Thumbnail
Καταγγέλλουμε την τακτική της κυβέρνησης που έχει θέσει σε πλήρη ομηρεία, αβεβαιότητα και ανασφάλεια χιλιάδες εκπαιδευτικούς.

Ο.Λ.Μ.Ε. 

Ερμού & Κορνάρου 2

ΤΗΛ: 210 32 30 073 - 32 21 255

FAX: 210 32 27 382 – 33 11 338

www.olme.gr

[email protected]

Αθήνα, 30/12/2013 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΟΥΝ ΣΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ

ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ

ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΕΘΕΙ ΣΕ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ

Αρκετά ζητήματα προκύπτουν μετά και την τελευταία προκήρυξη για τις μετατάξεις ορισμένου αριθμού εκπαιδευτικών που βρίσκονται σε διαθεσιμότητα σε νέες θέσεις. Όπως είναι γνωστό το αίτημα της ομοσπονδίας μας να καταργηθεί ο ν. 4172/13  (αρ.82) και να επιστρέψουν όλοι οι εκπαιδευτικοί στα σχολεία τους και παράλληλα να επαναλειτουργήσουν όλες οι ειδικότητες και οι τομείς στα ΕΠΑΛ και τις ΕΠΑΣ είναι αδιαπραγμάτευτο. Σε κάθε περίπτωση απαιτούμε την άμεση εργασιακή αποκατάσταση των εκπαιδευτικών της ΤΕΕ σε εκπαιδευτική θέση μέσα στις υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας.

Τα Υπουργεία Παιδείας και Διοικητικής Μεταρρύθμισης με τις μέχρι σήμερα ανακοινώσεις τους ουσιαστικά οδηγούν σε απόλυση τουλάχιστον 474 εκπαιδευτικοί, αφού οι θέσεις που ανακοίνωσαν ή ήδη προκήρυξαν είναι 1400 (οι 150 από αυτές είναι εκτός Υπουργείου Παιδείας), ενώ οι εκπαιδευτικοί σε διαθεσιμότητα, σύμφωνα με τα στοιχεία που δίνουν τα Υπουργεία είναι 1874. Οι θέσεις που προβλέπονται από τις ανακοινώσεις αυτές όχι μόνο δεν καλύπτουν  ΟΛΟΥΣ τους εκπαιδευτικούς που βρίσκονται σε  διαθεσιμότητα αλλά και επιβάλλουν αλλαγή επαγγέλματος (π.χ. σε διοικητικούς) ακόμα και υπουργείου και κλάδου(βρεφονηπιοκόμοι ΤΕ στους Δήμους από ΠΕ στην εκπαίδευση)! Υπάρχουν ακόμα ειδικότητες οι οποίες δεν αναφέρονται καθόλου στις προκηρύξεις, γεγονός που σημαίνει πως και αυτοί οι συνάδελφοι οδηγούνται κατευθείαν σε απόλυση.

Επίσης στις 233 θέσεις εκπαιδευτικών που κατέχουν και δεύτερο πτυχίο δεν περιλαμβάνονται εκπαιδευτικοί με πτυχίο π.χ. φυσικού, μαθηματικού, χημικού, θεολόγου, φυσικής αγωγής, οικονομολόγου, οικ.-διοίκησης αλλά και άλλων ειδικοτήτων, παρά το γεγονός ότι υπάρχουν εκπαιδευτικοί σε διαθεσιμότητα οι οποίοι κατέχουν τέτοια πτυχία. Ζητάμε για μια ακόμα φορά να προκηρυχθούν θέσεις για όλες τις ειδικότητες.

Καταγγέλλουμε την τακτική της κυβέρνησης που έχει θέσει σε πλήρη ομηρεία, αβεβαιότητα και ανασφάλεια χιλιάδες εκπαιδευτικούς.

Την ίδια στιγμή επίσης, χιλιάδες μαθητές στα ΕΠΑΛ και τις ΕΠΑΣ της χώρας δεν κάνουν μαθήματα ειδικότητας (στους τομείς υγείας – πρόνοιας, εφαρμοσμένων τεχνών και αισθητικής – κομμωτικής) και είναι μαθητές Γ΄ Λυκείου οι οποίοι θα δώσουν πανελλήνιες εξετάσεις και θα πάρουν πτυχίο σε κάποια ειδικότητα.

Απαιτούμε:

- Να επιστρέψουν όλοι οι εκπαιδευτικοί που είναι σε διαθεσιμότητα σε μόνιμες οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών στο Υπουργείο Παιδείας.

- Καμία απόλυση εκπαιδευτικού.

- Να δοθούν τόσες θέσεις όσες είναι οι εκπαιδευτικοί σε διαθεσιμότητα.

- Να επαναλειτουργήσουν όλοι οι τομείς που καταργήθηκαν.

- Κανείς μαθητής, κανείς εκπαιδευτικός δεν περισσεύει.

Τέλος όσον αφορά τη διαδικασία τοποθέτησης των εκπαιδευτικών σε νέες θέσεις, η οποία θα γίνει με την απόφαση μοριοδότησης του Υπουργείου διοικητικής Μεταρρύθμισης έχουμε να επισημάνουμε τα παρακάτω:

Καταρχήν είμαστε απόλυτα αντίθετοι με τη μοριοδότηση γιατί πρακτικά αυτό σημαίνει την αποδοχή ότι οι θέσεις είναι λιγότερες από τους εκπαιδευτικούς που βρίσκονται σε διαθεσιμότητα και άρα θα υπάρχουν απολύσεις.

Σε κάθε περίπτωση όμως και επειδή η διαδικασία αυτή ήδη προχωρά, θεωρούμε απαράδεκτο να υπάρχει διάκριση των εκπαιδευτικών ανάλογα με τον τρόπο διορισμού μεταξύ επετηρίδας και διαγωνισμού του ΑΣΕΠ.

Οι εκπαιδευτικοί διοριζόμαστε με απολύτως αντικειμενικό τρόπο, χωρίς ρουσφετολογικές διαδικασίες. Μέχρι το 2001 για τις ειδικότητες αυτές ο τρόπος διορισμού ήταν η επετηρίδα. Μετά δημιουργήθηκαν δύο παράλληλοι δρόμοι, ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ και η μετεξέλιξη της επετηρίδας. Υπάρχουν μάλιστα περιπτώσεις εκπαιδευτικών που βρίσκονταν και στους δύο πίνακες διοριστέων. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα σε κάποιες περιπτώσεις, εκπαιδευτικοί επιτυχόντες του ΑΣΕΠ να διοριστούν τελικά με τους πίνακες της μετεξελιγμένης επετηρίδας γιατί αυτός ο διορισμός προηγούνταν χρονικά.

Ζητάμε λοιπόν να μην υπάρχει καμιά διάκριση ανάμεσα στους εκπαιδευτικούς σε σχέση με τον τρόπο διορισμού τους (ΑΣΕΠ - επετηρίδα).

Επίσης στην προκήρυξη για τις 925 θέσεις εκπαιδευτικών σε ΣΕΚ και ΙΕΚ ζητείται ως υποχρεωτικό προσόν το πτυχίο της ΑΣΠΑΙΤΕ, ακόμα και στις περιπτώσεις εκπαιδευτικών για τους οποίους δεν απαιτούνταν όταν διορίστηκαν. Ζητάμε να ισχύουν και εδώ οι όροι και τα προσόντα που ίσχυαν όταν έγιναν οι διορισμοί τους.

Για εμάς, αλλά και για τις πραγματικές ανάγκες της εκπαίδευσης, κανείς και καμιά εκπαιδευτικός δεν περισσεύει.

 

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 8/5

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 8/5

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

emvolio
Ξεκίνησε η χορήγησή του «έξυπνου» εμβόλιοΥ για τη θεραπεία του μελανώματος- Είναι προσαρμοσμένο σε κάθε ασθενή
Ειδικοί δοκιμάζουν νέα εμβόλια που είναι ειδικά κατασκευασμένα για κάθε ασθενή και λένε στο σώμα του να κυνηγήσει καρκινικά κύτταρα για να αποτρέψει...
Ξεκίνησε η χορήγησή του «έξυπνου» εμβόλιοΥ για τη θεραπεία του μελανώματος- Είναι προσαρμοσμένο σε κάθε ασθενή
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ
Πανελλαδικές 2024: Από ποιο πεδίο συμφέρει να δηλώσουν οι υποψήφιοι τις κοινές σχολές;
Αυτό είναι ένα ερώτημα που απασχολεί αρκετούς υποψηφίους όταν καλούνται να επιλέξουν Πεδίο
Πανελλαδικές 2024: Από ποιο πεδίο συμφέρει να δηλώσουν οι υποψήφιοι τις κοινές σχολές;