Thumbnail
Ενωση εκπαιδευτικών εικαστικών μαθημάτων

ΕΝΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ 25-5-2015

Σχετικά με την επιλογή Διευθυντών όλων των τύπων Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Σχετικά με την αριθμ. Πρωτ. 1239488/Δ2-06-09-2013 της Διεύθυνσης Προσωπικού Β/θμιας Εκπαίδευσης που αφορά το ωράριο εκπαιδευτικών Β/θμιας Εκπαίδευσης, και η οποία έχει ληφθεί υπόψη από τη σημερινή Πολιτική ηγεσία του ΥΠΟΠΑΙΘ, για την επιλογή των Διευθυντών σχολικών μονάδων, θέλουμε να σημειώσουμε τα ακόλουθα:
1 Τα κριτήρια που λαμβάνονται υπόψη σε αντιστοιχία μόνον με τα έτη υπηρεσίας για κλάδους ΠΕ, αποκλείουν τη δυνατότητα υποβολής αίτησης στους εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων μονόωρων μαθημάτων, οι οποίοι έως σήμερα είχαν αυτή τη δυνατότητα, να εκλεγούν Διευθυντές, εφόσον ήσαν ενδιαφερόμενοι και διέθεταν τα απαιτούμενα τυπικά προσόντα.
2 Ας ληφθεί υπόψη ότι τα προβλήματα δημιουργούνται κυρίως σε νησιά και απομεμακρυσμένες περιοχές της επαρχίας όπου τα τμήματα στις σχολικές μονάδες είναι ελάχιστα.
3 Είναι αναμφισβήτητα γνωστό επί σειρά ετών, το καθημερινό ωράριο απασχόλησης ενός Διευθυντή σε σχολική μονάδα της Β/θμιας Εκπαίδευσης, προκειμένου να ασκήσει τα διοικητικά του καθήκοντα. Είναι οκτάωρο τουλάχιστον, και συχνά και μεγαλύτερο των 8 ωρών, εάν οι υποχρεώσεις το απαιτούν. Συνολικά 40 ώρες τουλάχιστον εβδομαδιαίως. Άρα γιατί λαμβάνεται τόσο περιορισμένα υπόψη το ωράριο διδασκαλίας;
4 Αναρωτιέται κανείς, για ποιο λόγο, θα πρέπει στενά να αποκλειστούν εκπαιδευτικοί συγκεκριμένων ειδικοτήτων οι οποίοι πραγματικά ενδιαφέρονται να υπηρετήσουν όχι μόνον την εκπαίδευση αλλά και να προσφέρουν με τα αυξημένα προαπαιτούμενα τυπικά προσόντα που διαθέτουν διοικητικό έργο, που είναι εξίσου σημαντικό για την εύρυθμη λειτουργία κάθε σχολικής μονάδας.
5 Κάθε εκπαιδευτικός με τις εξειδικευμένες γνώσεις που διαθέτει εξ’ αντικειμένου, σε συνάρτηση με τη διδακτική εμπειρία που διαθέτει, είναι εξίσου επαρκής και χρήσιμος για την ανάληψη διοικητικών καθηκόντων, σε θέση Διευθυντή σχολικής μονάδας.
Εάν δεν υπάρχει η πρόθεση για τα επόμενα σχολικά έτη (όπως διαφαίνεται από την πρόσφατη εγκύκλιο αριθμ. Πρωτ. Φ. 361.22/31/81732/Ε3 21-5-2015), οι θέσεις των Διευθυντών
να καταλαμβάνονται αποκλειστικά και μόνον από συγκεκριμένες ειδικότητες εκπαιδευτικών,
θεωρούμε αναγκαίο, να επανεξεταστούν οι λεπτομέρειες, χωρίς να αποκλείουν καμία ειδικότητα (κυρίως μονόωρων μαθημάτων), αλλά να δίνουν την ευκαιρία και τη δυνατότητα στους ενδιαφερόμενους εκπαιδευτικούς όλων των κλάδων, εφόσον το επιθυμούν να προσφέρουν και διοικητικό έργο.

Για το Δ.Σ. της Ένωσης Εκπαιδευτικών Εικαστικών Μαθημάτων
Η Γραμματέας Η Πρόεδρος
Ν. Παληοκώστα Ζ. Χατζή

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Απόλυτος θρίαμβος για μαθήτρια πολύτεκνης οικογένειας – 20 σε όλα τα μαθήματα στις Πανελλαδικές

750 ευρώ  σε 170.000 πολίτες - Πάρτε τα με μια μόνο αίτηση και όλα εξα αποστάσεως μέσω golearn

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 30/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

2ο ΓΕΛ Αμαλιάδας : Πρόκριση της Ομάδας Ρομποτικής “Amabots” του Σχολείου και θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα στην Παγκόσμια Ολυμπιάδα Ρομποτικής 2025 στη Σιγκαπούρη
Από την Αμαλιάδα στη διεθνή σκηνή: Οι AMABOTS εκπροσωπούν την Ελλάδα στην Παγκόσμια Ολυμπιάδα Ρομποτικής 2025
Η Ομάδα Ρομποτικής “AMABOTS” του 2ου ΓΕΛ Αμαλιάδας «Αθανάσιος Παπαγεωργίου» θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα στην Παγκόσμια Ολυμπιάδα Ρομποτικής 2025
Από την Αμαλιάδα στη διεθνή σκηνή: Οι AMABOTS εκπροσωπούν την Ελλάδα στην Παγκόσμια Ολυμπιάδα Ρομποτικής 2025
PAIDEIAS
Ίδρυση Γυμνασίων, Λυκείων και Λυκειακών Τάξεων - Μετατροπές στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (ΦΕΚ)
Με Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΚΥΑ) που δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως (ΦΕΚ), ιδρύονται νέα Γυμνάσια και Λύκεια, καθώς και Λυκειακές Τάξεις
Ίδρυση Γυμνασίων, Λυκείων και Λυκειακών Τάξεων - Μετατροπές στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (ΦΕΚ)
χρηστος χριστοφοριδης
Από Πυροσβέστης σε πρωταθλητή: Ο Χρήστος Χριστοφορίδης στα έδρανα του ΟΠΑ και στην παγκόσμια κορυφή της πάλης στην άμμο
Ο δρόμος από τη Σχολή Πυροσβεστών στο ΟΠΑ και στην κατάκτηση της παγκόσμιας πρωτιάς στην πάλη στην άμμο
Από Πυροσβέστης σε πρωταθλητή: Ο Χρήστος Χριστοφορίδης στα έδρανα του ΟΠΑ και στην παγκόσμια κορυφή της πάλης στην άμμο