Thumbnail
Διδακτορική Διατριβή της Φανής Μυρωνάκη

Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

Μυρωνάκη Φανή - fani_mironaki@yahoo.gr

Διδακτορική Διατριβή 

Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΩΣ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ - Ο ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ ΩΣ ΔΑΣΚΑΛΟΣ. ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΤΗ ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΑ»

 

Τριμελής Επιτροπή

Επιβλέπων: Θεόδωρος Γραμματάς

   Μέλη: Ιωάννης Βρεττός & Τηλέμαχος Μουδατσάκις

 Αθήνα 2015

ΤΗΕ TEACHER AS A THEATRE DIRECTOR - THE THEATRE DIRECTOR AS A TEACHER. FROM TEACHING TO THEATRE DIRECTION AND VICE VERSA

In the present doctoral dissertation, the teaching perspective is examined alongside the perspective of theatre direction and is researched on the assumption that the theatrical metaphor, through its multi-refractive character, can provide an interesting angle on the study of several mechanisms. Therefore, through the re-description of the creative action of directing a play, the creative action of teaching assumes a new meaning while new interpretive perspectives on the role of the teacher are attempted to be approached.

The aim of this research is to detect and identify potential similarities and analogies amongst the general methodological guidelines implemented in both the process of teaching and the process of directing. The way in which directing techniques and various theatrical practices are cross-referenced or combined with educational methods or sectors of education in general, seems quite interesting due to both the impact they may have on the learning process and the ideological influence on students, or on broader society. Nevertheless, teaching through the perspective of theatre direction can allow the pedagogical process to be regarded as a rare opportunity for attributing to a complex theoretical concept the concrete and direct incarnation of the student's creativity.

English translation: Dr. Niki Philips

Academic in Adult Education & Lifelong Learning - Owner at Skills

Ποια αναγκαιότητα επιτάσσει τη συγκεκριμένη διερεύνηση;

Η ανάγκη αντιμετώπισης της διδασκαλίας με μία μεγαλύτερη αμεσότητα, ιδιαίτερα σε σχολεία όπου η πλειοψηφία των μαθητών είναι αλλοδαποί.

Δείτε εδώ αναλυτικά τη Διδακτορική Διατριβή της Φανής Μυρωνάκη:  "Ο δάσκαλος ως σκηνοθέτης- Ο σκηνοθέτης ως δάσκαλος, από τη διδασκαλία στη σκηνοθεσία και αντίστροφα"

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

«Κανόνι» σε μεγάλη ασφαλιστική στην Ελλάδα - Χιλιάδες οδηγοί χωρίς κάλυψη από 1η Ιουλίου!

Νηπιαγωγεία - Δημοτικά: Αυτό είναι το νέο μάθημα τον Σεπτέμβριο

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

apotelesmata-panelliniwn-2018.jpg
Πανελλήνιες εξετάσεις 2025: Εδώ θα δείτε τα αποτελέσματα
Από χθες, 17 Ιουνίου, οι υποψήφιοι των Πανελληνίων εξετάσεων μπορούν να εγγραφούν στην ειδική πλατφόρμα για να λαμβάνουν άμεσα και με ασφάλεια τα...
Πανελλήνιες εξετάσεις 2025: Εδώ θα δείτε τα αποτελέσματα
amfitheatro.jpg
Έξι χρόνια… και ακόμη χωρίς αντιστοίχιση: Το “σημείο μηδέν” για το Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΔΙΠΑΕ
Έξι χρόνια χωρίς τέλος: Το ΔΙΠΑΕ, οι Πολιτικοί Μηχανικοί και η εκκρεμότητα που στοιχειώνει την αντιστοίχιση
Έξι χρόνια… και ακόμη χωρίς αντιστοίχιση: Το “σημείο μηδέν” για το Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΔΙΠΑΕ
ΙΡΑΝ ΙΣΡΑΗΛ
Ποιος είναι ο πραγματικός λόγος που το Ισραήλ χτύπησε το Ιράν;
Ο Ισραηλινός Όρι Γκόλντμπεργκ περιγράφει στο τελευταίο του άρθρο τα αδιέξοδα της ισραηλινής κοινωνίας, με τους περισσότερους συμπατριώτες του έχουν...
Ποιος είναι ο πραγματικός λόγος που το Ισραήλ χτύπησε το Ιράν;