνώστου διαμετρήματος, την παρέδωσε στο τοπικό αστυνομικό τμήμα
Συναγερμός στα Άνω Λιόσια: Βρέθηκε αδέσποτη σφαίρα σε προαύλιο Δημοτικού Σχολείου
εκπαιδευτικοσ
ΣΑΤΕΑ: «Αποκλεισμός των εκπαιδευτικών ΠΕ71 από την πρόσκληση του ΙΕΠ»
«Θα ήταν σοβαρή παράλειψη η μη συμμετοχή και εκπαιδευτικών ΠΕ71 οι οποίοι είναι εξειδικευμένοι σε θέματα προσαρμογής αναλυτικών προγραμμάτων όλων των...
ΣΑΤΕΑ: «Αποκλεισμός των εκπαιδευτικών ΠΕ71 από την πρόσκληση του ΙΕΠ»
eidiki_agogi_4.jpg
Σχετικά με την μετακίνηση εκπαιδευτικού από τη Γενική στην Ειδική Αγωγή
«Είναι η καλύτερη απόδειξη ότι είναι και η ΔΔΕ συνυπεύθυνη για το γεγονός ότι οι μαθητές, και μάλιστα της Ειδικής Αγωγής, δε διδάσκονται όλα τα...
Σχετικά με την μετακίνηση εκπαιδευτικού από τη Γενική στην Ειδική Αγωγή