Thumbnail

«ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ»

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΑΣΚΑΛΩΝ –

ΝΗΠ/ΓΩΝ ΣΤ΄ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ

ΖΑΚΚΑ  37- Ν Ε Α Π Ο Λ Η

Τηλ-Fax: 2310-624600

Πληροφορίες:

Σβώλης Ζ. Κώστας, 6973-240144

Φροσύνης Αθανάσιος, 6977-507107

[email protected]

Νεάπολη, 23 - 9 - 2013

Αρ. Πρωτ.:  115

ΠΡΟΣ:

1) Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης

Κεντρικής Μακεδονίας

κ. Γεώργιο Καρατάσιο

2) Διευθυντή Π.Ε. Δυτικής Θεσ/νίκης

κ. Κωνσταντίνο Κοντογιαννίδη

3) Δ.Ο.Ε.

Κοινοποίηση: ΜΕΛΗ ΜΑΣ  

Θέμα: Σύμπτυξη τμημάτων στο 4ο Δημοτικό σχολείο Πολίχνης 

κ. Διευθυντή

     Με μεγάλη μας λύπη και αγανάκτηση πληροφορηθήκαμε, ενώ ήδη έχει ξεκινήσει η σχολική χρονιά, τη σύμπτυξη της Β’ τάξης του 4ου Δημοτικού Σχολείου Πολίχνης, την κατάργηση μιας ακόμη οργανικής θέσης και τη μετακίνηση με την αιτιολογία του «υπεράριθμου» ενός συναδέλφου.

     Στην τάξη αυτή φοιτούν δύο μαθητές με διαγνωσμένες ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και με βάση το ν.3699/2008 επιβάλλεται τα τμήματα να λειτουργούν με μειωμένο αριθμό παιδιών. Με βάση μάλιστα τον τελευταίο νόμο «Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και λοιπές διατάξεις»,  10 Σεπτεμβρίου 2013, άρθρο 28 παρ. 15 στην υποπερίπτωση ββ΄ της παρ. 1 του άρθρου 6 του ν. 3699/2008 αντικαθίσταται το εδάφιο 4 ως εξής: «Στα τμήματα που φοιτούν μαθητές με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, και στα οποία έχει συμπληρωθεί ο μέγιστος αριθμός μαθητών, ο αριθμός αυτός μειώνεται σε αναλογία, για κάθε μαθητή με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, κατά τρεις μαθητές λιγότερους και οι μαθητές κατανέμονται εξίσου στα τμήματα της ίδιας τάξης κατόπιν απόφασης του συλλόγου διδασκόντων της σχολικής μονάδας και έγκρισης του αρμόδιου Σχολικού Συμβούλου».

     Εξάλλου, η συγκεκριμένη τάξη λειτούργησε κατά την προηγούμενη σχολική χρονιά με δύο τμήματα ώστε να υποστηριχθούν με τον κατάλληλο διδακτικό και παιδαγωγικό τρόπο οι μαθητές της τάξης. Τι άλλαξε φέτος και δεν συντρέχουν οι ίδιοι λόγοι όπως και πέρσι, ώστε να λειτουργήσουν δύο τμήματα στη Β΄ τάξη; 

     Δυστυχώς, οι συνέπειες της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής του Υπουργείου Παιδείας δεν έχουν τέλος. Οι μηδενικοί διορισμοί και οι ελάχιστες πιστώσεις για προσλήψεις εκπαιδευτικών διαμορφώνουν καθημερινά αρνητικό κλίμα στα σχολεία μας. Αυτό που επιχειρείται σήμερα στο 4ο Δημ. Σχολ. Πολίχνης αλλά και σε όλη την εκπαίδευση είναι να περισσέψουν οι εκπαιδευτικοί στις λογικές των απαιτήσεων της Κυβέρνησης και της Τρόικας ώστε να συμπληρωθεί ο μαγικός αριθμός των χιλιάδων εργαζομένων που πρέπει ν’ απολυθούν με ολέθριες συνέπειες για το δημόσιο σχολείο και την εκπαίδευση των μαθητών μας. 

     Όσο η Διοίκηση θα συμπτύσσει - κλείνει τμήματα και θα καταργεί οργανικές θέσεις για να μετακινήσει εκπαιδευτικούς σε άλλα σχολεία ή άλλα ΠΥΣΠΕ που δημιουργείται λειτουργικό κενό (αντί να δοθούν πιστώσεις για να προσληφθούν άνεργοι εκπαιδευτικοί) τόσο η εκπαιδευτική - παιδαγωγική πράξη θα υποχωρεί σε σχέση με τη λογιστική των αριθμών και τη γραφειοκρατική ερμηνεία των εγκυκλίων.

     Οι εκπαιδευτικοί στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση:

·           Είμαστε αντίθετοι στη λογική που θέλει να προσεγγίζει τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς ως αριθμούς και δε θέλει να θυμάται ότι πρόκειται για ανθρώπους. 

·           Είμαστε αντίθετοι με τον βομβαρδισμό εγκυκλίων και εντολών που  διαλύουν το δημόσιο σχολείο.

·           Είναι πια ξεκάθαρο ότι στη συγκυρία αυτή καθένας και καθεμιά από τη θέση που βρίσκεται κρίνεται από τα έργα του. Ή με την κυβερνητική πολιτική ή με τα μορφωτικά δικαιώματα των παιδιών.

     Γι΄ αυτό δηλώνουμε πως:

     Θα σταθούμε στο πλευρό των μαθητών μας, των ανάστατων γονιών τους και των συναδέλφων μας, που θα υποχρεωθούν για μια ακόμη φορά να μετακινηθούν παρά τη θέλησή τους.

          ΜΕ ΟΜΟΦΩΝΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ Δ.Σ. ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΜΑΣ ΣΑΣ ΚΑΛΟΥΜΕ:

  • Να ανακαλέσετε την παραπάνω απόφαση (και κάθε άλλη απόφαση σύμπτυξης τμημάτων) επειδή αυτό προκαλεί αλυσιδωτά μια σειρά προβλήματα στα μορφωτικά δικαιώματα των παιδιών και στη μαθησιακή διαδικασία.
  • Να επανέλθει ο συνάδελφος που κρίθηκε «υπεράριθμος» στο 4ο Δημ. σχολείο Πολίχνης και να μην καταργηθεί η οργανική θέση. Το ίδιο να ισχύσει και σε κάθε ανάλογη περίπτωση.

          Καλούμε επίσης:

·      τη Δ.Ο.Ε να παρέμβει άμεσα και προς το Υπουργείο Παιδείας για τη διενέργεια των απαραίτητων διορισμών που θα λύσουν τέτοιου είδους προβλήματα σε όλη την ελληνική επικράτεια.

·      Το Υπουργείο να ανακαλέσει την απόφασή  του με Αρ. Πρωτοκόλλου: Φ. 12 /622 /129803/Γ1,  16 -09-2013, για αύξηση των μαθητών στην τάξη κατά 10%.

το Δ.Σ. ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Αλλάζουν οι ώρες αποχώρησης των μαθητών

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 26 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 26/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

nazi
«Γιαβόλ» – 4η έκδοση: Πώς ξεπλύθηκαν από το Ναζιστικό τους παρελθόν μεγάλες γερμανικές επιχειρήσεις
Προδημοσίευση από την εμπλουτισμένη νέα έκδοση του βιβλίου του Γιώργου Χαρβαλιά
«Γιαβόλ» – 4η έκδοση: Πώς ξεπλύθηκαν από το Ναζιστικό τους παρελθόν μεγάλες γερμανικές επιχειρήσεις
sklirinsi
Σκλήρυνση κατά πλάκας: Ενδείξεις της νόσου εμφανίζονται στο αίμα πριν εκδηλωθούν τα συμπτώματα
Συγκεκριμένα, εντοπίστηκε ότι οι ασθενείς με αυτά τα αυτοαντισώματα είχαν αυξημένα επίπεδα νευροϊνιδίων χαμηλού μοριακού βάρους (Nfl), πρωτεϊνικά...
Σκλήρυνση κατά πλάκας: Ενδείξεις της νόσου εμφανίζονται στο αίμα πριν εκδηλωθούν τα συμπτώματα