Thumbnail
Μέτωπο αντίστασης εκπαιδευτικών Α ΕΛΜΕ Αχαΐας

ΜΕΤΩΠΟ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

στην Α΄ ΕΛΜΕ Αχαΐας

Για την επιλογή Δ/ντών    –     Δημοκρατία στα σχολεία

ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ το καθεστώς τρομοκρατίας που ζήσαμε με αφορμή τις διαδικασίες αξιολόγησης – χειραγώγησης

ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ το καθεστώς φόβου με την απειλή της διαθεσιμότητας – απόλυσης

ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ τη στάση δυστυχώς κάποιων Δ/ντών που φρόντισαν να δείξουν πόσο μπορεί ένας δάσκαλος να πέσει χαμηλά, να γίνει φερέφωνο της κάθε εξουσίας , να σκύψει το κεφάλι , να γίνει βασιλικότερος του βασιλέως και να βρεθεί απέναντι από τους συναδέλφους του εκπαιδευτικούς.

ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ το καθεστώς της διαθεσιμότητας των 2500 συναδέλφων μας και το κλείσιμο εκατοντάδων σχολείων

ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ την επιστράτευση και το ρόλο του επιλοχία που μερικοί αυτόματα ανέλαβαν.

ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ  ότι κάποιοι εφάρμοσαν το καθηκοντολόγιο στην πιο αυταρχική εκδοχή του  εφευρίσκοντας << νέες>> εξωδιδακτικές απασχολήσεις για τους συν/φους.

Ο αγώνας που δώσαμε σαν κλάδος φέρνει τα αποτελέσματά του

Τώρα μπορούμε να πάρουμε την κατάσταση στα χέρια μας. Έχουμε τη δυνατότητα να συμβάλλουμε στην αλλαγή του κλίματος στα σχολεία. Μπορούμε από καλύτερες θέσεις να αγωνιζόμαστε για να κάνουμε βήματα στην κατεύθυνση της κατοχύρωσης της ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ. Αυτή είναι η απόλυτα αναγκαία προϋπόθεση για να αλλάξει το περιεχόμενο  και ο προσανατολισμός της εκπαίδευσης. Για να μετατραπεί το σχολείο από το όχημα των αγοραίων προσανατολισμών ΝΔ – ΠΑΣΟΚ , σε χώρο δημιουργίας – συνεργατικότητας  - ελεύθερης έκφρασης για όλα τα παιδιά.

Η επιλογή Δ/ντών με τη συμμετοχή – ψηφοφορία  των συλλόγων των σχολείων έρχεται να δικαιώσει την εκφρασμένη θέση μας για αυτήν την αναγκαιότητα Τουλάχιστον από πριν 20 χρόνια και όσο η επιλογή δεν συνδέονταν με διαδικασίες ατομικής ή άλλης αξιολόγησης  υποστηρίζαμε την εκλογή από τους συλλόγους. Αυτό έφερε τότε την μερική υποχώρηση του υπουργείου και τη θεσμική κατοχύρωση στο να λαμβάνεται υπόψη η γνώμη των συλλόγων στην επιλογή των υποδιευθυντών. Στην περιοχή μας είχαμε επιβάλλει να τοποθετούνται από το ΠΥΣΔΕ αυτοί που πλειοψηφούσαν στη μυστική ψηφοφορία που γίνονταν στο σύλλογο.

Τώρα με το νέο πλαίσιο, έχουμε τη δυνατότητα, με απόλυτο σεβασμό στις δημοκρατικές διαδικασίες, να επηρεάσουμε την επιλογή Δ/ντών και να μετατοπίσουμε το κέντρο λήψης των αποφάσεων σε αυτό που πιστεύαμε πάντα:  

ΚΥΡΙΑΡΧΟ ΟΡΓΑΝΟ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ

ΚΑΙ Ο Δ/ΝΤΗΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΙΚΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ

ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ  ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΛΟΓΙΟΥ.

Έτσι ο κάθε σύλλογος μπορεί : α) να δώσει απάντηση σε όσους θέλουν τους Δ/ντές κομματικά ή συνδικαλιστικά υποκείμενα, β) να δώσει απάντηση σε όσους προτάσσουν τις προσωπικές ή άλλες ανθρώπινες αδυναμίες ή εμπάθειες,  γ) να επιλέξει αυτούς που έχουν δείξει την αφοσίωσή τους στις συλλογικές διαδικασίες  και τον σεβασμό τους στις συλλογικά διαμορφωμένες θέσεις του κλάδου, δ) να επιλέξει αυτούς που δείχνουν καθημερινά την αγάπη τους στους μαθητές τους , που δείχνουν «ανοιχτή» δημοκρατική αντίληψη στη διαχείριση της δύσκολης σχολικής καθημερινότητας, ε) να επιλέξει αυτούς που  θέλουν να συμβάλλουν να γίνει πράξη το όνειρο ενός διαφορετικού σχολείου , ενταγμένου στη προοπτική μιας άλλης πιο δίκαιης – ανθρώπινης κοινωνίας.

Το ΔΣ της ΟΛΜΕ στο δρόμο του παράδοξου;

Την αρνητική στάση των ΔΑΚΕ και ΠΡ. ΕN. στο θέμα αυτό την περιμέναμε και την κατανοούμε. Έκπληξη και πολλά ερωτηματικά προκύπτουν από τη θέση του ΠΑΜΕ και των Παρεμβάσεων, που ενώ κατά τα άλλα δίνουν όρκους στην συλλογικότητα και στην πίστη της δύναμης του κλάδου, συνέβαλλαν με την ψήφο τους στο να εμφανίζεται η ΟΛΜΕ αρνητική απέναντι  σε διαδικασίες χειραφέτησης των εκπαιδευτικών. Φαίνεται γι αυτούς ότι ήταν καλύτερη η «απόλυτα αντικειμενική» διαδικασία της συνέντευξης εργαλείου επιβολής των ημετέρων !! Έτσι ξεμπερδεύουν εύκολα  με τοποθετήσεις του τύπου «είναι γνωστός ο ρόλος των στελεχών σαν μοχλοί επιβολής αντιλαϊκής πολιτικής», παραπέμποντάς τα όλα στην «ανατροπή του καπιταλισμού» και στη λαϊκή εξουσία. Τους αφουγκραζόμαστε αλλά εμείς θα συνεχίσουμε να παλεύουμε πρωτίστως για τα «μεγάλα» αλλά και για τα «μικρά» θέματα που βασανίζουν τον κλάδο, τη νεολαία, το λαό και τον τόπο.

ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΓΩΝΑΣ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΧΑΜΕΝΟΣ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Πανελλαδικές 2024: Τι σημαίνει η ήπια αύξηση του αριθμού εισακτέων που ανακοίνωσε ο Κυριάκος Πιερρακάκης

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 22 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 22/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

πανεπιστημια
Πιερρακάκης: Το σχέδιο για τα ψηφιακά πτυχία - Θυρίδες gov.gr και «ψηφιακός γκισές»
Με ηλεκτρονική αίτηση μέσω του ptyxia.gov.gr και χρήση των προσωπικών κωδικών πρόσβασης στο Taxisnet και τον ΑΜΚΑ, φοιτητές, απόφοιτοι αλλά και...
Πιερρακάκης: Το σχέδιο για τα ψηφιακά πτυχία - Θυρίδες gov.gr και «ψηφιακός γκισές»