Thumbnail

Τι αναφέρει το πόρισμα που βρίσκεται στα χέρια της εισαγγελέως του Αρείου Πάγου, Ευτέρμπης Κουτζαμάνη. Περιγράφονται και άλλες αξιόποινες πράξεις, όπως είναι αυτές του «ξεπλύμματος βρώμικου χρήματος» και της δωροδοκίας.

Πόρισμα εννέα σελίδων, στο οποίο γίνεται αναδρομή στην πορεία της εγκληματικής οργάνωσης, που αποτελείτο από μέλη της Χρυσής Αυγής, παρέδωσε στην εισαγγελέα του Αρείου Πάγου, Ευτέρπη Κουτζαμάνη, ο ανεισαγγελέας του ΑΠ, Χαράλαμπος Βουρλιώτης.

 
Σύμφωνα με το πόρισμα, διευθύνων της οργάνωσης φέρεται ο Νίκος Μιχαλολιάκος. Επίσης, στο πόρισμα περιγράφεται ότι έχουν διαπραχθεί και άλλες αξιόποινες πράξεις -εκτός της σύστασης εγκληματικής οργάνωσης- όπως είναι αυτές του «ξεπλύμματος βρώμικου χρήματος» και της δωροδοκίας.
 
Επιπλέον, στο πόρισμα «φωτογραφίζονται» και άλλα πρόσωπα, η συμμετοχή των οποίων θα διερευνηθεί κατά την ανακριτική διαδικασία.
 
efsyn.gr

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Η ύλη για 70.000 υποψήφιους ως 14/5 με τις λύσεις

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 15/05

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

sxoleio
Το σχολείο που έγινε μουσείο: Η Βρυσιά τιμά την εκπαιδευτική μνήμη (Pic)
Σε ένα πρώην δημοτικό σχολείο στον κάμπο της Θεσσαλίας, η ιστορία της εκπαίδευσης ζωντανεύει, γεφυρώνοντας γενιές με έναν μοναδικό πολιτιστικό...
Το σχολείο που έγινε μουσείο: Η Βρυσιά τιμά την εκπαιδευτική μνήμη (Pic)
molivia
Τα εμπόδια των πανεπιστημιακών δασκάλων: Όταν ο ναρκισσισμός υπονομεύει την παιδαγωγική πράξη
Ένα από τα βασικά εμπόδια που μπορεί να χαρακτηρίζει ορισμένους πανεπιστημιακούς είναι ο διογκωμένος ναρκισσισμός. Η υπερβολική αυτοπεποίθηση...
Τα εμπόδια των πανεπιστημιακών δασκάλων: Όταν ο ναρκισσισμός υπονομεύει την παιδαγωγική πράξη