Thumbnail
Πρόγραμμα Σπουδών του μαθήματος «Τεχνολογία» για τις Α΄, Β΄, Γ΄ τάξεις Γυμνασίου

Υ.Α με Αριθ. 137437/Γ2/2014

Καθορίζουμε το Πρόγραμμα Σπουδών του μαθήματος «Τεχνολογία» για τις Α΄, Β΄, Γ΄ τάξεις Γυμνασίου ως εξής:

Α΄ Γυμνασίου

Εφαρμογή της Μεθόδου της Ατομικής Εργασίας για τη μελέτη της τεχνολογίας.

Στη μέθοδο αυτή έχουμε παράλληλη πραγματοποίηση διαλέξεων από πλευράς καθηγητή σχετικά με κρίσιμα θέματα για την ανάπτυξη μιας ευρύτερης αντίληψης των μαθητών για την τεχνολογία που θα τους βοηθήσει σταδιακά να αναπτύξουν τεχνολογικές γνώσεις και δεξιότητες, αξιοποιώντας και τις εμπειρίες τους από το Ατομικό Έργο που θα επιλέξουν να κατασκευάσουν, να γράψουν εργασία και να το παρουσιάσουν σταδιακά και σε σεμινάρια.
Οι διαλέξεις περιστρέφονται γύρω από τους τεχνολογικούς άξονες που διατρέχουν όλες τις δραστηριότητες
των μαθητών σε όλα τα αναπτυξιακά επίπεδα (σε όλες τις τάξεις), κατά την εφαρμογή των προβλεπόμενων
μεθόδων διδασκαλίας σε κάθε τάξη.
Οι άξονες (ένας ή περισσότεροι) που μπορούν να αποτελούν θεματικές ενότητες των τυχόν διαλέξεων, είναι:
Άξονας 1. Τα χαρακτηριστικά και το πεδίο εφαρμογής της τεχνολογίας.
Άξονας 2. Οι βασικές έννοιες «πυρήνα» της τεχνολογίας.
Άξονας 3. Σχέσεις μεταξύ των τεχνολογιών και διασύνδεση μεταξύ της τεχνολογίας και άλλων τομέων.
Άξονας 4. Οι πολιτιστικές, Κοινωνικές, οικονομικές και πολιτικές επιδράσεις της τεχνολογίας.
Άξονας 5. Οι επιδράσεις της τεχνολογίας στο περιβάλλον.
Άξονας 6. Ο ρόλος της κοινωνίας στην ανάπτυξη και χρήση της τεχνολογίας.
Άξονας 7. Η επίδραση της τεχνολογίας στην Ιστορία.
Άξονας 8. Τα χαρακτηριστικά της μελέτης και σχεδίασης.
Άξονας 9. Σχεδίαση και μελέτη μηχανικών.
Άξονας 10. Ο ρόλος της αντιμετώπισης προβλημάτων, έρευνας και ανάπτυξης, ανακαλύψεων και καινοτομιών και του πειραματισμού στην επίλυση προβλημάτων.
Άξονας 11. Εφαρμογή διαδικασιών σχεδίασης και μελέτης.
Άξονας 12. Χρησιμοποίηση και συντήρηση τεχνολογικών προϊόντων και συστημάτων.
Άξονας 13. Εκτίμηση της επίδρασης προϊόντων και συστημάτων.
Άξονας 14. Ιατρικές τεχνολογίες.
Άξονας 15. Αγροτικές και συνδεόμενες βιοτεχνολογίες.
Άξονας 16. Τεχνολογίες ενέργειας και ισχύος.
Άξονας 17. Πληροφόρηση και επικοινωνίες.
Άξονας 18. Τεχνολογίες μεταφορών.
Άξονας 19. Τεχνολογίες παραγωγής.


Η συνέχεια εδώ

Δείτε εδώ το ΦΕΚ

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Η ύλη για 47.000 υποψήφιους ως 11/6 με τις λύσεις

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 11/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

india
Τραγωδία στην Ινδία: Συντριβή Boeing 787 με 242 επιβαίνοντες κατά την απογείωση
Σύμφωνα με τον Faiz Ahmed Kidwai, γενικό διευθυντή της Διεύθυνσης Πολιτικής Αεροπορίας της Ινδίας (DGCA), στο αεροσκάφος επέβαιναν συνολικά 242...
Τραγωδία στην Ινδία: Συντριβή Boeing 787 με 242 επιβαίνοντες κατά την απογείωση
ισραηλ ιραν ΗΠΑ
Η Μέση Ανατολή στο χείλος της σύγκρουσης: Το Ισραήλ απειλεί το Ιράν, οι ΗΠΑ σε συναγερμό, το πετρέλαιο εκτοξεύεται
Επικίνδυνη κλιμάκωση: Πώς η γεωπολιτική ένταση πυροδοτεί την αγορά και απειλεί τη σταθερότητα στην περιοχή
Η Μέση Ανατολή στο χείλος της σύγκρουσης: Το Ισραήλ απειλεί το Ιράν, οι ΗΠΑ σε συναγερμό, το πετρέλαιο εκτοξεύεται
march to gaza
March to Gaza: 26 κρατούμενοι Έλληνες στο αεροδρόμιο του Καΐρου
26 μέλη της ελληνικής αποστολής του March to Gaza βρίσκονται στο αεροδρόμιο του Καΐρου καθώς οι αρχές της Αιγύπτου τους αρνήθηκαν την είσοδο στη χώρα.
March to Gaza: 26 κρατούμενοι Έλληνες στο αεροδρόμιο του Καΐρου