Το τελευταίο διάστημα είναι σε εξέλιξη μία επίθεση συρρίκνωσης  του Δημόσιου συστήματος παιδείας στο σύνολό του.

 

Δευτέρα, 12 Αυγούστου 2013

Αρ. Πρωτ. 108

Προς

·        Σχολεία και Υπηρεσίες

της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Νομού Μαγνησίας

·        ΜΜΕ

 

Θέμα: «Περί της μετεγκατάστασης Σχολείων στο Βόλο»

 Καθημερινά βιώνουμε καταργήσεις  και συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων, καταργήσεις ειδικοτήτων στην τεχνική εκπαίδευση, αυξήσεις μαθητών στις σχολικές αίθουσες, μετατάξεις, διαθεσιμότητες, απολύσεις  εκπαιδευτικών.  Στο επόμενο χρονικό διάστημα, η επίθεση αυτή θα ενταθεί  με προκάλυψη το νέο Γενικό Λύκειο και το νέο Τεχνολογικό Λύκειο. Η κυβέρνηση προωθεί τις μνημονιακές πολιτικές επιβάλλοντάς τις  με συνοπτικές διαδικασίες, πολυνομοσχέδια, υπουργικά διατάγματα, θυμίζοντας  άλλες εποχές. Κι αυτό είναι ολοφάνερο.

Κάτω  από αυτές τις συνθήκες, ζητήματα όπως η αμοιβαία μεταστέγαση 2ου Γυμνασίου και 8ου Λυκείου ή το οξύ στεγαστικό πρόβλημα στο Καρτάλειο διδακτήριο, είναι μεν υπαρκτά, αλλά το ουσιαστικό διακύβευμα είναι άλλο.

Πιστεύουμε ότι στην συνολική επίθεση που δέχεται το Δημόσιο Σχολείο, απαιτείται συγκρότηση ενιαίου μετώπου της σχολικής κοινότητας και ολόκληρης της κοινωνίας. Προτείνουμε λοιπόν:

1.     Να καταστεί σαφές από όλη την σχολική κοινότητα (εκπαιδευτικούς, γονείς, μαθητές), από τις Δημοτικές Αρχές, την τοπική κοινωνία, ότι δεν θα γίνει αποδεκτή καμιά κατάργηση -  συγχώνευση των υφιστάμενων σχολικών μονάδων.

2.     Η κατανομή του μαθητικού δυναμικού στα σχολεία πρέπει να σχεδιάζεται και να υλοποιείται έτσι ώστε να μη προκύπτει τεχνητή ενδυνάμωση η αποδυνάμωση σχολικών μονάδων.

3.     Επειδή η χωροταξική κατανομή των σχολικών μονάδων στο πολεοδομικό συγκρότημα έγινε άναρχα και χωρίς σχέδιο, για την ασφαλή μετακίνηση των μαθητών απαιτείται  η σχεδιασμένη δρομολόγηση μέσων μαζικής μεταφοράς. Και σ` αυτό το οικονομικό περιβάλλον η μετακίνηση πρέπει να είναι  δωρεάν.

4.     Να καλυφθούν άμεσα  όλες οι διδακτικές ανάγκες με αξιοποίηση όλου του υπάρχοντος εκπαιδευτικού προσωπικού.

5.     Κάθε συζήτηση για λήψη απόφασης που αφορά μεταστέγαση σχολικών μονάδων πρέπει να τεκμηριώνεται από μελέτες οι οποίες, εκτός από τα βασικά επιχειρήματα τα οποία θα συνηγορούν στο απαραίτητο της μεταστέγασης,

·        θα επιβεβαιώνουν ότι οι υπάρχοντες χώροι και οι υποδομές είναι επαρκείς για τις λειτουργικές ανάγκες των σχολικών μονάδων που πρόκειται να μεταστεγαστούν και

·        θα εμπεριέχουν στοιχεία για τα συγκριτικά πλεονεκτήματα και την ωφέλεια ειδικά των μαθητών από μια τέτοια μετακίνηση.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΟΦ: Ανακαλείται παρτίδα του δημοφιλούς αντιβιοτικού Fucidin – Τι επικίνδυνο βρέθηκε στα χάπια

Voucher 2250 ευρώ σε ανέργους με ΚΑΥΑΣ DYPAHS - ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΑΜΕΣΑ ΣΤΟ ΕΚΕΚ ΕΔΩ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 1/8

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

sxolikes_monades.jpg
Ειδική Αγωγή: Ποιες ΣΜΕΑΕ ανοίγουν, ποιες καταργούνται και ποιες αναβαθμίζονται
Νέος σχεδιασμός για τις ΣΜΕΑΕ: Ριζικές αλλαγές σε Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση στην Ειδική Αγωγή
Ειδική Αγωγή: Ποιες ΣΜΕΑΕ ανοίγουν, ποιες καταργούνται και ποιες αναβαθμίζονται
τράπεζες
Έρχεται κοινό δίκτυο ΑΤΜ για όλες τις τράπεζες – Ποιες χρεώσεις καταργούνται από τις 11 Αυγούστου
Νέο μοντέλο με κοινόχρηστα ΑΤΜ εξετάζουν οι τράπεζες, με στόχο την κατάργηση προμηθειών και χαμηλότερο κόστος για τους καταναλωτές
Έρχεται κοινό δίκτυο ΑΤΜ για όλες τις τράπεζες – Ποιες χρεώσεις καταργούνται από τις 11 Αυγούστου
Έβρος
Έβρος: 150 άγρια άλογα εγκλωβισμένα σε νησίδα χωρίς νερό – Επιχείρηση διάσωσης από φορείς
Εδώ και εβδομάδες μεταφέρονται καθημερινά νερό και τροφή στη νησίδα των 17.000 στρεμμάτων (video)
Έβρος: 150 άγρια άλογα εγκλωβισμένα σε νησίδα χωρίς νερό – Επιχείρηση διάσωσης από φορείς
ιεπ
Ασυλία υπό όρους για τους αξιολογητές σχολικών βιβλίων: Ποιοι απαλλάσσονται από ευθύνη στο ΙΕΠ
Η νέα ρύθμιση του Υπουργείου Παιδείας θωρακίζει τους αξιολογητές σχολικών βιβλίων του ΙΕΠ από προσωπική ευθύνη, με σαφείς προϋποθέσεις και εξαιρέσεις
Ασυλία υπό όρους για τους αξιολογητές σχολικών βιβλίων: Ποιοι απαλλάσσονται από ευθύνη στο ΙΕΠ