Thumbnail
alfavita.gr

Πάνω από 250 σχολεία βρίσκονται αυτή τη στιγμή σε κατάληψη απο του μαθητές οι οποίοι στηρίζουν τις κινητοποιήσεις των καθηγητών τους και αντιτίθενται στις διάλυση της δημόσιας παιδείας. Εάν η κατάληψη ξεπεράσει το τριήμερο, για κάθε επιπλέον ημέρα θα παρατείνεται το διδακτικό έτος αντίστοιχα ανακοίνωσε το Υπουργείο Παιδείας.

Πάνω από 70 σχολεία είναι υπό κατάληψη στην Αττική ενώ ενδεικτικά, 20 είναι σε Κρήτη, 44 σε Θεσσαλονίκη, 8 Ιωάννινα, 20 σε Λάρισα, 22 σε Πάτρα.

 
Σχολεία σε κατάληψη και στη Μεσσηνία (10), στην Κόρινθο (2), στην Τρίπολη (2), στη Ζάκυνθο
 

 

Διαβάστε το μύνημα των μαθητών του 1ου ΓΕΛ Δραπετσώνας

"Εμείς είμαστε, τα παιδιά σου..."

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Επανέρχεται στο ωρολόγιο πρόγραμμα το αγαπημένο μάθημα των μαθητών με νέα θεματική

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 20/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

salata
Καλοκαιρινή σαλάτα με φράουλες και τυρί: Δροσιά, χρώμα και γεύση στο πιάτο σας
Το καλοκαίρι είναι η ιδανική εποχή για ανάλαφρες, φρέσκες σαλάτες και η σημερινή πρόταση αξιοποιεί έναν πρωταγωνιστή της εποχής: τις φράουλες.
Καλοκαιρινή σαλάτα με φράουλες και τυρί: Δροσιά, χρώμα και γεύση στο πιάτο σας
bari
Oδηγός για να χτίσετε μυϊκή μάζα με ασφάλεια και αποτελεσματικότητα
Αν κοιτάζετε τους αλτήρες που αγοράσατε αλλά δεν ξέρετε από πού να ξεκινήσετε, ίσως ήρθε η ώρα να δοκιμάσετε την προπόνηση με αντιστάσεις.
Oδηγός για να χτίσετε μυϊκή μάζα με ασφάλεια και αποτελεσματικότητα
paralia
Πώς θα μπορούσαν η περιβαλλοντική και η κυκλική εκπαίδευση να είναι αποτελεσματικές;
Αν οι αυριανοί πολίτες γνωρίσουν την Κυκλική Οικονομία και την εφαρμόσουν, αυξάνονται οι ελπίδες για ένα βιώσιμο περιβάλλον για τα παιδιά μας
Πώς θα μπορούσαν η περιβαλλοντική και η κυκλική εκπαίδευση να είναι αποτελεσματικές;