Thumbnail
του αιρετού Ακη Λουκά

14ο ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ

του αιρετού του ΠΥΣΔΕ ΔΥΤ.ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ, Βαγγέλη (Άκη) Λουκά

εκπροσώπου των ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΙΝΗΣΕΩΝ (ΣΥΝΕΚ)

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,

   σας στέλνω ενημερωτικό από την τελευταία  συνεδρίαση (21η)  του ΠΥΣΔΕ ΔΥΤ.ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ.

1)    Εγκρίθηκαν ομόφωνα  είκοσι  (20) αιτήσεις για λήψη άδειας άσκησης ιδιωτικού έργου με αμοιβή.

2)    Αναγνωρίσθηκε η συνάφεια  πέντε (5) μεταπτυχιακών  τίτλων σπουδών, και ενός διδακτορικού.

3)    Εγκρίθηκε ανάθεση 19 ωρών σε εκπαιδευτικό με αναγνωρισμένη δεύτερη ειδικότητα και 16  ώρες β΄ ανάθεσης σε άλλον εκπαιδευτικό.

4)    Δυο αιτήσεις εκπαιδευτικών κρίθηκαν άνευ αντικειμένου γιατί και οι δύο πήραν απόσπαση σε άλλο ΠΥΣΔΕ, στη δεύτερη φάση των αποσπάσεων του ΚΥΣΔΕ. Έγινε δεκτό  αίτημα ένταξης εκπαιδευτικού σε ειδική κατηγορία και είναι σε εκκρεμότητα  αίτημα άλλου εκπαιδευτικού μέχρι την προσκόμιση των απαραίτητων δικαιολογητικών.

1)    Ανακλήθηκε η τοποθέτηση του 2ου Υποδιευθυντή στο 4ο Γ/Σ ΣΥΚΕΩΝ λόγω μείωσης των

      τμημάτων από 13 σε 12. 

2)    Ορίσθηκαν οι λειτουργικά υπεράριθμοι εκπαιδευτικοί κατά σχολική μονάδα, κατά κλάδο και ειδικότητα και καλούνται να κάνουν δήλωση τοποθέτησης εφόσον επιθυμούν, στα λειτουργικά κενά τα οποία είναι αναρτημένα στην ιστοσελίδα της διεύθυνσης μέχρι την Πέμπτη  24/9/2015 ώρα 14.00. Ενστάσεις στους πίνακες των κενών και στους πίνακες των υπεραρίθμων μέχρι Πέμπτη 24/9/2015.

  Η εξέταση των ενστάσεων θα γίνει την Παρασκευή και αμέσως θα γίνουν οι τοποθετήσεις των υπεραρίθμων. Στη συνέχεια θα γίνουν διαθέσεις για συμπλήρωση ωραρίου των εκπαιδευτικών που είναι οργανικά τοποθετημένοι σε σχολικές μονάδες. Για πρώτη φορά φέτος έχουν κοινοποιηθεί τα κενά περιορισμένου χρόνου, τα οποία είναι αναρτημένα σε χωριστό πίνακα και πρέπει να προσεχθούν ιδιαίτερα κατά την στιγμή της δήλωσης τοποθέτησης. Για τους εκπαιδευτικούς ΠΕ04 οι τοποθετήσεις στα ΓΥΜΝΑΣΙΑ θα γίνουν ενιαία στο κλάδο ενώ στα ΓΕΛ-ΕΠΑΛ κατά ειδικότητα.  

3)    Στον παρακάτω πίνακα υπάρχουν τα κενά της Δ.Δ.Ε Δυτικής Θεσ/νίκης όπως έχουν σταλεί για πρόσληψη αναπληρωτών.      

       

 Με εκτίμηση και συναδελφικούς χαιρετισμούς             

Βαγγέλης  ( Άκης)  Λουκάς

Αιρετό τακτικό μέλος του ΠΥΣΔΕ ΔΥΤ.ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ

Αιρετό αναπληρωματικό μέλος του ΚΥΣΔΕ

6974320189-6938041213

[email protected]

Εκπρόσωπος των Συνεργαζόμενων Εκπαιδευτικών Κινήσεων

                                             ΣΥΝΕΚ

                                Θεσσαλονίκη  24-09-2015

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Διέγραψαν από σχολικό βιβλίο την λέξη Ιντιφάντα: Η "ουδετερότητα" που δεν είναι ουδέτερη

750 ευρώ  σε 170.000 πολίτες - Πάρτε τα με μια μόνο αίτηση και όλα εξα αποστάσεως μέσω golearn

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 2/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

νεοελληνική γλώσσα γ γυμνασίου
Πέτρος Παπακωνσταντίνου: Σχετικά με την απόσυρση από το Υπουργείο Παιδείας κειμένου μου με αναφορά στην Ιντιφάντα από το βιβλίο της Γ’ Γυμνασίου.
“Μια Γενιά που της Έκλεψαν το Χαμόγελο” σχόλιο του Πέτρου Παπακωνσταντίνου για το κείμενο του που αφαιρέθηκε από το βιβλίο της Γ’ Γυμνασίου
Πέτρος Παπακωνσταντίνου: Σχετικά με την απόσυρση από το Υπουργείο Παιδείας κειμένου μου με αναφορά στην Ιντιφάντα από το βιβλίο της Γ’ Γυμνασίου.
αυτοκίνητο
Αυστηρά πρόστιμα για αντικοινωνικό παρκάρισμα: Τι προβλέπει ο νέος ΚΟΚ
Η παράνομη στάθμευση στους ελληνικούς δρόμους παραμένει ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα της καθημερινότητας, επηρεάζοντας την ασφάλεια, την...
Αυστηρά πρόστιμα για αντικοινωνικό παρκάρισμα: Τι προβλέπει ο νέος ΚΟΚ
almpert_ainstain_1432019_803.jpg
«Το ψάρι που δεν σκαρφάλωσε ποτέ»: Τι μας μαθαίνει μια ψεύτικη φράση του Αϊνστάιν για την εκπαίδευση
Αϊνστάιν, ψάρι και εκπαίδευση: Τι μας λέει αυτή η ενδιαφέρουσα σύγκριση;
«Το ψάρι που δεν σκαρφάλωσε ποτέ»: Τι μας μαθαίνει μια ψεύτικη φράση του Αϊνστάιν για την εκπαίδευση