Thumbnail
ΠΕΤΕΕΜ-ΤΕ1

ΘΕΜΑ: «Με απόφαση που δεν ισχύει θα εξαχθούν τα κενά και πλεονάσματα  εκπαιδευτικού προσωπικού Δ/θμιας εκπ/σης 2015-2016»

ΣΧΕΤ.: α) Η υπ’ αριθμ. 118842/Γ2/17-09-2008 Υ.Α. του Υ.ΠΑΙ.Θ.

β) Η υπ’ αριθμ. 119052/Γ2/17-09-2008 εγκύκλιος του Υ.ΠΑΙ.Θ.

γ) Η υπ’ αριθμ. 127070/Γ2/03-10-2008 εγκύκλιος του Υ.ΠΑΙ.Θ.

δ) Η υπ’ αριθμ. 7980/Γ2/21-01-2013 Υ.Α. (ΦΕΚ 129 Β΄) του  Υ.ΠΑΙ.Θ.

ε) Η υπ’ αριθμ.  176027/Γ2/19-11-2013 του  Υ.ΠΑΙ.Θ.

ζ) Η αρ. Πρωτ.  137841/Γ2/ 02-09-2014, Απόφαση ΥΠΑΙΘ                

στ) Αρ. Πρωτ. 77679/Ε2/15-05-2015 του ΥΠΟΠΑΙΘ

Η πρόσφατη απόφαση (σχετ. στ) του Υπουργείου Παιδείας της Δ/νσης Προσωπικού Β/θμιας Εκπ/σης - Τμήμα Γ’, που αφορά τον υπολογισμό των κενών και πλεονασμάτων των εκπαιδευτικών, έγινε χωρίς να υπάρχει ολοκληρωμένο πλαίσιο αναθέσεων μαθημάτων και εργαστηρίων σε όλες τις  τάξεις των ΕΠΑΛ. Από μια πρώτη ανάγνωσή της διακρίνεται από αποσπασματικότητα, προχειρότητα (copy past), αντιφατικότητα, από μύχιες επιδιώξεις ακύρωσης δικαιωμάτων του κλάδου ΤΕ01 και μαζί το «ξήλωμα» προγενέστερων Υ.Α., που αποκατέστησαν αδικίες και επανέφεραν τα αυτονόητα στους εργαστηριακούς καθηγητές, δηλαδή να έχουν Α’ ανάθεση. Αποτέλεσμα τα όποια κενά και πλεονάσματα εξαχθούν από τα ΠΥΣΔΕ αυτά δεν θα αποτυπώνουν την πραγματικότητα, ενώ θα αμφισβητούνται δίκαια και θα εγείρουν βάσιμους λόγους ενστάσεων και αντιδικιών.

Η σχετική στ) δεν συμβάλει στην αναβάθμιση της παρεχόμενης τεχνικής εκπαίδευσης, περιπλέκει ακόμα περισσότερο τα όρια παρέμβασης κάθε κλάδου, ενώ διατηρούνται σε ισχύ συντεχνιακές αποφάσεις και οδηγίες, που συντάχθηκαν από αντιδραστικούς συσχετισμούς στη Δ/νση σπουδών του υπουργείου και δεν ισχύουν πλέον. Μάλιστα είχαν προκαλέσει πανελλαδικές κινητοποιήσεις του κλάδου μας, ενώ έχουν φορτίσει τις σχέσεις των εκπαιδευτικών ειδικοτήτων μεταξύ τους σε βάρος της εύρυθμης λειτουργίας των σχολείων, όπως έγινε με την Υ.Α. (σχετικό α), που μας προσβάλει και κατηγοριοποιεί τους καθηγητές, όπως συνεχίζεται και με την υπ. αριθ. 77679/Ε2/15-05-2015 απόφαση του Υ.Πο.Παι.Θ.

Το Υπουργείο Παιδείας δεν έλαβε σοβαρά υπόψη τις προτάσεις μας στο θέμα της εξαγωγής των κενών και πλεονασμάτων για το σχολικό έτος 2015-2016.

Οι παρατηρήσεις - ενστάσεις μας συνίσταται στα εξής:

1.  Η υπ’ αριθμ. 118842/Γ2/17-09-2008 Υ.Α. του Υ.ΠΑΙ.Θ. (σχετικό α.) και οι οδηγίες αυτής, μετά την ριζική αλλαγή των μαθημάτων του νέου αναλυτικού Προγράμματος στα ΕΠΑΛ και της ολοκλήρωσης της Γ’ τάξης σχ. Έτους 2014-2015, έχει πάψει να υφίσταται και  στη θέση της το ΙΕΠ εξέδωσε για τις αναθέσεις της Β΄ΕΠΑΛ την με αρ. Πρωτ.  137841/Γ2/ 02-09-2014, δίδοντας 1ηανάθεση στους εκπαιδευτικούς εργαστηρίων του κλάδου ΤΕ01,  σε συνέχεια της υπ’ αριθμ. 7980/Γ2/21-01-2013 Υ.Α. (ΦΕΚ 129 Β΄) του  Υ.ΠΑΙ.Θ, που τροποποίησε για τους ΤΕ01 την απόφαση  (σχετικό α). που πλέον δεν έχει πεδίο εφαρμογής.

2.   Με τη δημοσίευση της υπ’ αριθμ. 7980/Γ2/21012013 Υ.Α. (ΦΕΚ 129 Β΄), η οποία τροποποιεί την με σχετικό (α) Υ.Α. κατά το μέρος που αφορά στις αναθέσεις των εκπαιδευτικών του κλάδου ΤΕ01, τα εργαστηριακά μαθήματα ορίζονται ως Α΄ ανάθεση στους εκπαιδευτικούς του εν λόγω κλάδου. Συνεπώς, με την υπ’ αριθ. 176027/Γ2/19-11-2013 (που βρίσκετε σε ισχύ)  και η οποία καταργεί οποιαδήποτε ρύθμιση των σχετικών (β) και (γ), οδηγία 13 και οδηγίες 247 αντίστοιχα, που προβλέπει προτεραιότητα ανάθεσης στη διδασκαλία αυτών των μαθημάτων στους εκπαιδευτικούς κλάδων ΠΕ ή την υποχρεωτική συμμετοχή κλάδων ΠΕ όταν η διδασκαλία γίνεται από δυο (2) εκπαιδευτικούς. Επίσης, μη ισχύουσες θεωρούνται ιδίου περιεχομένου ρυθμίσεις όποιων άλλων εγκυκλίων ή οποιασδήποτε ονομασίας δημοσίων εγγράφων που ενδεχομένως εξακολουθούν και σήμερα να αναπαράγουν εσφαλμένα το νομοθετικό καθεστώς που ίσχυε πριν την έκδοση της υπ’ αριθμ. 7980/Γ2/21012013 Υ.Α.

3. Προβλέπεται η μη ισχύ περεταίρω των (σχετικό δ) 7980/Γ2/21-01-2013 Υ.Α. και του (σχετικό ε) ενώ ταυτόχρονα βρίσκετε σε ισχύ η απόφαση (σχετικό α), που τροποποιήθηκε- συμπληρώθηκε από τις αναφερόμενες σχετικές;  

4.  Η «παράνομη» σε ισχύ (σχετικό α) Υ.Α. και οι οδηγίες αυτής η οποία αναφέρεται σε μαθήματα που δεν υπάρχουν πλέον ενώ λειτουργεί σε αντιδιαστολή με τις μεταγενέστερες Υπουργικές Αποφάσεις και οδηγίες, που ισχύουν για τις αναθέσεις  για τη νέα σχολική χρονιά στα ΕΠΑΛ, επανέρχεται με τη νέα απόφαση για τα κενά από το «παράθυρο» το καταδικασμένο καθεστώς Λυκουρέντζου, που μας κατήργησε την 1η ανάθεση και για το λόγο αυτό η τότε πολιτική ηγεσία του υπουργείου - αποδεχόμενη τις βάσιμες διαμαρτυρίες μας - την τροποποίησε με δύο μεταγενέστερες Υ.Α.

5.   Θα υπάρξουν αλήθεια αναθέσεις για την Γ’ ΕΠΑΛ (ημερήσιο) και Δ’ ΕΠΑΛ εσπερινού του νέου προγράμματος;

6.  Η σχετική Υ.Α. για τις νέες αναθέσεις (σχετικό ε) υπ’ αριθμ.  176027/Γ2/19-11-2013 ισχύουν; Αν ναι γιατί εφιστάτε την προσοχή στους ΔΔΕ ότι για τις αναθέσεις μαθημάτων σε Α’ και Β’ ανάθεση καθορίζονται με την υπ’ αριθμ. 118842/Γ2/17-09-2008 Υ.Α, που εξ αντικειμένου έπαψε να ισχύει με το τέλος τις σχολικής χρονιάς 2014-2015 διότι το παλαιό πρόγραμμα μαθημάτων δεν ισχύει;

Για τις αναθέσεις (σχετικό ζ) στην Β’ ΕΠΑΛ, όπου υπάρχουν πολλές αδικίες και λάθη, έχουμε καταθέσει υπόμνημα με τις προτάσεις μας, αλλά πήγε μάλλον στον κάλαθο των αχρήστων!. Το ΙΕΠ στο πρόσφατο σχετικό με αριθ. Πρωτ. 5604/14-5-2015 απαντητικό του έγγραφο προς την ΠΕΤΕΕΜ μας ενημερώνει ότι «οι αναθέσεις θα επανεξεταστούν», πως τώρα  η υπηρεσία θα εξάγει κενά και πλεονάσματα; στο περίπου; (συνημμένο)

Είναι επιβεβλημένη η έκδοση συμπληρωματικής απόφασης, σύμφωνα με τα ισχύοντα, για την ορθή, νόμιμη και δίκαιη εξαγωγή των κενών και πλεονασμάτων στους εκπαιδευτικούς ΤΕ01 και όχι μόνο.  

Πρέπει να διασφαλίζεται από τη συμπληρωματική απόφασή σας «ότι στα εργαστηριακά μαθήματα (Ε), που εμπλέκονται περισσότεροι κλάδοι του ΤΕ1, κατά την εξαγωγή των κενών και πλεονασμάτων, δεν θα πρέπει να δημιουργούνται υπερθερμίες στους μόνιμους εκπαιδευτικούς του ΤΕ01», όπως προέβλεπε πάγια η Γ2/3325/88.

 Απαιτούμε όλες οι ειδικότητες να έχουν μαθήματα πρώτης ανάθεσης κάλυψης του οργανικού ωραρίου, ώστε οι συνάδελφοι να μπορούν να διορίζονται, μετατίθενται και να αποσπώνται στα πλαίσια των υπηρεσιακών συνταγματικών δικαιωμάτων τους. 

 Συνημμένο 1. ΙΕΠ

ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ ΠΕΤΕΕΜ – ΚΛΑΔΟΥ ΤΕ01

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                      Η  ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΚΩΣΤΑΣ ΚΟΡΔΑΤΟΣ                 ΛΟΓΟΘΕΤΗ ΑΠΟΣΤΟΛΙΑ (ΛΙΑ)

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Κατάρτιση 500.000 ενηλίκων: 10.000 προσλήψεις εκπαιδευτών ενηλικών με έως 22 ευρώ την ώρα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - Ξεκινάει 28 Μαρτίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 28/3

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ypaith3.jpg
Πρότυπα-Πειραματικά σχολεία: Ξεκινούν σήμερα το μεσημέρι οι αιτήσεις εισαγωγής - Βίντεο με οδηγίες
Το ενδιαφέρον είναι αυξημένο, καθώς πέρυσι στα Πειραματικά σχολεία έγιναν 9044 αιτήσεις για 2405 θέσεις, ενώ στα Πρότυπα 8752 αιτήσεις για...
Πρότυπα-Πειραματικά σχολεία: Ξεκινούν σήμερα το μεσημέρι οι αιτήσεις εισαγωγής - Βίντεο με οδηγίες
Ρούλα Πισπιρίγκου
Ρούλα Πισπιρίγκου: Ποινή ισόβιας κάθειρξης για τη δολοφονία της Τζωρτζίνας
Η Ρούλα Πισπιρίγκου κρίθηκε ομόφωνα ένοχη από το Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο για την ανθρωποκτονία και την απόπειρα ανθρωποκτονίας της κόρης της...
Ρούλα Πισπιρίγκου: Ποινή ισόβιας κάθειρξης για τη δολοφονία της Τζωρτζίνας
εκπαιδευτικος
Απίστευτο: Νεοδιόριστη εκπαιδευτικός κλειδώθηκε με τους μαθητές σε τάξη για να αξιολογηθεί! Έκαναν… άσκηση σεισμού για να τους βγάλουν
Τραγελαφικά περιστατικά σε γυμνάσιο των Χανίων
Απίστευτο: Νεοδιόριστη εκπαιδευτικός κλειδώθηκε με τους μαθητές σε τάξη για να αξιολογηθεί! Έκαναν… άσκηση σεισμού για να τους βγάλουν