Thumbnail
Πρόγραμμα Σπουδών του μαθήματος «Τεχνολογία» για τις Α΄, Β΄, Γ΄ τάξεις Γυμνασίου

Υ.Α με Αριθ. 137437/Γ2/2014

Καθορίζουμε το Πρόγραμμα Σπουδών του μαθήματος «Τεχνολογία» για τις Α΄, Β΄, Γ΄ τάξεις Γυμνασίου ως εξής:

Α΄ Γυμνασίου

Εφαρμογή της Μεθόδου της Ατομικής Εργασίας για τη μελέτη της τεχνολογίας.

Στη μέθοδο αυτή έχουμε παράλληλη πραγματοποίηση διαλέξεων από πλευράς καθηγητή σχετικά με κρίσιμα θέματα για την ανάπτυξη μιας ευρύτερης αντίληψης των μαθητών για την τεχνολογία που θα τους βοηθήσει σταδιακά να αναπτύξουν τεχνολογικές γνώσεις και δεξιότητες, αξιοποιώντας και τις εμπειρίες τους από το Ατομικό Έργο που θα επιλέξουν να κατασκευάσουν, να γράψουν εργασία και να το παρουσιάσουν σταδιακά και σε σεμινάρια.
Οι διαλέξεις περιστρέφονται γύρω από τους τεχνολογικούς άξονες που διατρέχουν όλες τις δραστηριότητες
των μαθητών σε όλα τα αναπτυξιακά επίπεδα (σε όλες τις τάξεις), κατά την εφαρμογή των προβλεπόμενων
μεθόδων διδασκαλίας σε κάθε τάξη.
Οι άξονες (ένας ή περισσότεροι) που μπορούν να αποτελούν θεματικές ενότητες των τυχόν διαλέξεων, είναι:
Άξονας 1. Τα χαρακτηριστικά και το πεδίο εφαρμογής της τεχνολογίας.
Άξονας 2. Οι βασικές έννοιες «πυρήνα» της τεχνολογίας.
Άξονας 3. Σχέσεις μεταξύ των τεχνολογιών και διασύνδεση μεταξύ της τεχνολογίας και άλλων τομέων.
Άξονας 4. Οι πολιτιστικές, Κοινωνικές, οικονομικές και πολιτικές επιδράσεις της τεχνολογίας.
Άξονας 5. Οι επιδράσεις της τεχνολογίας στο περιβάλλον.
Άξονας 6. Ο ρόλος της κοινωνίας στην ανάπτυξη και χρήση της τεχνολογίας.
Άξονας 7. Η επίδραση της τεχνολογίας στην Ιστορία.
Άξονας 8. Τα χαρακτηριστικά της μελέτης και σχεδίασης.
Άξονας 9. Σχεδίαση και μελέτη μηχανικών.
Άξονας 10. Ο ρόλος της αντιμετώπισης προβλημάτων, έρευνας και ανάπτυξης, ανακαλύψεων και καινοτομιών και του πειραματισμού στην επίλυση προβλημάτων.
Άξονας 11. Εφαρμογή διαδικασιών σχεδίασης και μελέτης.
Άξονας 12. Χρησιμοποίηση και συντήρηση τεχνολογικών προϊόντων και συστημάτων.
Άξονας 13. Εκτίμηση της επίδρασης προϊόντων και συστημάτων.
Άξονας 14. Ιατρικές τεχνολογίες.
Άξονας 15. Αγροτικές και συνδεόμενες βιοτεχνολογίες.
Άξονας 16. Τεχνολογίες ενέργειας και ισχύος.
Άξονας 17. Πληροφόρηση και επικοινωνίες.
Άξονας 18. Τεχνολογίες μεταφορών.
Άξονας 19. Τεχνολογίες παραγωγής.


Η συνέχεια εδώ

Δείτε εδώ το ΦΕΚ

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Πανελλαδικές 2024: Τι σημαίνει η ήπια αύξηση του αριθμού εισακτέων που ανακοίνωσε ο Κυριάκος Πιερρακάκης

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 22 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 22/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

πανεπιστημια
Πιερρακάκης: Το σχέδιο για τα ψηφιακά πτυχία - Θυρίδες gov.gr και «ψηφιακός γκισές»
Με ηλεκτρονική αίτηση μέσω του ptyxia.gov.gr και χρήση των προσωπικών κωδικών πρόσβασης στο Taxisnet και τον ΑΜΚΑ, φοιτητές, απόφοιτοι αλλά και...
Πιερρακάκης: Το σχέδιο για τα ψηφιακά πτυχία - Θυρίδες gov.gr και «ψηφιακός γκισές»
ερασαμους
Erasmus+: Το 32ο ΓΕΛ Θεσσαλονίκης στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα «Green Revolution the Best Solution»
Τα θέματα που διαπραγματεύτηκαν μαθητές και εκπαιδευτικοί αφορούσαν την περιβαλλοντική ρύπανση, την υποβάθμιση του περιβάλλοντος και την κλιματική...
Erasmus+: Το 32ο ΓΕΛ Θεσσαλονίκης στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα «Green Revolution the Best Solution»