Thumbnail
ΕΡΕΥΝΑ ΤΗΣ NIELSEN

ΕΡΕΥΝΑ ΤΗΣ NIELSEN

Η τέταρτη πιο απαισιόδοξη χώρα, παγκοσμίως, η Ελλάδα

Οριακή αύξηση του δείκτη καταναλωτικής εμπιστοσύνης κατά 1 μονάδα, φτάνοντας συνολικά τις 48, κατέγραψε η Ελλάδα, φανερώνοντας ότι δεν έχει μεταβληθεί σχεδόν καθόλου η ανησυχία των Ελλήνων για την εργασιακή τους ασφάλεια, καθώς και για την οικονομία, με τα δύο αυτά να παραμένουν οι μεγαλύτερες ανησυχίες τους σε ποσοστό 50% και 30%, αντίστοιχα.
 
Η τέταρτη πιο απαισιόδοξη χώρα, παγκοσμίως, η Ελλάδα
Αυτό προκύπτει, μεταξύ άλλων, από τα στοιχεία της τελευταίας έρευνας καταναλωτικής εμπιστοσύνης της Nielsen.
Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, ενώ ο παγκόσμιος δείκτης παρέμεινε σταθερός στις 94 μονάδες, ο δείκτης της Ευρώπης, έπειτα από 3 συνεχόμενα τρίμηνα σταθερότητας, παρουσίασε αύξηση 3 μονάδων, φτάνοντας στις 74 μονάδες.
 
Όπως προκύπτει από την έρευνα, η Ελλάδα είναι πλέον η τέταρτη πιο απαισιόδοξη χώρα, παγκοσμίως, στο σύνολο των 60 χωρών που διερευνούνται.
 
Ιδιαίτερα ενδιαφέρον είναι το γεγονός ότι η καταναλωτική εμπιστοσύνη στις χώρες της Δυτικής Ευρώπης, καθώς και των ΗΠΑ αυξήθηκε σημαντικά, με τις ΗΠΑ, συγκεκριμένα, να πετυχαίνουν τον πιο υψηλό δείκτη των τελευταίων 6 ετών (98 μονάδες).
 
Αντίστροφη εικόνα παρουσιάζουν οι παραδοσιακά αισιόδοξες αναπτυσσόμενες οικονομίες, όπως είναι η Ινδία και η Βραζιλία, με το δείκτη και στις δύο περιπτώσεις να παρουσιάζει μείωση.
Η τέταρτη πιο απαισιόδοξη χώρα, παγκοσμίως, η Ελλάδα
 
Στην Ευρώπη, το 70% των χωρών παρουσίασε αύξηση στο δείκτη καταναλωτικής εμπιστοσύνης, μεταξύ των οποίων είναι οι οικονομίες της Γερμανίας, της Γαλλίας, καθώς και του Ηνωμένου Βασιλείου, οι οποίες αύξησαν το δείκτη τους κατά 2,8 και 8 μονάδες, αντίστοιχα. Ιδιαίτερα εντυπωσιακή είναι η αύξηση του δείκτη της Πορτογαλίας, ο οποίος έφτασε στις 55 μονάδες, αυξημένος κατά 22 μονάδες.
 
Στην ερώτηση που διαθέτουν τα χρήματα που τους περισσεύουν, μετά την κάλυψη των βασικών τους αναγκών, το μεγαλύτερο ποσοστό των Ελλήνων (31%) δήλωσε ότι το ξοδεύει για την κάλυψη δανείων, πιστωτικών καρτών και γενικότερα χρεών, ποσοστό το οποίο αυξήθηκε κατά 3 ποσοστιαίες μονάδες, σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο. Σε υψηλά επίπεδα (34%) παραμένει το ποσοστό εκείνων που δηλώνουν ότι δεν τους περισσεύουν χρήματα.
Η τέταρτη πιο απαισιόδοξη χώρα, παγκοσμίως, η Ελλάδα
Η τέταρτη πιο απαισιόδοξη χώρα, παγκοσμίως, η Ελλάδα
Επιπλέον, οι αγοραστικές συνήθειες συνεχίζουν να μεταβάλλονται για ένα ακόμη τρίμηνο, με τους Έλληνες να δηλώνουν ότι, προκειμένου να μειώσουν τις δαπάνες τους, έχουν περιορίσει τη διασκέδαση εκτός του σπιτιού (το ποσοστό αυξήθηκε από 74% στο 76%), ενώ συνεχίζουν να είναι προσεκτικοί, όσον αφορά στις δαπάνες τους για καταναλωτικά προϊόντα, καθώς 7 στους 10 συνεχίζουν να είναι διατεθειμένοι να αγοράσουν πιο φτηνά καταναλωτικά προϊόντα.
 
Τα φθηνότερα καταναλωτικά προϊόντα θα συνεχίσουν να αποτελούν επιλογή των Ελλήνων καταναλωτών, ακόμη και όταν οι οικονομικές συνθήκες βελτιωθούν σε ποσοστό 38%, το οποίο είναι υψηλότερο, σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο κατά 2 ποσοσστιαίες μονάδες.
 
 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Εσείς γνωρίζετε τι σημαίνει «νείρομαι»;

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 24 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 24/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα