Thumbnail
Ζητούμε:Άμεση απόσυρση του νομοσχεδίου που οδηγεί στην ανεργία τους εκπαιδευτικούς και στην απελπισία τους μαθητές

Αθήνα, 15 Ιουλίου 2013

Α.Π.1911

Προς:

Υπουργό Υπουργείου Παιδείας & Θρησκευμάτων, κο Αρβανιτόπουλο

Υφυπουργό Παιδείας & Θρησκευμάτων, κο Κεδίκογλου

Διεύθυνση Προσωπικού

Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδος, υπόψιν Δ.Σ.

Κύριε Υπουργέ,

Κύριε Υφυπουργέ,

Αγαπητοί κύριοι της Δ.Ο.Ε.,

Με αφορμή τη δημοσίευση του περιβόητου πλέον πολυνομοσχεδίου της μεταρρύθμισης του δημόσιου τομέα και τις ραγδαίες εξελίξεις που αυτό πυροδότησε, θα θέλαμε να σας θέσουμε τα εξής ζητήματα:

  1. Ο κλάδος ΠΕ32 Θεατρικών Σπουδών συμπεριλαμβάνεται στις αναγκαστικές μετατάξεις από τη Δευτεροβάθμια στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Πουθενά όμως δεν διευκρινίζεται τί θα γίνει με τις αιτήσεις  για μετάταξη που πολλοί συνάδελφοι έχουν ήδη εδώ και μήνες καταθέσει και πώς η υπηρεσία θα δρομολογήσει τις μετατάξεις των υπολοίπων συναδέλφων που δεν επιθυμούν να μεταταγούν.
  2. Μέσα σ’αυτό το κλίμα εργασιακής ανασφάλειας και αβεβαιότητας, εκδίδεται η εγκύκλιος των αποσπάσεων.  Οι συνάδελφοι καλούνται να υποβάλουν αίτηση γι’απόσπαση χωρίς να γνωρίζουν αν έχει μελετηθεί/εγκριθεί η αίτησή τους για μετάταξη.
  3. Βρισκόμαστε ήδη στα μέσα Ιουλίου κι ακόμα δεν έχει εκδοθεί η εγκύκλιος για τις αιτήσεις των αναπληρωτών-ωρομισθίων. Είναι αυτονόητο ότι, εξαιτίας αυτής της καθυστέρησης, υπάρχει μεγάλος κίνδυνος η έναρξη του σχολικού έτους να βρει τα σχολεία ΕΑΕΠ της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης με τεράστιες ελλείψεις σε εκπαιδευτικό προσωπικό.
  4. Η αύξηση του αριθμού των σχολείων ΕΑΕΠ από 961 σε 1282 που ανακοινώθηκε πανηγυρικά μαζί με τη συνέχιση της χρηματοδότησης του ΕΣΠΑ διαφαίνεται ως ένα ακόμη αυτοσχέδιο πυροτέχνημα καθώς σε καμία περίπτωση δε συνοδεύεται από αύξηση των οργανικών θέσεων στους εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων που στελεχώνουν τα σχολεία αυτά.

Πριν ακόμα στεγνώσει το μελάνι στο νομοσχέδιο για την παιδεία, πριν ακόμη αυτό κατατεθεί προς ψήφιση στη Βουλή, ανακοινώνονται τα ονόματα 2500 συναδέλφων εκπαιδευτικών που τίθενται σε διαθεσιμότητα. Είναι περιττοί κι επιβαρύνουν τον κρατικό προϋπολογισμό. Το ίδιο περιττοί είναι και οι σχολικοί φύλακες. Το ίδιο περιττοί είναι και οι μαθητές των αντίστοιχων σχολείων που μένουν χωρίς καθηγητές και χωρίς αντικείμενο σπουδών. Γι’ αυτό είναι χρήσιμο να καταφύγουν στην ιδιωτική εκπαίδευση ή ακόμα και να εγκαταλείψουν το σχολείο.

Η προχειρότητα και η αδιαφορία στις οποίες μας έχουν συνηθίσει οι εκάστοτε ηγεσίες του Υπουργείου παιδείας εδώ μεταλλάσσονται σε εγκληματική απαξίωση, σε διάλυση του δημόσιου σχολείου.

Ζητούμε:

  • Άμεση απόσυρση του νομοσχεδίου που οδηγεί στην ανεργία τους εκπαιδευτικούς και στην απελπισία τους μαθητές
  • Άμεση έκδοση της εγκυκλίου αναπληρωτών με παράλληλη αύξηση των οργανικών θέσεων στα σχολεία ΕΑΕΠ
  • Άμεση ικανοποίηση των αιτήσεων των συναδέλφων για μετάταξη στην πρωτοβάθμια Εκπαίδευση

Ο Πρόεδρος

Νεόφυτος Παναγιώτου

Η Γραμματέας

Βένια Κολοτούρου

====================

Αθήνα, 15 Ιουλίου 2013

Α.Π. 1910

Προς:

Υπουργό Υπουργείου Παιδείας & Θρησκευμάτων, κο Αρβανιτόπουλο

Υφυπουργό Παιδείας & Θρησκευμάτων, κο Κεδίκογλου

Διεύθυνση Προσωπικού, υπόψιν κυρίας Καρδαμίτση

Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδος, υπόψιν Δ.Σ.

Κύριε Υπουργέ,

Κύριε Υφυπουργέ,

Κυρία Καρδαμίτση,

Αγαπητοί κύριοι της Δ.Ο.Ε.,

Την προηγούμενη σχολική χρονιά (2012-2013), την στιγμή  ανακοίνωσης της πρόσληψης αναπληρωτών ειδικοτήτων προκειμένου να στελεχωθούν τα σχολεία  Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης με Ε.Α.Ε.Π. με προσωπικό (σημειωτέον ότι οι αμοιβές των αναπληρωτών στα σχολεία αυτά καλύπτονται από το ΕΣΠΑ και δεν βαρύνουν τον κρατικό προϋπολογισμό),  γίναμε μάρτυρες ενός παράδοξου. Από τις περιοχές τοποθέτησης έλειπε εξ’ ολοκλήρου μία μεγάλη περιοχή της Θεσσαλονίκης (Α και Β Θεσσαλονίκης) και πολλές από τις περιοχές που μέχρι πρότινος (δύο σχολικές χρονιές πριν - από την έναρξη λειτουργίας του προγράμματος  Ε.Α.Ε.Π.) καλύπτονταν με αναπληρωτές πλήρους ωραρίου, παρουσίαζαν τοποθετήσεις αναπληρωτών μόνο μειωμένου ωραρίου.

Ο Πανελλήνιος Επιστημονικός Σύλλογος Θεατρολόγων τότε σε συνεργασία με τον Σύλλογο Αποφοίτων Τμήματος Θεάτρου  Α.Π.Θ, αντέδρασε ακαριαία. Μεταβήκαμε στο Υπουργείο, καταθέσαμε πλήθος υπομνημάτων και είχαμε συναντήσεις με τους Υπευθύνους του γραφείου του τότε Υφυπουργού κυρίου Παπαθεοδώρου, συγκεκριμένα την κυρία Μαρίνου, και με υπηρεσιακούς παράγοντες, τον κύριο Χανιαλίδη και την κυρία Καρδαμίτση.

Οι εξηγήσεις που μας δόθηκαν τότε, ότι ο Διευθυντής Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Ανατολικής Θεσσαλονίκης κ. Καλογραίας «έκανε λάθος» στις εκτιμήσεις του, θεωρώντας ότι οι ανάγκες του σε θεατρολόγους για τα σχολεία με Ε.Α.Ε.Π. θα καλυφθούν από μόνιμους, και ότι το Υπουργείο δεν οφείλει να κάνει έλεγχο των κενών που του αποστέλλουν οι περιοχές ανά την Ελλάδα, ακολουθήθηκαν από τις διαβεβαιώσεις του πολιτικού γραφείου του κυρίου Παπαθεοδώρου, ότι το λάθος θα αποκατασταθεί, μέχρι την τελική απόφαση του Υφυπουργού, πολιτική απόφαση και πολιτική άρα ευθύνη, όπως μας τονίστηκε δύο μέρες μετά, να συνεχιστεί κανονικά η διαδικασία τοποθετήσεων.

Ο Υφυπουργός δεν δέχτηκε ποτέ να μας συναντήσει και οι υπεύθυνοι του γραφείου του δεν μας απαντούσαν καν στο τηλέφωνο.

Αξίζει να σας θυμίσουμε πως αυτό είχε ως αποτέλεσμα την τοποθέτηση συναδέλφων σε περιοχές προτίμησής τους, πολύ χαμηλότερα των περιοχών στις οποίες αναφερόμαστε παραπάνω, την απομάκρυνση από τις οικογένειές τους, την επιβάρυνσή τους με έξοδα μετακίνησης και διαβίωσης σε περιοχή μακριά από τη μόνιμη κατοικία τους και τέλος την τοποθέτηση συναδέλφων που έπονται στον πίνακα στις αρχικές περιοχές που έλειπαν από την αρχική ανακοίνωση.

Παραδόξως το Υπουργείο δεν επέλεξε να αποκαταστήσει την αδικία έναντι των συναδέλφων αλλά προέβη σε «άνοιγμα» των περιοχών που έλειπαν ή σε τροποποίηση των κενών αναγνωρίζοντας ουσιαστικά το «λάθος» που είχε γίνει.

Μάλιστα ενημερωθήκαμε ότι ο κ. Καλογραίας θα υποστεί ΕΔΕ. Ακόμα περιμένουμε το πόρισμα της Εξέτασης αυτής.

Με γνώμονα μόνο το συμφέρον των συναδέλφων αλλά και την εύρυθμη λειτουργία των σχολείων, καθώς η κοινή λογική ορίζει ότι τα σχολεία δεν μπορούν να λειτουργήσουν χωρίς εκπαιδευτικούς, και μάλιστα τα συγκεκριμένα σχολεία απαιτούν την πρόσληψη δασκάλων ειδικοτήτων για την πλήρη ανάπτυξη του προγράμματος τους, χωρίς να επιβαρυνθούν με υποχρεωτικές-εθελοντικές υπερωρίες οι συνάδελφοι δάσκαλοι, ζητούμε να δώσετε στην δημοσιότητα και να κοινοποιήσετε στην Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδος, τα λειτουργικά κενά ανά την Ελλάδα για το μάθημα της Θεατρικής Αγωγής τόσο για τα σχολεία με Ε.Α.Ε.Π., όσο και για τα κλασσικού τύπου Ολοήμερα Δημοτικά Σχολεία.

Ζητούμε επίσης οι ανάγκες σε εκπαιδευτικό προσωπικό να καλυφθούν εξ’ ολοκλήρου πριν την έναρξη των σχολείων και το κυριότερο ζητούμε η διαδικασία τοποθετήσεων να γίνεται σε μία φάση και όχι σε πέντε όπως και πάλι έγινε φέτος, και σε καμία περίπτωση δυστυχώς δεν έγινε έτσι για να καλυφθούν έκτακτες ανάγκες.

Η κίνησή σας αυτή αφήνει να διαφανεί η ελπίδα ότι φέτος δεν θα αντιμετωπίσουμε τα τραγελαφικά της προηγούμενης χρονιάς, που κόστισαν τόσο στο ανθρώπινο δυναμικό -τους εκπαιδευτικός που κλήθηκαν να υπηρετήσουν- αλλά και στην ίδια την εκπαίδευση και την ποιότητα της Παιδείας, καθώς πλήθος σχολείων έμεινε χωρίς εκπαιδευτικό προσωπικό μέχρι τα μέσα της χρονιάς.

Αναμένουμε την απάντησή σας.

Με εκτίμηση.

Πανελλήνιος Επιστημονικός Σύλλογος Θεατρολόγων

Σύλλογος Αποφοίτων Τμήματος Θεάτρου Α.Π.Θ.

Σύλλογος Αποφοίτων Τμήματος Θεατρικών Σπουδών Πανεπιστημίου Πατρών

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 8/5

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 8/5

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

egkefalos
Με ποια καθημερινή συνήθεια θα μειώσετε τον κίνδυνο άνοιας, σύμφωνα με νευροψυχολόγο
Τα παιχνίδια γνώσεων μπορούν να βοηθήσουν, αλλά αυτή η συνήθεια είναι ακόμα πιο αποτελεσματική
Με ποια καθημερινή συνήθεια θα μειώσετε τον κίνδυνο άνοιας, σύμφωνα με νευροψυχολόγο