Thumbnail
Προσλήψεις δασκάλων για την πραγματοποίηση φροντιστηριακών μαθημάτων σε Ρομά 

Μητρώο δασκάλων προτίθεται να δημιουργήσει το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης απ’ όπου και θα προσλαμβάνονται εκπαιδευτικοί για να πραγματοποιούν φροντιστηριακά μαθήματα σε μαθητές Ρομά Δημοτικού καθώς και μαθητές Ρομά με αισθητηριακές βλάβες. Όσοι δάσκαλοι ενδιαφέρονται μπορούν να καταθέσουν τις αιτήσεις τους έως και τις 17 Φεβρουαρίου.

Σύμβαση και αμοιβή

Οι επιλεγέντες δάσκαλοι θα απασχοληθούν με συμβάσεις μίσθωσης έργου ιδιωτικού δικαίου ως ωρομίσθιοι, με αμοιβή 15 ευρώ την ώρα (συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α και των νόμιμων κρατήσεων) για διάστημα έως τις 31/12/2014 (ημερομηνία λήξης του εν λόγω έργου) και σε περίπτωση παράτασης του έργου, μέχρι τη λήξη αυτής.

Περιοχές πρόσληψης

Οι προσληφθέντες θα πραγματοποιήσουν υποστηρικτικά μαθήματα σε μαθητές Ρομά με αναπηρίες (αισθητηριακές, κινητικές και νοητικές βλάβες) σε οικισμούς/καταυλισμούς Ρομά των Δήμων Θεσσαλονίκης, Δέλτα, Ηράκλειας, Θερμαϊκού, Βέροιας, Αλεξάνδρειας, Κατερίνης, Εορδαίας και Κορδελιού – Ευόσμου.

Ενισχυτικά (φροντιστηριακά) μαθήματα (Υποδράση 2.2) στην Περιφέρεια της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης (στους Δήμους Αρριανών, Ξάνθης, Διδυμοτείχου, Νέστου, Ορεστιάδας, Δράμας και Τοπείρου).

Απαιτούμενα προσόντα

Πτυχίο Παιδαγωγικών Τμημάτων Δημοτικής Εκπαίδευσης

Πρόσθετα προσόντα για τη διδασκαλία σε μαθητές ΡΟΜΑ

  • Μεταπτυχιακό δίπλωμα ειδίκευσης σε συναφές επιστημονικό πεδίο με το αντικείμενο του έργου

  • Επαγγελματική εμπειρία στη διδασκαλία μαθητών με πολιτισμικές ιδιαιτερότητες

  • Επιπρόσθετη διδακτική εμπειρία στην α’βαθμια εκπαίδευση

  • Επιμόρφωση σε θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης.

Πρόσθετα προσόντα για τη διδασκαλία σε μαθητές ΡΟΜΑ με αισθητηριακές βλάβες

  • Μεταπτυχιακό δίπλωμα ειδίκευσης σε συναφές επιστημονικό πεδίο με το αντικείμενο του έργου.

  • Διδακτική εμπειρία σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες (Ρομά/ΑμεΑ).

  • Γνώση της νοηματικής γλώσσας.

  • Γνώση Braille.

Μοριοδότηση κριτηρίων για διδασκαλία σε μαθητές ΡΟΜΑ και σε μαθητές ΡΟΜΑ με αισθητηριακές βλάβες

Προσόν – κριτήριο

Μόρια

1.        

Βαθμός πτυχίου

Χ50

2.        

Μεταπτυχιακό ετήσιας φοίτησης

100

3.        

Εμπειρία (ανά μήνα) και μέχρι 60 μήνες

7

4.        

Επιμορφώσεις ( ανά ώρα εκπαίδευσης)

0.25

Προσόν – κριτήριο

Μόρια

5.        

Βαθμός πτυχίου

Χ50

6.        

Μεταπτυχιακό ετήσιας φοίτησης

100

7.        

Εμπειρία (ανά μήνα) και μέχρι 60 μήνες

7

8.        

Γνώση νοηματικής γλώσσας (Δ’ Επιπέδου/μητρική)

70

9.        

Γνώση νοηματικής γλώσσας (Γ’ Επιπέδου)

50

10.    

Γνώση νοηματικής γλώσσας (Β’ Επιπέδου)

30

11.    

Γνώση Braille

50

Η προσμέτρηση μονάδων βαθμολόγησης πραγματοποιείται για τα προσόντα εκείνα τα οποία αναφέρονται στα απαιτούμενα ή συνεκτιμώμενα προσόντα-κριτήρια της πρόσκλησης και βρίσκονται σε αντικειμενική συνάφεια με τις απαιτήσεις του έργου.

Αιτήσεις

Η υποβολή των προτάσεων και λοιπών δικαιολογητικών από τους ενδιαφερόμενους θα γίνεται τις ώρες 10:00 14:00 και έως τις 17/02/2014 στην ακόλουθη διεύθυνση (ταχυδρομικά ή ιδιοχείρως).

 Αυτό που πρέπει να αναφέρουμε είναι ότι επειδή πρόκειται για δυο διαφορετικές προκηρύξεις θα πρέπει στην ένδειξη να συμπληρωθεί σωστά η ο αριθμός της πρόσκλησης. Για παράδειγμα η πρόσκληση για διδασκαλία σε μαθητές ΡΟΜΑ Δημοτικού σε Ανατολική Μακεδονία-Θράκη  έχει Αρ.Πρωτ.: 13473/2014. Αντίθετα η πρόσκληση για τη διδασκαλία σε μαθητές Δημοτικού ΡΟΜΑ με αισθητηριακές βλάβες έχει Αρ. Πρωτ.:13516/2014. Οπωσδήποτε να επικοινωνήσουν οι ενδιαφερόμενοι στο 2310- 991244 (11:00 – 13:00) για περισσότερες πληροφορίες.

Όσοι επιλεγούν θα ενημερωθούν τηλεφωνικά από τη Γραμματεία του Προγράμματος. Υποψήφιος που επιθυμεί να υποβάλει ένσταση σχετικά με το αποτέλεσμα (απόφαση αποδοχής αποτελεσμάτων) δικαιούται να προσφύγει στην Επιτροπή Ερευνών εντός 5 ημερών από την κοινοποίηση της ως άνω απόφασης.

Η απόφαση αποδοχής αποτελεσμάτων κοινοποιείται με την ανάρτησή της στο πρόγραμμα ΔΙΑΥΓΕΙΑ και στον ιστότοπο του ΕΛΚΕ ΑΠΘ (στην ηλεκτρονική διαδρομή ανάρτησης της παρούσας πρόσκλησης).

Οι υποψήφιοι έχουν δικαίωμα πρόσβασης στα έγγραφά τους καθώς και σε αυτά των συνυποψηφίων τους κατόπιν γραπτής τους αίτησης και υπό τις προϋποθέσεις του άρθρου 5 του Ν. 2690/1999 (ΦΕΚ Α΄ 45/9.3.1999).

Για περισσότερες πληροφορίες όπως και για την αίτηση μπορούν οι ενδιαφερόμενοι να διαβάσουν τις σχετικές προσκλήσεις:

1. Διδασκαλία ΡΟΜΑ με αισθητηριακές βλάβες Κεντρική Μακεδονία

2. Διδασκαλία ΡΟΜΑ σε Ανατολική Μακεδονία Θράκη

Πηγή: news.gr - Καλόγηρος Βασίλειος

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Η ύλη για 70.000 υποψήφιους ως 21/5 με τις λύσεις

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 21/05

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Παιδιά στη Γάζα
19 νεκροί στη φονική νύχτα στη Γάζα: Η πλειοψηφία παιδιά τα αθώα θύματα
19 νεκροί από νυχτερινούς ισραηλινούς βομβαρδισμούς – Παιδιά ανάμεσα στους νεκρούς, δεκάδες τραυματίες σε έναν αδιάκοπο πόλεμο
19 νεκροί στη φονική νύχτα στη Γάζα: Η πλειοψηφία παιδιά τα αθώα θύματα
molivi
Στο στόχαστρο οι νεοδιόριστοι – «Όχι άλλες θυσίες για μια Δημόσια εκπαίδευση-φάντασμα»
Ποινικοποίηση της αξιοπρέπειας, σιωπή των συνδικάτων και μια κυβέρνηση που ονειρεύεται εκπαιδευτικούς χωρίς φωνή – Οι διωκόμενοι νεοδιόριστοι μιλούν,...
Στο στόχαστρο οι νεοδιόριστοι – «Όχι άλλες θυσίες για μια Δημόσια εκπαίδευση-φάντασμα»
diadromos nosokomeiou
Τραγωδία στη Θεσσαλονίκη: Πεντάχρονο παιδί πέθανε από κεραυνοβόλο σηψαιμία μετά από στρεπτοκοκκική λοίμωξη
Ξαφνικός θάνατος 5χρονου παιδιού στη Θεσσαλονίκη από επικίνδυνη λοίμωξη — Ενημέρωση και μέτρα από τον ΕΟΔΥ
Τραγωδία στη Θεσσαλονίκη: Πεντάχρονο παιδί πέθανε από κεραυνοβόλο σηψαιμία μετά από στρεπτοκοκκική λοίμωξη
mi kratika panepistimia
Πανεκπαιδευτικό μέτωπο ενάντια στην ποινικοποίηση της φοιτητικής δράσης - Αντίδραση από φοιτητές και διδάσκοντες
Οι εκπαιδευτικοί δηλώνουν τη στήριξή τους στους φοιτητές και καλούν σε συλλογική αντίσταση ενάντια στη μετατροπή του δημόσιου πανεπιστημίου σε...
Πανεκπαιδευτικό μέτωπο ενάντια στην ποινικοποίηση της φοιτητικής δράσης - Αντίδραση από φοιτητές και διδάσκοντες