Thumbnail
ΠΑΜΕ εκπαιδευτικών

Για την εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας για την επιλογή των Διευθυντών στις Σχολικές Μονάδες

Το Υπουργείο Παιδείας με εγκύκλιό του προχωρεί σε διαδικασίες εξπρές για την υποβολή αιτήσεων για την επιλογή των Διευθυντών των Σχολικών μονάδων.

Το πλαίσιο στο οποίο θα κληθούν υποχρεωτικά να κινηθούν και οι νέοι Διευθυντές είναι δεδομένο, είναι αυτό που προϋπάρχει τόσα χρόνια.

  • Είναι το ίδιο το Καθηκοντολόγιο και ο ίδιος απαράδεκτος Δημοσιοϋπαλληλικός Κώδικας, που δεν καταργείται.

  • Είναι το ίδιο αντιδραστικό πειθαρχικό δίκαιο που μόλις πρόσφατα ψηφίστηκε στη Βουλή.

  • Το κυριότερο: το νομοθετικό πλαίσιο της προηγούμενης συγκυβέρνησης ΝΔ-ΠΑΣΟΚ παραμένει σε ισχύ από τη νέα συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ που αποδέχεται την ουσία και τον προσανατολισμό του (νόμος Διαμαντοπούλου για το "Νέο Σχολείο" (3848/2010), "Νέο Λύκειο" του Αρβανιτόπουλου (4186/2013), νόμος για τα Πρότυπα-Πειραματικά (3966/2011)).

Ένα νομοθετικό πλαίσιο και κυβερνητικές πολιτικές που προκαθορίζουν το ρόλο και την αποστολή του σχολείου, άρα και του Διευθυντή της Σχολικής Μονάδας.

Αυτό το νομοθετικό πλαίσιο, αλλά και τις κυβερνητικές πολιτικές θα κληθεί να εφαρμόσει ο Διευθυντής ενός Σχολείου και ακριβώς εδώ θα ελέγχεται από τους ανώτερούς του, το Υπουργείο, την κυβέρνηση.

Η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ δίνει τη δυνατότητα να έχει γνώμη ο Σύλλογος Διδασκόντων στην επιλογή του Διευθυντή του Σχολείου (το πολύ μέχρι 33%) αλλά δεν καταργεί κανέναν από τους παραπάνω αντιλαϊκούς αντιεκπαιδευτικούς νόμους, το νομοθετικό πλαίσιο παραμένει το ίδιο, όπως ίδια παραμένει και η στρατηγική της στην εκπαίδευση στο πλαίσιο πάντα του ΟΟΣΑ και της Ε.Ε.

  • Η συγκυβέρνηση καλεί τους εκπαιδευτικούς να υποβάλλουν αίτηση σε μια περίοδο όπου έχει έτοιμο νέο νομοσχέδιο για την αξιολόγηση των Δημοσίων Υπαλλήλων.

Τι αξιολόγηση όμως θα είναι αυτή και ποιος ο ρόλος του Διευθυντή;

Μπορεί να είναι φιλολαϊκή μια αξιολόγηση που βασίζεται στην εργαλειοθήκη του ΟΟΣΑ (δήλωση Κατρούγκαλου ότι θα τον συμβουλευτεί); Μια αξιολόγηση που συνδέει την αποδοτικότητα, με την υπηρεσιακή εξέλιξη και το βαθμό, άρα και το μισθό;

Γίνεται φανερό ότι και αυτή η αξιολόγηση θα έχει και τιμωρητικό χαρακτήρα, αφού ο αν. Υπουργός Παιδείας απορρίπτει κατηγορηματικά την επαναφορά της ακώλυτης μισθολογικής και βαθμολογικής εξέλιξης.

Συνεχίζουμε δυναμώνουμε τον αγώνα για τον εκπαιδευτικό
και το σχολείο των λαϊκών αναγκών.

Αθήνα, 22 Μάη 2015

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Τι αλλάζει στα σχολεία από Σεπτέμβριο: Τα νέα μαθήματα του 2025-2026

750 ευρώ  σε 170.000 πολίτες - Πάρτε τα με μια μόνο αίτηση και όλα εξα αποστάσεως μέσω golearn

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 30/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Η Υπουργός Παιδείας, Σοφία Ζαχαράκη, μίλησε στην εκπομπή Newsroom του ΕΡΤΝews
Σοφία Ζαχαράκη: Tέλος Ιουλίου με αρχές Αυγούστου η έγκριση για τα Μη Κρατικά Πανεπιστήμια
Νέες επενδύσεις 140 εκατ. ευρώ για αναβάθμιση στις φοιτητικές εστίες και συμπράξεις στα κοινά μεταπτυχιακά προανήγγειλε η Υπουργός Παιδείας, Σοφία...
Σοφία Ζαχαράκη: Tέλος Ιουλίου με αρχές Αυγούστου η έγκριση για τα Μη Κρατικά Πανεπιστήμια
yppeth ypourgeio paideias
Αρχίζει η υποβολή Εκθέσεων Εξωτερικής Αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου Σχολικών Μονάδων
Μέχρι τις 30 Ιουλίου 2025 οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης υποβάλλουν τη συνολική Έκθεση Εξωτερικής Αξιολόγησης για τις σχολικές μονάδες ευθύνης τους
Αρχίζει η υποβολή Εκθέσεων Εξωτερικής Αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου Σχολικών Μονάδων
Πανεπιστήμιο Yale
YALE, Harvard, Σορβόννη, Columbia, Imperial στην Ελλάδα: Τα 74 κοινά μεταπτυχιακά με ΑΕΙ
Πανεπιστήμια Αριστείας: 74 νέα κοινά Μεταπτυχιακά Προγράμματα μεταξύ ελληνικών και ξένων πανεπιστημίων ενεκρίθησαν από την ΕΘΑΑΕ
YALE, Harvard, Σορβόννη, Columbia, Imperial στην Ελλάδα: Τα 74 κοινά μεταπτυχιακά με ΑΕΙ