Thumbnail
Ε.Σ.Α.μεΑ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Ε.Σ.Α.μεΑ.: Από τη σύσκεψη για το ν/σ της Ειδικής Αγωγής, με φορείς, εκπαιδευτικούς, γονείς

Σύσκεψη - διαβούλευση για το νομοσχέδιο για την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση του υπουργείου Παιδείας πραγματοποίησε η ΕΣΑμεΑ με τους φορείς μέλη της, μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας και πολίτες που θέλησαν να καταθέσουν τις απόψεις τους επί του θέματος, το μεσημέρι της Δευτέρας 5 Μαΐου στα γραφεία της στην Ηλιούπολη. Παρών ήταν επίσης ο διευθυντής της Διεύθυνσης Ειδικής Αγωγής Κώστας Λολίτσας του υπουργείου Παιδείας. Τη σύσκεψη συντόνισε ο πρόεδρος της ΕΣΑμεΑ Ιωάννης Βαρδακαστάνης.

Σκοπός ήταν η διαμόρφωση μιας ενιαίας θέσης γι’ αυτό το κρίσιμο θέμα, ώστε η Συνομοσπονδία να καταθέσει τις οριστικές προτάσεις της οργανωμένες και τεκμηριωμένες. Το νομοσχέδιο που δόθηκε σε διαβούλευση από το Υπουργείο Παιδείας σε καμία περίπτωση δεν έχει μεταρρυθμιστικό χαρακτήρα. Ο πολύπαθος χώρος της εκπαίδευσης των ατόμων με αναπηρία δεν έχει ανάγκη από νομοθετήματα αλλά μια εκ βάθρων μεταρρύθμιση.

Το νομοσχέδιο σχεδιάστηκε ερήμην της ΕΣΑμεΑ και του συνόλου των φορέων της επιστημονικής και εκπαιδευτικής κοινότητας. Θα υπενθυμίσουμε τον διαρκή αγώνα της ΕΣΑμεΑ να παρευρεθεί εκπρόσωπός της στην Επιτροπή που συστήθηκε για το σχεδιασμό και την αναμόρφωση της εκπαίδευσης των ατόμων με αναπηρία χωρίς επιτυχία. Το νομοσχέδιο αυτό σχεδιάστηκε για εμάς, ΧΩΡΙΣ εμάς. Το αποτέλεσμα ήταν ένα νομοσχέδιο - συρραφή διατάξεων και νομοθετημάτων που το μεγαλύτερο μέρος τους δεν έχουν εφαρμοστεί στην πράξη και συνεπώς δεν έχουν αξιολογηθεί. Ακόμη χειρότερα, αυτό το νομοσχέδιο έρχεται σε ρητή αντίθεση με το άρθρο 24 «Εκπαίδευση» της Διεθνούς Σύμβασης για τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία που κυρώθηκε από το σύνολο των μελών του Ελληνικού Κοινοβουλίου με την ψήφιση του ν. 4074/2012.

Στην ηλεκτρονική διαβούλευση του υπουργείου Παιδείας για το νομοσχέδιο τα σχόλια πέφτουν βροχή, με πληθώρα ενστάσεων, ιδιαίτερα από την εκπαιδευτική κοινότητα αλλά και από γονείς. Στις 29 Απριλίου η ΕΣΑμεΑ είχε αποστείλει στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων υπόμνημα ως μία πρώτη παρέμβαση, κατά τη συζήτηση του νομοσχεδίου, καταδεικνύοντας σειρά προβληματικών σημείων, ενώ σήμερα Τρίτη 6/5 παρενέβη και στην ηλεκτρονική διαβούλευση.

Στη σύσκεψη παρευρέθηκαν δεκάδες φορείς από τον χώρο της εκπαίδευσης και του αναπηρικού κινήματος, φορείς και μέλη της ΕΣΑμεΑ, εκπρόσωποι των Σχολικών Συμβούλων, των ΚΔΑΥ, από τα ΚΕΔΔΥ, από τον ΠΕΣΕΑ κ.α.

Βρείτε το δελτίο Τύπου και στη νέα ιστοσελίδα της ΕΣΑμεΑ http://esamea.gr/pressoffice/press-releases/912-apo-th-syskepsh-gia-to-n-s-ths-eidikhs-agwghs-me-foreis-ekpaideytikoys-goneis

Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με τον Πρόεδρο της Ε.Σ.Α.μεΑ. κ. Ι. Βαρδακαστάνη στο κινητό τηλέφωνο 6937157193.


ΕΘΝΙΚΗ ΣΥΝΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ
ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ
“Ε.Σ.Α.μεΑ.”
ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΦΟΡΟΥΜ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ
    Ελ. Βενιζέλου 236, Τ.Κ. 16341 Ηλιούπολη 
Τηλ. 210.9949837,
Φαξ 210.5238967
e-mail: [email protected]
http://www.esaea.gr

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παραιτήθηκε διευθυντής σχολείου που απειλήθηκε με καθαίρεση και πειθαρχικές ποινές επειδή αντιτάχθηκε σε αυτή στην αξιολόγηση

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 17 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 17/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

hoynta.jpg
Μνήμες από την εκπαίδευση επί Χούντας: Το πειθαρχικό δίκαιο για τους εκπαιδευτικούς και το ποινολόγιο για τους μαθητές
57 χρόνια πριν τα σχολεία, οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές
Μνήμες από την εκπαίδευση επί Χούντας: Το πειθαρχικό δίκαιο για τους εκπαιδευτικούς και το ποινολόγιο για τους μαθητές
dictionary-lexiko-xenes_glosses-foreign_lagnuage.jpg
Πως λέμε στα ελληνικά: σέλφι, σπικάζ, ρίαλ εστέιτ ή μπίζνες πλαν;
Επειδή σε λίγο, για να επικοινωνήσουμε μεταξύ μας ή για να δούμε τηλεόραση, θα χρειαζόμαστε πτυχίο αγγλικής φιλολογίας, μήπως είναι πιο εύκολο να τα...
Πως λέμε στα ελληνικά: σέλφι, σπικάζ, ρίαλ εστέιτ ή μπίζνες πλαν;