Thumbnail
Υπηρετούμε στην Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση περισσότερα από είκοσι χρόνια. Αυτό που βιώνουμε τις τελευταίες μέρες είναι πρωτοφανές.  

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΑΓΩΝΙΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

            Βρισκόμαστε στην πολύ δυσάρεστη θέση να διαχειριστούμε μια κατάσταση μέσα σε κλίμα αγωνίας γονέων, μαθητών και συναδέλφων μας που απολύονται.

Περιμέναμε η  Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση  να καταξιωθεί και να πάρει την θέση που της αξίζει στην ελληνική κοινωνία. Ευελπιστούσαμε ότι η ψήφιση του Τεχνολογικού Λυκείου θα βοηθούσε προς αυτή την κατεύθυνση. Αντί αυτού όμως, χωρίς καμία αιτιολόγηση το 1/3 από το σώμα της καταργείται, με αποτέλεσμα τη συρρίκνωση της Δημόσιας Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης.

Ειδικά τώρα που λόγω της οικονομικής κρίσης, θα έπρεπε να ενισχύεται ο δημόσιος – δωρεάν χαρακτήρας της καθώς και η χρησιμότητάς της  στην κοινωνία, η πολιτεία εισηγείται τη σταδιακή της αποκαθήλωση, με το δικαιολογητικό ότι «δεν είναι απαραίτητη».

Ας μην ξεχνάμε ότι η συντριπτική πλειοψηφία των μαθητών μας που επέλεξαν για την μεταγυμνασιακή τους εκπαίδευση τη Δημόσια Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση, προέρχονται από οικονομικά ασθενέστερα στρώματα με κίνδυνο να οδηγηθούν εκτός εκπαίδευσης εάν δεν μπορούν να επιλέξουν τον τομέα και την ειδικότητα που επιθυμούν.

Ρωτάμε:

1.      με ποιον τρόπο η κατάργηση τομέων και ειδικοτήτων (Υγείας- Πρόνοιας, Εφαρμοσμένων Τεχνών, Αισθητικής – Κομμωτικής), συμβάλλει στην αναβάθμιση του εκπαιδευτικού μας συστήματος, όταν μάλιστα οι συγκεκριμένοι τομείς και ειδικότητες που καταργήθηκαν, είναι οι δημοφιλέστερες επιλογές των μαθητών στα ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ (και μάλιστα με αυξητική πορεία);

2.      πως θα βοηθήσει την κοινωνία και την οικονομία η προσθήκη 2500 εκπαιδευτικών, στους ήδη υπάρχοντες ανέργους;

Ζητάμε:

  1. τη μη κατάργηση των Τομέων και  Ειδικοτήτων από τα ΕΠΑΛ και τις ΕΠΑΣ
  2. τη μη απόλυση των άξιων συναδέλφων εκπαιδευτικών των αντίστοιχων Τομέων και Ειδικοτήτων, στους οποίους συμπεριλαμβάνονται και οι συνάδελφοι ΔΕ οι οποίοι όχι μόνο στήριξαν και στηρίζουν την  Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση έως σήμερα στο εργαστηριακό κομμάτι, αλλά και στην συντήρηση των σχολικών μας κτηρίων.

Ευελπιστούσαμε:

Ότι τελικά δεν θα προχωρούσατε σε καταργήσεις & ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ

 

ΥΠΟΥΡΓΕ:

1) ΑΣ ΚΡΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΑΥΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΝΟΙΧΤΗ ΚΑΙ ΖΩΝΤΑΝΗ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ.

2) ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΑΠΟΛΥΟΝΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΕ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΞΙΖΕΙ ΑΥΤΗ Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.

 ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΕΠΑΛ -ΣΕΚ

Σαββίδου Αντιγόνη

Βιόπουλος Ιωάννης

Γιαλατζής Ιωάννης

Μπουλταδάκης Στελιος

Χριστακάκης Γεώργιος

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 8/5

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 8/5

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Νίκος Μιχαλολιάκος
Η αποφυλάκιση Μιχαλολιάκου αποδεικνύει ότι «το κράτος έχει συνέχεια»: Στο να αφήνει ελεύθερους ναζί
Από τον «χασάπη της Θεσσαλονίκης» Μέρτεν ως τον Φύρερ Μιχαλολιάκο. Το κράτος έχει συνέχεια στην απελευθέρωση ναζί
Η αποφυλάκιση Μιχαλολιάκου αποδεικνύει ότι «το κράτος έχει συνέχεια»: Στο να αφήνει ελεύθερους ναζί
τροχαίο
Τραγωδία στη Βούλα: Ακαριαίος ο θάνατος ηλικιωμένης γυναίκας - Την παρέσυραν δύο μηχανές
Πώς έγινε το τροχαίο στη Βούλα με τη φονική παράσυρση πεζής- Αναζητείται ο ένας οδηγός που την εγκατέλειψε
Τραγωδία στη Βούλα: Ακαριαίος ο θάνατος ηλικιωμένης γυναίκας - Την παρέσυραν δύο μηχανές