Μετατάξεις εκπαιδευτικών: Ερωτηματικά και παγίδες

Comments
Σάβ, 17/08/2013 - 20:40 -- avgr
Κατηγορία: 
Εικόνα: 

Του αιρετού Γιώργου Δεμερδεσλή

Share

Αιρετός ΑΠΥΣΔΕ

Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης mail: gdemeragon08@gmail.com

Α. ΝΟΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ:

1) Διαπιστωτική πράξη του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. με αριθ. Πρωτ.:  111966/Δ2 (καθορίζει τον αριθμό πλεονάζοντος εκπαιδευτικού προσωπικού Δ.Ε. και τις κενές θέσεις εκπαιδευτικού προσωπικού Π.Ε ανά περιφερειακή διεύθυνση)

2) Άρθρο 82 παρ. 11 του  ν. 4172/2013 (δίνει το δικαίωμα στον Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. να εκδίδει τις διαπιστωτικές πράξεις).

 
3) άρθρο 73, παρ 1,2 του ν.4174/2013 (προβλέπει ότι οι μετατάξεις γίνονται στη Διεύθυνση Εκπαίδευσης στην οποία υπάγονται ή  στην εγγύτερη αυτής, εντός της οικείας Περιφερειακής  Διεύθυνσης Εκπαίδευσης, σε συνιστώμενες με την πράξη  μετάταξης προσωποπαγείς θέσεις διοικητικού προσωπικού σε οργανικές θέσεις της αυτής, ανώτερης  ή και κατώτερης κατηγορίας)
 
4) Άρθρα 90 και 91 του  ν. 4172/2013 (διαθεσιμότητα, κινητικότητα, μετάταξη έστω και χωρίς αίτηση και με βάση αυτά γίνεται η μοριοδότηση, γίνεται η αντικατάσταση των Υπηρεσιακών Συμβουλίων από τριμελή συμβούλια)
 
Β.  ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΑ
 
1) Τι απέγιναν οι αιτήσεις για μετάταξη καθηγητών ειδικοτήτων στην Α/θμια Εκπαίδευση;
Απ. Οι μετατάξεις αυτές θα γίνονταν με άλλο νομικό πλαίσιο. Οι περιφερειακές διευθύνσεις είχαν προσδιορίσει τα κενά, τα ονόματα στάλθηκαν στον υπουργό για υπογραφή και τα πάντα ακυρώθηκαν τελευταία στιγμή (δείτε την απάντηση του Γκλαβά στον Πανελλήνιο Επιστημονικό Σύλλογο Θεατρολόγων http://agonsysp.blogspot.gr/2013/08/blog-post_9813.html και το ενημερωτικό 13 των αιρετών ΚΥΣΔΕ,Καλομοίρη Γρ., Φιρτινίδη Χρ. http://agonsysp.blogspot.gr/2013/08/blog-post_4.html)
 
2) Τι απέγιναν οι αιτήσεις για μετάταξη από ειδικότητα σε ειδικότητα στη Δ/θμια Εκπαίδευση;
Απ.: Και οι μετατάξεις αυτές θα γίνονταν με άλλο νομικό πλαίσιο. Έγιναν δεκτές από το ΚΥΣΔΕ στις 12-7-2013, αλλά η πολιτική ηγεσία του Υπ. Παιδείας αρνείται μέχρι τώρα να τις υπογράψει. Οι μετατάξεις αυτές μάλιστα αφορούν και δεκαπέντε αιτήσεις συναδέλφων μας, ειδικοτήτων που καταργήθηκαν!! (δείτε το ενημερωτικό 13 των αιρετών ΚΥΣΔΕ, Καλομοίρη Γρ., Φιρτινίδη Χρ. http://agonsysp.blogspot.gr/2013/08/blog-post_4.html).
 
3) Πότε θα γίνουν οι αποσπάσεις από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ; Αληθεύουν οι φήμες ότι μπορεί να μη γίνουν ή να πάνε για Σεπτέμβρη και βάλε;
Απ.: Η απάντηση είναι προφανής: όλη αυτή η φημολογία οδηγεί σε απόγνωση χιλιάδες εκπαιδευτικούς που βλέπουν τον οικογενειακό-εργασιακό τους προγραμματισμό να τινάζετε στον αέρα και έτσι εξωθούνται στις μετατάξεις…
 
4) Πώς προέκυψαν τα νούμερα κενών και πλεονασμάτων της εγκυκλίου;
Απ.: Προέκυψαν από πίνακες των Διευθύνσεων Εκ/σης που στάλθηκαν στο υπουργείο μέσω των Περιφερειών στις αρχές Αυγούστου, χωρίς να αναμιχθούν τα Υπηρεσιακά Συμβούλια. Τα κενά και πλεονάσματα προέκυψαν με βάση τα νέα ωρολόγια προγράμματα και αφορούσαν σε ΟΛΕΣ τις ειδικότητες και στις ανάγκες για τα project. Οι τελικοί πίνακες της εγκυκλίου είναι αρκετά διαφοροποιημένοι.
 
5) Πώς θα γνωρίζει κάποιος εάν ανήκει στο πλεονάζον προσωπικό, ώστε να κάνει αίτηση; Είναι όσοι βρίσκονται σε διάθεση, χωρίς οργανική; Είναι όσοι βρέθηκαν χωρίς οργανική με την μείωση των ωρών της α΄ ανάθεσης σε 10; Ποιοι είναι οι πλεονάζοντες;
Απ.: Δεν υπάρχουν ακόμη ονομαστικοί πίνακες πλεοναζόντων. Αίτηση μπορεί να κάνει οποιοσδήποτε αν η ειδικότητά του περιλαμβάνεται σε αυτές που πλεονάζουν σύμφωνα με τη διαπιστωτική πράξη
 
6) Τι θα γίνει αν οι αιτήσεις για μετάταξη δεν καλύψουν τις κενές θέσεις στην Α/θμια και στις Διευθύνσεις;
Απ.: Δεν υπάρχει προς το παρόν καμιά απάντηση….
Γ. ΠΑΓΙΔΕΣ
 
1) Οι θέσεις στην Α/θμια Εκ/ση αφορούν κατά κύριο λόγο στα Ολοήμερα Δημοτικά με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα (ΕΑΕΠ) (δείτε στο http://agonsysp.blogspot.gr/2013/08/blog-post_2419.html). Το πρόγραμμα όμως των ΕΑΕΠ είναι ενταγμένο στα ΕΣΠΑ, έχει ημερομηνία λήξης 31/12/2015 και συγκεκριμένη χρηματοδότηση 107 εκ. ευρώ (ΥΠΔΒΜΘ -ναι έτσι το λέγανε τότε- 24-12-2010 αρ. πρωτ. 27546).
 
Οι θέσεις αυτές θα είναι οργανικές;
Τι θα γίνουν οι θέσεις αυτές μετά τη λήξη του προγράμματος;
 
2) Οι διοικητικές θέσεις στις Διευθύνσεις (κενές, κενούμενες, συνιστώμενες και τα παραμύθια της … Χαλιμάς!!)
 
ΑΛΗΘΕΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΘΕ ΜΙΑΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ;
 
Π.χ. ειδικότητες που χρειάζονται, πλήθος θέσεων ανάλογα με τον αριθμό σχολείων και εκπαιδευτικών κάθε Διεύθυνσης…
 
ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΠΕΡΙ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗΣ Α/ΘΜΙΩΝ ΚΑΙ Δ/ΘΜΙΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΩΝ;
ΠΟΙΟΣ ΕΓΓΥΑΤΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΑΥΤΈΣ ΔΕΝ ΘΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΟΙΚΑ ή ΚΑΠΟΙΟ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟ ΦΩΣΤΗΡΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ;
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ
 
Η εγκύκλιος των μετατάξεων είναι ένα υποπροϊόν της μνημονιακής πολιτικής με νομικό πλαίσιο που ξεφεύγει από την ισχύουσα νομοθεσία της εκπαίδευσης, ποντάρει στην πλύση εγκεφάλου που δέχεται όλο το καλοκαίρι η ελληνική κοινωνία με διαθεσιμότητες-απολύσεις κλπ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΓΓΥΑΤΑΙ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΟΣΩΝ ΜΕΤΑΤΑΓΟΥΝ.
 

ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ

alfavita.gr δεν φέρει ευθύνη για τα σχόλια που αναρτώνται στην ιστοσελίδα της. Τα σχόλια εκπροσωπούν κάθε σχολιαστή. Στα πλαίσια προστασίας των επισκεπτών της, η alfavita.gr θα διαγράφει σχόλια που είναι απειλητικά, προσβλητικά, επιζήμια, δυσφημιστικά, χυδαία, βίαια, υβριστικά ή ρατσιστικά.