Thumbnail
ΠΑΜΕ Σκιάθου

 

 


Δείτε εδώ όλες τις ανακοινώσεις για την αξιολόγηση Συλλόγων και ΕΛΜΕ- Τα ραντεβού κατά περιοχή για τα σεμινάρια των Διευθυντών


Η ψευδεπίγραφη «αξιολόγηση» των εκπαιδευτικών είναι προδιαγεγραμμένη σφαγή και υποδούλωση του κλάδου, για την άλωση του δημόσιου σχολείου από τους αγοραίους κερδοσκόπους…

Με ηλεκτρονικό ραβασάκι που απεστάλη προ ημερών σε όλα τα σχολεία των νησιών μας, ενημερώνονται οι διευθυντές όλων των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης  των Βορείων Σποράδων ότι στο διήμερο 16-17 του Ιούνη 2014 θα έχουν τη μεγάλη τιμή να «επιμορφωθούν», στο νησί του Παπαδιαμάντη, από τους ίδιους αυτοπροσώπως τους Προϊσταμένους της Εκπαίδευσης στο νομό Μαγνησίας και στην Περιφέρεια Θεσσαλίας και από τους συμβούλους τους, για το πώς θα τεθεί σε εφαρμογή από το επόμενο σχολικό έτος ο μαύρος κι άραχλος νόμος της κυβέρνησης περί «αξιολόγησης των εκπαιδευτικών».

Εντέλλονται, δηλαδή, οι διευθυντές των σχολείων να μάθουν λεπτομέρειες σχετικά με το «έργο» που οι ίδιοι (υποχρεωτικά πλέον και με την απειλή του αντιδραστικού δημοσιοϋπαλληλικού κώδικα)  καλούνται να επωμιστούν, για να υλοποιηθούν οι ντιρεκτίβες των ντόπιων και ξένων κέντρων εξουσίας (και κυρίως των ΕΕ-ΔΝΤ) για μαζικές απολύσεις σε όλους τους κλάδους του δημόσιου, μαζί και στο χώρο της Εκπαίδευσης….

Και ταυτόχρονα, για τη συρρίκνωση ακόμα κι αυτού του τόσο μίζερου και παραπεταμένου από το κράτος δημόσιου εκπαιδευτικού συστήματος, και την παράδοσή του στους  μεγαλοκαρχαρίες, που εδώ και χρόνια ορέγονται τα τεράστια ποσοστά κέρδους, τα οποία τους «υπόσχεται» το εμπόρευμα με την ονομασία «γνώσεις και κατάρτιση», αν αυτοί πλέον κατά κύριο λόγο μπορέσουν να το διαθέσουν για μαζική πώληση στην πιάτσα του 21ου αιώνα.

Η ψευδεπίγραφη «αξιολόγηση», την οποία οι αντιδραστικοί πολιτικάντηδες και οι εντολοδόχοι τους προϊστάμενοι των διευθύνσεων Εκπαίδευσης λιβανίζουν, εδώ και δεκαετίες, ως το δήθεν φάρμακο «δια πάσαν νόσον», έρχεται να συγκαλύψει τις τεράστιες, πραγματικά εγκληματικές ευθύνες των αστικών κυβερνήσεων που σκόπιμα και συνειδητά επί δεκαετίες στραγγάλισαν και απομύζησαν κάθε δημόσια δομή παροχής της γνώσης, όπως ακριβώς συνέβη και με όλες τις παρόμοιες δημόσιες υπηρεσίες παροχής κοινωνικών υπηρεσιών. Όπως και σε ολόκληρη τη -σάπια ως το μεδούλι- καπιταλιστική Ευρώπη, έτσι κι εδώ οι οπαδοί της εκμετάλλευσης ανθρώπου από άνθρωπο βρήκαν την πιο βολική για τα σχέδιά τους λύση: Φορτώνουν στο εργαζόμενο προσωπικό όλες τις αμαρτίες του δικού τους καθεστώτος και επιδιώκουν να μετατρέψουν κάθε εργασιακό χώρο, κάθε υπηρεσία, σχολειό ή νοσοκομείο σε εργασιακό Νταχάου, πετσοκόβοντας κάθε δικαίωμα και κάθε ελευθερία.

Με τη βοήθεια των αχρείων τηλε-κάναλων και κάμποσων δημοσιολόγων του καθημερινού αστικού τύπου, το σύστημα της μαύρης υποδούλωσης του Ανθρώπου εδώ και χρόνια κατασυκοφαντεί κάθε κλάδο εργαζομένων που θέλει να εξανδραποδίσει. Στρέφει έντεχνα την υπόλοιπη εργαζόμενη κοινωνία εναντίον των συναδέλφων της. Βαφτίζει συλλήβδην τους εκπαιδευτικούς ως «τεμπέληδες και άχρηστους». Και με νόμους που εμπνέονται και συντάσσουν κάποιοι υπουργοί (συχνά μάλιστα «υπουργοί από τζάκι», δηλ. προορισμένοι από τα ίδια τους τα γεννοφάσκια να εξελιχθούν σε κοινωνικά παράσιτα!) διατάσσουν την …. «αξιολόγηση» των εκπαιδευτικών όπως και όλων των εργαζομένων βάσει της καινοφανούς θεωρίας των ποσοστών: τόσους να βαφτίσουμε «άριστους», τόσους «μέτριους» και άλλους τόσους «άχρηστους κι ανίκανους»… Ποσοστό 15% αρχικώς, και έπειτα βλέπουμε.

Και όποιος  «τα καταφέρει», ας επιβιώσει απ’ αυτό το κόσκινο, καθ’ όσον οι πάτρωνες της κυβέρνησης στις ντιρεκτίβες που συνέταξαν προς εφαρμογήν από τους εγχώριους δανειολήπτες τους διατάσσουν: Θα συνδέσετε την αξιολόγηση σε όλο το δημόσιο τομέα με τις μαζικές απολύσεις που δεσμευτήκατε να κάνετε για να πάρετε την κάθε δόση σας… Νέτα-σκέτα! (Βλ. την έκθεση του ΔΝΤ, στις εφημερίδες της 11ης-6-2014).

Επομένως, η ψευδεπίγραφη «αξιολόγηση» των εκπαιδευτικών δεν έχει την παραμικρή σχέση με αυτό που ο λαός μας έχει στο νου του, όταν ακούει να του μιλούν για την έννοια αυτή. Δεν έχει καμιά σχέση με την αναβάθμιση των εκπαιδευτικών  υπηρεσιών που παρέχονται στον ελληνικό λαό, από το κράτος, δεν έχει καμιά απολύτως σχέση με τον εντοπισμό και τη διόρθωση στρεβλώσεων και ελλείψεων στις υποδομές της δημόσιας Παιδείας. Αποκλειστικοί στόχοι της αντιδραστικής συγκυβέρνησης και των πατρώνων της είναι:

α) Τα όποια χρήματα που ως τώρα πήγαιναν σε δημόσιες υποδομές να κατευθυνθούν πλέον -κατά βάση- στη χρηματοδότηση των κερδοσκοπικών επιχειρήσεων του κεφαλαίου. Οι δημόσιες παροχές βαφτίζονται «κόστος» που μειώνει τις «δυνατότητες για ενίσχυση της επιχειρηματικότητας» σε καιρούς αγιάτρευτης κρίσης του συστήματος…

β) Να παραδοθούν οι τομείς αυτοί που ως τώρα καλύπτονταν από το αστικό κράτος (και πρωτίστως η δημόσια Παιδεία και υγεία) στην επιχειρηματική δραστηριότητα των καπιταλιστών.

γ) Να διαλυθούν πλήρως οι εργασιακές σχέσεις που υπήρχαν μέχρι τώρα στο δημόσιο τομέα και να επικρατήσει ο αγοραίος νόμος της κεφαλαιοκρατικής ζούγκλας, και στους χώρους όπου μέχρι τώρα υπήρχαν κατακτημένα και νομικώς διασφαλισμένα εργασιακά δικαιώματα (π.χ. της μόνιμης εργασίας, του συνδικαλισμού, κλπ).

δ) Ειδικά δε στην περίπτωση των εκπαιδευτικών, οι κυβερνητικοί λακέδες της ασύδοτης καπιταλιστικής αγοράς επιδιώκουν ξεκάθαρα, μετά από σχεδόν τέσσερις δεκαετίες, να επαναφέρουν το καθεστώς της ιδεολογικής τρομοκρατίας και του χαφιεδισμού, να ενσπείρουν το φόβο και την υποταγή, μετατρέποντας τους εκπαιδευτικούς από διανοούμενους και δάσκαλους της λευτεριάς και των δικαιωμάτων του Λαού μας σε άβουλους «δουλοπάροικους» και προπαγανδιστές της ύστερης καπιταλιστικής φρίκης του 21ου αιώνα. Όλοι ανεξαρτήτως οι πολιτικοί υπηρέτες της «αγοράς», του «σύγχρονου και ευρωπαϊκού» κοινωνικοπολιτικού  μεσαίωνα, τρέμουν και μόνο στη σκέψη ότι μπορεί ακόμα σήμερα στα σχολειά να εμφιλοχωρεί το σαράκι της … αμφισβήτησης των «ιερών και των οσίων της εκμετάλλευσης ανθρώπου από άνθρωπο.

Νιώθουν αγανάκτηση ακόμα και στη σκέψη ότι στο χώρο της Παιδείας μπορεί ακόμα να υπάρχουν πολιτικά δικαιώματα και ελευθερία σκέψης, όσο σχετικά κι αν είναι όλα αυτά στις καπιταλιστικές συνθήκες.

Οι εκπαιδευτικοί των Βορείων Σποράδων και πρωτίστως οι διευθυντές των σχολικών μονάδων ας σκεφτούν καλά πριν αποδεχτούν το παραμύθι περί «άξιων» και «ανάξιων» συναδέλφων τους, που θα τους σερβίρουν οι εντολοδόχοι της κυβέρνησης:

Α) Ότι και στα νησιά μας, όπως και σε κάθε γωνιά της Ελλάδας οι δάσκαλοι και οι καθηγητές των σχολείων με το δικό τους καθημερινό μόχθο, πλάι στον ανεξάντλητο επίσης μόχθο των εργαζόμενων λαϊκών οικογενειών, κατάφεραν να δώσουν στην κοινωνία πλήθος νέων άξιων επαγγελματιών και τίμιων εργαζομένων, για τους οποίους όλοι μας νιώθουμε περήφανοι. Από τα δικά τους χέρια διαμορφώθηκαν στα πιο κρίσιμα στάδια της πορείας τους πλήθος διαπρεπείς νέοι επιστήμονες, που το όνομά τους και η προσφορά τους είναι ξακουστά στον κόσμο ολόκληρο.

Β) Ότι οι δάσκαλοι και οι καθηγητές ήταν αυτοί που επί τόσα χρόνια, παρ’ όλες τις αντίξοες συνθήκες λειτουργίας των σχολείων τους και παρά τα πενιχρά και άγρια πετσοκομμένα εισοδήματά τους μπόρεσαν να κρατήσουν σε πολύ ψηλό επίπεδο την εκπαιδευτική διαδικασία και να μετατρέψουν τα σχολεία των νησιών μας σε κυψέλες πολιτισμού, αθλητισμού και κοινωνικής προσφοράς, που την αναγνωρίζει η τεράστια κοινωνική πλειοψηφία. Επομένως, δεν έχουν κανένα έρεισμα τα παραμύθια περί «άχρηστων και τεμπέληδων» που «πρέπει» να ποσοστοποιηθούν και να πάρουν το δρόμο για τον Καιάδα...

Γ) Ότι την ίδια ώρα, οι εκλεκτοί εκείνοι μεγάλοι και τρανοί προϊστάμενοι της δημόσιας εκπαίδευσης, που τώρα προπαγανδίζουν με το αζημίωτο το παραμύθι της «αξιολόγησης» και της «αξιοκρατίας», κώφευαν επιδεικτικά σε όλες τις εκκλήσεις των σχολικών μονάδων, των διευθυντών και των εκπαιδευτικών των σχολείων των νησιών μας, για έγκαιρη στελέχωση των μονάδων και για κάλυψη των τεράστιων καθημερινών τους λειτουργικών αναγκών. Για να είναι αρεστοί οι κ.κ. μεγάλοι αυτοί Προϊστάμενοι στις αντιλαϊκές κυβερνήσεις, στις οποίες και οφείλουν την καριέρα τους… Ότι ταυτόχρονα, την ίδια ώρα που οι καλοπληρωμένοι μεγαλο-σύμβουλοι του εκάστοτε υπουργού εξύφαιναν τα σχέδιά τους και έδιναν τις «φαεινές ιδέες» της αξιολόγησης στους τοπικούς σχολικούς συμβούλους, ελάχιστοι ήταν οι σχολικοί σύμβουλοι που περνούσαν μια φορά στα τόσα χρόνια από τα νησιωτικά σχολεία για να βοηθήσουν πραγματικά τους συναδέλφους τους, για να ακούσουν έστω τα προβλήματά τους…

Δ) Ότι τον αναντικατάστατο κοινωνικό ρόλο των δημόσιων σχολείων και των εκπαιδευτικών τους στα νησιά μας, τον αντιμάχονται συνειδητά μόνο εκείνα τα οικονομικά μεγαλοσυμφέροντα, τα οποία θέλουν τα παιδιά των Βορείων Σποράδων ως φτηνό από κάθε άποψη και απόλυτα χειραγωγημένο «απασχολήσιμο» εποχικό δυναμικό, χωρίς δικαιώματα και χωρίς απαιτήσεις. Αυτά τα μεγαλοσυμφέροντα είναι οι πιο ένθερμοι οπαδοί της «ψευδο-αξιολόγησης» που πηγαίνει πάντοτε πακέτο με τις απαιτήσεις τους, να αναλάβει η «αγορά» πολύ πιο ενεργό ρόλο στη λειτουργία των σχολείων και στην εν γένει εκπαιδευτική διαδικασία. Γι’ αυτά ακριβώς τα συμφέροντα δρουν σήμερα οι δυνάστες του ελληνικού λαού, τελείως απροκάλυπτα…

Συνάδελφοι εκπαιδευτικοί των Βορείων Σποράδων, διευθυντές των σχολικών μονάδων, έντιμοι σχολικοί σύμβουλοι και όσοι από τα στελέχη των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης τιμάτε πράγματι το λειτούργημα του Δασκάλου, η ψευδο-αξιολόγηση των αντιδραστικών, ντόπιων και ξένων κέντρων και παράκεντρων εξουσίας δεν πρέπει να περάσει. Ο νόμος αυτός πρέπει να γίνει κουρελόχαρτο που θα επιστραφεί ως απαράδεκτο στους εμπνευστές του, για να το πάρουν μαζί τους στον πολιτικό τους τάφο, όταν αργά ή γρήγορα θα καταλήξουν εκεί από τη δίκαιη οργή του Λαού μας. Δεν πρέπει να επιτρέψετε να περάσει η πλήρης εμπορευματοποίηση της Παιδείας, η κατηγοριοποίηση και το κλείσιμο των σχολικών μονάδων, η σφαγή και ο εξανδραποδισμός των εργαζομένων.

Όπου μπαίνει το καπιταλιστικό κέρδος και η «αγορά», χάνονται οι κοινωνικές κατακτήσεις, τα κοινωνικά και πολιτικά δικαιώματα των νέων και όλης της εργαζόμενης κοινωνίας.

Στο χέρι των εκπαιδευτικών και όλων των εργαζόμενων ανθρώπων αυτής της χώρας είναι να αλλάξουν τη μοίρα τους. Στους δικούς τους ενωτικούς, διεκδικητικούς, καλά οργανωμένους αγώνες βρίσκεται η απάντηση στα βάρβαρα σχέδια και στοχεύσεις, Ας μη χάνουμε άδικα τον πολύτιμο χρόνο μας με αυταπάτες και «ενδοσκοπήσεις».

Όλοι οι εκπαιδευτικοί, όλοι οι συνειδητοί εργαζόμενοι της Σκιάθου ας είναι στην πρώτη γραμμή των κινητοποιήσεων, για να μην περάσει η σφαγή και η υποδούλωση.

Όλοι ενωμένοι στις κινητοποιήσεις, ενάντια στην «αξιολόγηση»- καρμανιόλα.

Ο Λαός έχει τη δύναμη και θα νικήσει!

Σκιάθος, 11-6-2014

Το Π.Α.Μ.Ε. Σκιάθου

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Κατάρτιση 500.000 ενηλίκων: 10.000 προσλήψεις εκπαιδευτών ενηλικών με έως 22 ευρώ την ώρα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - Ξεκινάει 28 Μαρτίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 28/3

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

aksoniki_tomografia
Ακτινολόγοι που δεν ξέρουν να διαβάζουν αξονικές και άλλα παράδοξα...
Γιατί δεν λειτουργεί όλες τις μέρες ο αξονικός τομογράφος στο νοσοκομείο Κιλκίς, παρόλο που υπάρχει πάντα ακτινολόγος σε βάρδια;
Ακτινολόγοι που δεν ξέρουν να διαβάζουν αξονικές και άλλα παράδοξα...
σχολικοι σεισμογραφοι
Οταν οι σχολικοί σεισμογράφοι καταγράφουν έγκαιρα σεισμό, αλλά το πρόγραμμα καθυστερεί
Αυτού του τύπου οι σχολικοί σεισμογράφοι είναι πολύ εύκολο να κατασκευαστούν και μπορούν να αξιοποιηθούν εκπαιδευτικά
Οταν οι σχολικοί σεισμογράφοι καταγράφουν έγκαιρα σεισμό, αλλά το πρόγραμμα καθυστερεί