Thumbnail
Αριθμ. Πρωτ. ASGHJkl#PeUyT 2541&/8735/ @ / 28.03.2014

Αριθμ. Πρωτ. ASGHJkl#PeUyT 2541&/8735/ @ / 28.03.2014

Με βάση τα ακόλουθα και καθώς ΑΓΝΟΙΑ ΝΟΜΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ :

1.    Ν. 682 / 1977 (άρθρο 24 έως και 27, παράγραφος 1, άρθρο 34 και άρθρο 37)
2.    Ν. 1566 / 1985 (ΦΕΚ 167 / 30.09.1985, τ. Α’ Άρθρο 11, παρ. ΣΤ)
3.    Π.Δ. 320/1993
4.    Ν. 2470/1997 παράγραφος 8 του άρθρου 18
5.    Ν.2517/1997 παράγραφο 3 του άρθρου 9
6.    ΥΑ Φ.353.1/324/105657/Δ1 ΦΕΚ Β 1340 2002
7.    Ν. 2986 / 2002 (ΦΕΚ 24 Α’ / 13.02.2002)
8.    Υπ. Απόφ. : Φ 353.1 / 324 / 105657 / Δ1 / 08.10.2002 (ΦΕΚ 1340, τ. Β’)
9.    Ν. 3848 / 2010 (ΦΕΚ 71 Α’ / 19.05.2010)
10.    Ν. 3879 / 2010
11.    Ν. 3966 / 2010 (ΦΕΚ 118 Α’ / 24.05.2011)
12.    Ν. 4024 / 2011
13.    Ν. 4072 / 2012 περίπτωση β) παράγραφος 1 άρθρου 329
14.    ΕΣΠΑ – Άξονες 1,2,3 – MIS 295381
15.    Απόφαση Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α. Ειδικής Γραμματέως Ευρωπαϊκών Πόρων  5028 / 29.03.2012
16.    Ν. 4142 / 2013 (Πρόκειται για τροποποίηση του προγράμματος ΕΣΠΑ)
17.    Υπ. Απόφ. 30972 / Γ1 / 05-03-2013/ΥΠΑΙΘΠΑ (ΦΕΚ 614, τ. β΄/ 15.03.2013)
18.    Εγκύκλιος 30973 / Γ1 / 05.03.2013
19.    Εγκύκλιος 157723/Γ1/23-10-2013/ ΥΠΑΙΘ : Διαδικασίες γενίκευσης του θεσμού της Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της σχολικής μονάδας
20.    Εγκύκλιος 190089 / Γ1/ 2013
21.    Ν. 4115 / 2013 (άρθρο 32)
22.    Ν. 4186 / 2013 (άρθρο 36, παράγραφος 24)
23.    Γνωμοδότηση Συμβ. Επικρατείας 308 / 2013
24.    Εγκύκλιος ΥΠΕΘ 30973/Γ1/05-03-2013
25.    Υ.Α. 30972/Γ1 (ΦΕΚ Β' 614/15/03/2013)
26.    ΠΔ. 152 (ΦΕΚ 240 / 05.11.2013)
27.    Εγκύκλιος ΥΠΕΘ 190089/Γ1/10.12.2013
28.    Εγκύκλιος ΥΠΕΘ 32773/Γ1/6-3-2014
29.    Πειθαρχικό Δίκαιο των Δημοσίων Υπαλλήλων όπως επανειλημμένα τροποποιήθηκε, συμπληρώθηκε, συμπληρώνεται καθημερινά και ισχύει κατά βούληση και περίπτωση
30.    1Απριλίου-Μαίου23Σεπτεμβρίου456789Γενέθλια1011(880)12131415Αυγούστου161718 1920(Πάσχα)2122232425Μαρτίου262728Οκτωβρίου2930Ιουνίου31Δεκεμβρίου κλπ που πιθανότατα μου διαφεύγουν (αν και δεν επιτρέπεται)
31.    Όλοι οι νόμοι, διατάξεις, εγκύκλιοι, Π.Δ., από 19ης Μαΐου 1968 με λήγοντα το 7
32.    Άρθρο 3 παράγραφος 4 του καταστατικού του εξωραϊστικού Συλλόγου «Η ωραία Ανάψη» :

ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ ΔΙΑΤΑΣΣΟΥΜΕ (τώρα -  αμέσως - χθες) τους αγαπητούς και άξιους τεμπέληδες λουφαδόρους άθλιους και αιθεροβάμονες συναδέλφους καθηγητές να αποκτήσουν με «συλλογικότητα, συνεργασία, εμπιστοσύνη, αυτοδέσμευση, ανάπτυξη κουλτούρας αξιολόγησης, συμμετοχή στον εκπαιδευτικό σχεδιασμό, αξιολόγηση εκ των κάτω προς τα πάνω, άνοιγμα του Σχολείου στην Κοινωνία κλπ» το ISO  Μ  2014  και  το HA SS P  ESP 2014 μέσω του παραπάνω θεσμικού πλαισίου της  Αυτοαξιολόγησης στα πλαίσια του ΕΣΠΑ 2007 – 2013.  

Ο διαχρονικός και εξαιρετικά εύστοχος τίτλος του βιβλίου του Χρόνη Μίσσιου τα συνοψίζει άλλωστε όλα : «Χαμογέλα ρε, τι σου ζητάνε;»

Καθώς λοιπόν η ΟΛΜΕ κοιμάται ύπνον βαθύ, μαζί με την «κοινωνία των πολιτών», όταν ο Ποιητής (Οδυσσέας Αλεπουδέλης) προτείνει  (όπως αναφέρεται σε σχολικό βιβλίο):

Μια νομοθεσία εντελώς άχρηστη για τις Εξουσίες (πως) θα ΄τανε αληθινή σωτηρία,

προτείνουμε ως Σχέδια Δράσης της Αυτοαξιολόγησης να αποφασίσουμε την κατασκευή :

1.    Αστεροσκοπείων (μήπως και ανακαλύψουμε κανέναν άλλο κατοικήσιμο πλανήτη)
2.    Θερμοκηπίων (να έχουμε να τρώμε μέχρι τότε)

3.    ή εναλλακτικά να οργανώσουμε σεμινάρια Επιβίωσης στα όρη τα ψηλά βουνά, με τη συγχρηματοδότηση της Ε.Ε., της Π.Τ., του ΔΝΤ και του Chuck Norris.

Όχι πια σε νέα βαρετά και άσχετα site με μηδέν επισκεψιμότητα.  Αυτό ίσως να είναι και αίτημα για την επόμενη 23 ωρη απεργία ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ της ΟΛΜΕ με τη συμπαράσταση φυσικά της ΑΔΕΔΥ (με 3 ωρη στάση εργασίας εφ΄ όσον έχουμε καλοκαιρία και ανάδρομο Ερμή) και τη σκέψη της ΓΣΕΕ στον αγώνα των Καθηγητών.
 
Βλέπεις αγαπητή ΟΛΜΕ η ζωή αλλάζει δίχως να κοιτάζει τις δικές σου ιδεοληψίες και ανικανότητες. Ομολογούμε όμως ότι μας άρεσαν οι νέες προτάσεις σου προς τους Συναδέλφους μετά τις τελευταίες 2 εγκυκλίους του Υπουργείου. Ήταν σαφείς, κατανοητές, περιεκτικές, εφαρμόσιμες και άμεσες.

Επίσης μας εντυπωσίασε η αυτοκριτική διάθεση σου στον απολογισμό που συνέταξες για τον μεγαλειώδη απεργιακό μας αγώνα όπως και η κάλυψη του απεργιακού ταμείου στις άμεσες ανάγκες επιβίωσης που μας δημιούργησε ο σκληρός αγώνας.

Μ΄ αυτή τη συμβολή του απεργιακού ταμείου αγοράσαμε μπρατσάκια και βατραχοπέδιλα για να πάμε κολυμπώντας και ασφαλώς στις πατρίδες μας στην περίοδο των αργιών του Πάσχα. Αν τα υλικά αυτά φέρουν τα διακριτικά της ΟΛΜΕ τότε ίσως να μη μας πειράξει και η FRONTEX (γιατί όπως ίσως γνωρίζετε οι κηδείες των συναδέλφων γίνονται με έρανο των καθηγητών, όπως και οι κηδείες των νεκρών μεταναστών που γίνονται με έρανο εθελοντών).

Παναγιώτης Γεωργιάδης            Δημήτρης Μαραφής
Οικονομολόγος                            Φυσικός
ΓΕΛ Πέτρας Ν. Λέσβου              ΓΕΛ Πέτρας Ν. Λέσβου
[email protected]               [email protected]


Υ.Γ. :      Υποκλέψαμε και μία ιδέα από συνάδελφο αλλά ζητήσαμε άδεια.
              Νέες προτάσεις αργότερα ανάλογα με τις αντιδράσεις και τα σχόλια στην παρούσα.

 

You'll need Skype Credit
Free via Skype

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 8/5

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 8/5

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΜΕΤΡΟ
Πώς θα κινηθούν τα ΜΜΜ τις ημέρες του Πάσχα - Τα δρομολόγια για Λεωφορεία, Μετρό, Ηλεκτρικό και Τραμ
Πώς θα λειτουργήσουν τα μέσα μαζικής μεταφοράς κατά τη διάρκεια των εορτών του Πάσχα
Πώς θα κινηθούν τα ΜΜΜ τις ημέρες του Πάσχα - Τα δρομολόγια για Λεωφορεία, Μετρό, Ηλεκτρικό και Τραμ