Thumbnail
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΕ "Περικλής"

Με mail της δ/νσης (τμήμα Εκπαιδευτικών Θεμάτων ) κλήθηκαν οι Δ /τες – Δ/τριες των σχολικών μονάδων της Δ/σης Ανατ.Αττικής , τις προηγούμενες μέρες, να δηλώσουν τις ώρες τις ευέλικτης ζώνης που θα μπορούσαν να ανατεθούν στις συναδέλφους των γαλλικών και γερμανικών ώστε να απελευθερωθούν δάσκαλοι και να συμπληρώσουν τις ώρες τους στο ολοήμερο!!!

Η δ/νση της Αν. Αττικής αποδεικνύει για άλλη μια φορά ότι λειτουργεί στα πλαίσια εφαρμογής της αντεκπαιδευτικής πολιτικής και των περικοπών του Υπ. Παιδείας καθώς και στην υπονόμευση της λειτουργίας του δημόσιου σχολείου, με μόνο στόχο την κάλυψη κενών – αυτή τη φορά στα ολοήμερα τμήματα – χωρίς διορισμούς εκπαιδευτικών..
1.Για να υλοποιηθεί η πρόταση αυτή σημαίνει ότι πρέπει κάποιοι δάσκαλοι να εγκαταλείψουν τις ώρες της ευέλικτης ζώνης στην τάξη τους, μειώνοντας ακόμα περισσότερο της ώρες τους στην. Τις ώρες αυτές καλούνται να αναλάβουν οι συνάδελφοι των γαλλικών και γερμανικών, οι περισσότεροι εκ των οποίων γίνονται ήδη “μπαλάκι” σε 5 σχολεία, “για να καλύψουν όλο το ωράριό τους” σύμφωνα με τη διοίκηση και γιατί δεν μπορεί να τους βάλει και στο ολοήμερο καθώς δεν προβλέπεται το γνωστικό τους αντικείμενο σ΄ αυτό.
Το μάθημα της ευέλικτης ανατίθεται στους συναδέλφους (γαλλικών και γερμανικών) που αντικειμενικά έχουν τη λιγότερη σχέση με το σχολείο και γνωρίζουν λιγότερο τα παιδιά – είτε καθόλου, ιδιαίτερα αν τους δοθούν ώρες άλλων τάξεων εκτός της Ε΄και ΣΤ΄ ενώ απομυθοποιούν πλήρως τα όσα περισπούδαστα περί καινοτομίας και σπουδαιότητας της ευέλικτης ζώνης έχουμε ακούσει, η οποία αποδεικνύεται στην πράξη η “ώρα της ευκαιρίας” για να καλυφθούν όπως όπως τα κενά!
2. Κινείται στην πλήρη υπονόμευση της λειτουργίας του ολοήμερου όπου καταργήθηκε ο υπεύθυνος δάσκαλος με τη συνολική εποπτεία όλες τις μέρες της λειτουργίας του, καταργώντας εκατοντάδες θέσεις δασκάλων και αντιμετωπίζετε πλέον ως η αποθήκη – για τη συμπλήρωση του με ότι περισσεύει στην υπηρεσία από ώρες των διαθέσιμων εκπαιδευτικών χωρίς καμία εκπαιδευτική – παιδαγωγική λογική στο περιεχόμενο του.

3. Επιχειρεί να επαναφέρει, πιο διακριτικά είναι η αλήθεια, την προσπάθεια που έκανε και πέρσι η δ/ντρια εκπ. Αν. Αττικής όταν έστελνε συναδέλφους των γαλλικών στα σχολεία με κενά δασκάλων τάξεων και ζητώντας τους να αναλάβουν τις ώρες της ευέλικτης των τάξεων.

Η κάλυψη των κενών στα ολοήμερα- στα οποία ακόμα δεν έχει αποκατασταθεί η λειτουργία τους – θα πρέπει να γίνει με προσλήψεις εκπαιδευτικών.
Καλούμε τη δ/νση να αποσύρει αμέσως την οδηγία από τα σχολεία και να ΜΗΝ συνεχίσει να δυναμιτίζει τη λειτουργία των σχολείων.
Καλεί το ΠΥΣΠΕ να συζητήσει το θέμα και να αναλάβει την ευθύνη που του αναλογεί στην κάλυψη των κενών χωρίς αντιπαιδαγωγικές πρακτικές και αποφάσεις που κινούνται στα όρια της αυθαιρεσίας.
Καλεί τους σχολικούς συμβούλους να  αναλάβουν τις ευθύνες τους και να ΜΗΝ ΣΥΝΕΝΑΙΣΟΥΝ στη νέα αντιπαιδαγωγική “λύση” της διοίκησης αλλά να παρέμβουν και να τη σταματήσουν.
Καλεί τους δ/ντές να μην προχωρήσουν σε αυθαιρεσίες και αλλαγή του προγράμματος μονομερώς με δική τους απόφαση καθώς κάτι τέτοιο είναι αυθαίρετο και παράνομο και θα έχουν την ευθύνη για την πράξη τους.
Καλεί τις/τους συναδέλφους των γαλλικών – γερμανικών να ΜΗΝ αποδέχονται τις ώρες ευέλικτης χωρίς συγκεκριμένη γραπτή απόφαση. Σε κάθε περίπτωση η ανάθεση επιπλέον διδακτικών ωρών μπορεί να γίνει μόνο με απόφαση του ΠΥΣΠΕ και ΟΧΙ αυθαίρετα από τον κάθε δ/ντή σχολείου.
Καλεί τους συναδέλφους να μην αποδεχτούν να δώσουν τις ώρες της ευέλικτης ζώνης και τους συλλόγους διδασκόντων να μην εγκρίνουν την αλλαγή της κατανομής των μαθημάτων και του προγράμματος.

Επισημαίνουμε ότι η κατανομή των τάξεων και των μαθημάτων, σύμφωνα με το θέσμικό πλαίσιο είναι ευθύνη και απόφαση του συλλόγου διδασκόντων  του οποίου κανένας δεν μπορεί να παρακάμψει, ακυρώσει το ρόλο .
Σε κάθε περίπτωση οι συνάδελφοι και οι σύλλογοι διδασκόντων να ζητήσουν εγγράφως την όποια απόφαση επιβολής αυτής της λύσης – αν τους παρουσιαστεί ότι είναι απόφαση που τους επιβάλλεται από τη διοίκηση. Να αποκαλυφθεί έτσι και να αναλάβει την ευθύνη όποιος προωθεί με ζήλο την υπονόμευση του δημόσιου σχολείου και τις περικοπές στις προσλήψεις. –

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 8/5

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 8/5

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

emvolio
Ξεκίνησε η χορήγησή του «έξυπνου» εμβόλιοΥ για τη θεραπεία του μελανώματος- Είναι προσαρμοσμένο σε κάθε ασθενή
Ειδικοί δοκιμάζουν νέα εμβόλια που είναι ειδικά κατασκευασμένα για κάθε ασθενή και λένε στο σώμα του να κυνηγήσει καρκινικά κύτταρα για να αποτρέψει...
Ξεκίνησε η χορήγησή του «έξυπνου» εμβόλιοΥ για τη θεραπεία του μελανώματος- Είναι προσαρμοσμένο σε κάθε ασθενή
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ
Πανελλαδικές 2024: Από ποιο πεδίο συμφέρει να δηλώσουν οι υποψήφιοι τις κοινές σχολές;
Αυτό είναι ένα ερώτημα που απασχολεί αρκετούς υποψηφίους όταν καλούνται να επιλέξουν Πεδίο
Πανελλαδικές 2024: Από ποιο πεδίο συμφέρει να δηλώσουν οι υποψήφιοι τις κοινές σχολές;