Thumbnail
ΙΠΕΜ-ΔΟΕ

Ποιος είναι ο ρόλος του ΙΠΕΜ-ΔΟΕ;

Με τι ασχολείται το ΙΠΕΜ-ΔΟΕ;

Το τελευταίο χρονικό διάστημα παρακολουθούμε μια υπερ-παραγωγή νομοθετικών κι «επιμορφωτικών» κειμένων από την πλευρά του υπουργείου Παιδείας είτε για την Αυτοαξιολόγηση (του λεγόμενου «εκπαιδευτικού έργου») είτε για την ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών. Απέναντι στα κείμενα αυτά έχουν δημοσιευτεί διάφορες παιδαγωγικές επεξεργασίες και κριτικές αναλύσεις από πανεπιστημιακούς καθηγητές και μεμονωμένους συναδέλφους (σε παιδαγωγικά περιοδικά, εφημερίδες και εκπαιδευτικούς ιστότοπους), οι οποίες καταλήγουν στην ίδια περίπου επισήμανση : ότι τα κάθε είδους κείμενα του υπουργείου είναι προβληματικά επιστημονικά και την ίδια στιγμή φέρνουν ό,τι πιο συντηρητικό και αγοραίο μπορεί να εφαρμοστεί στην ελληνική εκπαίδευση. Προεκτείνοντας λίγο τις αναλύσεις αυτές, αντιλαμβανόμαστε πως η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας μαζί με τους «εκλεκτούς διανοούμενους» που την πλαισιώνουν κάνει ό,τι μπορεί, προκειμένου (ευκαιρίας δοθείσης) να διαλύσει και την εναπομείνουσα μορφωτική συνεισφορά του σχολείου στην ελληνική κοινωνία!

Ο προβληματισμός και το ερώτημα που γεννάται απ’ όλα αυτά είναι γιατί ο αρμόδιος φορέας για την παραγωγή τέτοιου τύπου παιδαγωγικών επεξεργασιών και θέσεων για λογαριασμό του κλάδου (το ΙΠΕΜ-ΔΟΕ) δεν έχει κάνει απολύτως τίποτε μέχρι σήμερα; Ως πότε μπορεί το εκπαιδευτικό συνδικαλιστικό κίνημα και μαζί ένας κλάδος 70.000 εκπαιδευτικών να «βασίζεται» σε αναλύσεις μεμονωμένων ατόμων-συναδέλφων και, μάλιστα, σε μια συγκυρία που δεχόμαστε μια τόσο κυνική και ολομέτωπη επίθεση από τη σημερινή πολιτική εξουσία;  Γιατί το ΙΠΕΜ επιδεικνύει τέτοια απραξία;

Το Δ.Σ. της ΔΟΕ καλείται άμεσα να απαντήσει στο ερώτημα αυτό μεγάλου μέρους των συναδέλφων της βάσης και να θέσει σε λειτουργία το αδρανοποιημένο ΙΠΕΜ. Εκτός κι αν και η ίδια έχει «γοητευτεί» από την «επιστημονική τεκμηρίωση» της προβλεπόμενης αξιολόγησης στο Π.Δ. 152/2013 ή στα υπόλοιπα κείμενα της περιβόητης Αυτο-αξιολόγησης (Τομείς-Δείκτες-Μέθοδοι συλλογής δεδομένων) που κυριολεκτικά ρυπαίνουν την εκπαίδευση και τους εκπαιδευτικούς κι ετοιμάζεται να ομονοήσει στα σχέδια του υπουργείου για «ποιοτική αναβάθμιση της εκπαίδευσης»!

Μπερμπερίδης Σάββας

Φανερωμένος  Χρήστος

Μέλη του Δ.Σ. του συλλόγου εκπ/κών Π.Ε. Ν. Σερρών "Ο Εμμ. Παπάς"

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Φυσικός Βαρβακείου για το θέμα της Φυσικής των Πανελληνίων: Eάν ο Π. Πολάκης δεν ανακαλέσει θα κινηθώ νομικά

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 5 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 13/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

patates.jpg
Νέα έρευνα: Οι τηγανητές πατάτες ίσως συνδέονται με την κατάθλιψη
«Όσοι έχουν υποκείμενα συμπτώματα άγχους και κατάθλιψης θα μπορούσαν να στραφούν σε τρόφιμα παρηγοριάς ως έναν τρόπο αυτοθεραπείας»
Νέα έρευνα: Οι τηγανητές πατάτες ίσως συνδέονται με την κατάθλιψη