Thumbnail
ΕΛΜΕ Κεφαλονιάς Ιθάκης

ΕΝΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ - ΙΘΑΚΗΣ (ΕΛΜΕ-ΚΙ)

[email protected]

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Να σταματήσουμε το έγκλημα

της «παράκαμψης» κάθε έννοιας αντισεισμικής – θωράκισης και προστασίας στο Νομό.

Τα παιδιά δεν πρέπει να μπουν σε σχολεία – σφαγεία!!!

Το ΔΣ της ΕΛΜΕ-ΚΙ θεωρεί απαράδεκτη και επικίνδυνη την επιλογή της κυβέρνησης (ΝΔ – ΠΑΣΟΚ) να υπονομεύσει το αίτημα για σύγχρονες ασφαλείς υποδομές στη σεισμόπληκτη Κεφαλονιά. Οι δηλώσεις του (κρυπτόμενου) Υπουργού Υποδομών κ. Χρυσοχοΐδη ότι «αρχίζουν οι εργασίες αποκατάστασης στα σχολεία που έχουν κριθεί προσωρινά ακατάλληλα, ώστε τα παιδιά να επιστρέψουν σε ασφαλή σχολικά κτίρια το συντομότερο δυνατό» δείχνουν τον προσανατολισμό αυτό. Επιδιώκουν με επιδιορθώσεις να επιστρέψουν τα σχολικά συγκροτήματα στην «πρότερη» κατάσταση, μακριά από κάθε έννοια ανταπόκρισης σε σύγχρονους αντισεισμικούς κανονισμούς. Για τα πέντε νέα σχολικά συγκροτήματα δε λένε κουβέντα, ούτε η κυβέρνηση ούτε η τοπική διοίκηση. Όπως διευκρίνισε ο ίδιος κ. Χρυσοχοΐδης, (ενν. μέσα από αυτές τις περικοπές) επιδιώκουν να συγκεντρωθεί ένα μεγάλο ποσό για έργα υποδομής που αφορούν τον τουρισμό και γενικότερα την καπιταλιστική ανάπτυξη. Βάζουν δηλαδή ξανά τη ζωή των μαθητών σημάδι, προκειμένου να υπάρξουν κέρδη στην ιδιωτική πρωτοβουλία (μονοπωλιακοί όμιλοι). Στην ίδια κατεύθυνση είναι και ο ΣΥΡΙΖΑ, που δηλώνει δια της κ. Βουλευτού, ότι είναι δύσκολο να γίνουν νέα σχολεία και πρέπει να προταχθούν οι άμεσες επιδιορθώσεις. Είναι ψευδοδίλλημα το «μεταφορές ή ασφάλεια» που προβάλλεται προκειμένου να μην απαιτηθούν ουσιαστικά έργα στο οδικό δίκτυο για την ασφάλεια των σχολικών μεταφορών.

Το ΔΣ της ΕΛΜΕ-ΚΙ καλεί τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς, τους μαθητές να κάνουν θέμα πρώτης προτεραιότητας την αντισεισμική θωράκιση και προστασία των σχολείων, τα νέα σχολικά συγκροτήματα. Όχι στα σχολεία – σφαγεία.

Ν’ απαιτήσουμε:

1.    Άμεση ανέγερση με τη διαδικασία του κατεπείγοντος σύγχρονων και ασφαλών σχολικών συγκροτημάτων (κατ’ αρχήν των πέντε νέων σχολικών συγκροτημάτων που έχουν αποφασιστεί εδώ και δεκαετίες), με 100% δημόσιες επενδύσεις και χωρίς ΣΔΙΤ, με διασφάλιση του δημόσιου – δωρεάν χαρακτήρα τους. Να ολοκληρωθεί το συγκρότημα στο Φαραώ με όλες τις απαραίτητες προϋποθέσεις για τη λειτουργία του (πχ κλειστό γυμναστήριο).

2.    Να πραγματοποιηθούν ουσιαστικοί έλεγχοι και όχι μόνο εποπτικοί, από αρμόδιες επιτροπές του ΟΣΚ και να παρασχεθούν πιστοποιητικά καταλληλότητας για όλα τα σχολεία. Να ελεγχθεί και να δημοσιοποιηθεί για ποιο λόγο η πλειονότητα των σχολικών συγκροτημάτων στο Νομό δεν έχει ποτέ παραληφθεί. Ο ουσιαστικός - ενδελεχής έλεγχος όλων των σχολικών μονάδων να γίνει ΑΜΕΣΑ σε όλα τα επίπεδα (στατική επάρκεια – έξοδοι διαφυγής – πυρασφάλεια – επάρκεια σε προαύλια και χώρους συγκέντρωσης). Να ληφθεί υπόψη ότι υπάρχουν σχολεία που έχουν κατασκευαστεί πριν το 1985, δηλαδή σύμφωνα με παλιότερους αντισεισμικούς κανονισμούς. Για όσα κτήρια δεν προκύψει η επάρκεια να αντικατασταθούν άμεσα με σύγχρονα αντισεισμικά κτηριακά συγκροτήματα. Στην πιο σεισμογενή περιοχή της χώρας η πολιτεία οφείλει ΟΛΑ τα σχολεία του νομού να είναι κατασκευασμένα σύμφωνα με τους τελευταίους αντισεισμικούς κανονισμούς (2003), που πρέπει να επικαιροποιηθούν, βάσει των δεδομένων του τελευταίου σεισμού (όχι πολυώροφα, επάρκεια σε προαύλια, αντοχή σε μεγαλύτερες επιταχύνσεις κλπ).

3.    Να συνταχθεί μητρώο ελέγχων που θα επικαιροποιείται περιοδικά.

4.    Αποκατάσταση όλου του εσωτερικού δικτύου που αφορά τις σχολικές μεταφορές και αντιμετώπιση των κινδύνων από βραχοπτώσεις. Να διασφαλιστεί η οδική ασφάλεια στις σχολικές μεταφορές, με τεχνικά έργα στα επικίνδυνα σημεία.

5.    Ολοκληρωμένη αντισεισμική θωράκιση και προστασία.

6.    Να επαναλειτουργήσει η μαθητική εστία στην Ιθάκη.

7.    Να υπάρχει απρόσκοπτη πρόσβαση όλων των μαθητών σε αθλητισμό – πολιτισμό, με διαμόρφωση κατάλληλων ασφαλών υποδομών σε όλη την Κεφαλονιά (π.χ. αποκατάσταση γηπέδου και αθλητικών εγκαταστάσεων Αργοστολίου, δημιουργία γηπέδων μπάσκετ – βόλεϊ και αθλοπαιδιών στο Ληξούρι, χώρων πολιτιστικών εκδηλώσεων κλπ).

Το παγκεφαλληνιακό συλλαλητήριο για την παιδεία

την Πέμπτη 16 Οκτώβρη 11 πμ

μπροστά στην πρώην Νομαρχία

να αποτυπώσει αυτή την απαίτηση.

Όλα τα σχολεία: γονείς – μαθητές – εκπαιδευτικοί στο δρόμο!!!

Αργοστόλι 01 Οκτώβρη 2014

Για το ΔΣ της ΕΛΜΕ-ΚΙ

Ο Πρόεδρος

 

Ο Γενικός Γραμματέας

 

Γεωργόπουλος Διονύσης

Γαλιατσάτος Νικόλας

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Αδιανόητη αυθαιρεσία: Διευθυντής Π.Ε αδικεί υποψήφιο Διευθυντή σχολείου και δημιουργεί «μπάχαλο» με εμπλοκή της δικαιοσύνης!

Κατάρτιση 500.000 ενηλίκων: 10.000 προσλήψεις εκπαιδευτών ενηλικών με έως 22 ευρώ την ώρα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - Ξεκινάει 28 Μαρτίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 28/3

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
Είμαι επί ξυρού ακμής και δεν κομίζω γλαύκα εις Αθήνας! Τι σημαίνει αυτός ο συνδυασμός νεοελληνικής και αρχαίας γλώσσας
Εκφράσεις από τα Αρχαία Ελληνικά που χρησιμοποιούμε σήμερα
Είμαι επί ξυρού ακμής και δεν κομίζω γλαύκα εις Αθήνας! Τι σημαίνει αυτός ο συνδυασμός νεοελληνικής και αρχαίας γλώσσας
paidia glossa
Δέκα παγκόσμιες λέξεις που είναι… ελληνικές και κάνουν τη δική τους "καριέρα" στο εξωτερικό
Δέκα λέξεις με ελληνική ρίζα, που κάνουν τη δική τους "καριέρα" στο εξωτερικό
Δέκα παγκόσμιες λέξεις που είναι… ελληνικές και κάνουν τη δική τους "καριέρα" στο εξωτερικό
anergoi-oaed-epidoma-anergia.jpg
Δωρεάν εργαστήρια συμβουλευτικής ΔΥΠΑ: Ξεκινούν αύριο οι αιτήσεις- Οι θεματικές
Αύριο ξεκινούν οι αιτήσεις για τα διαδικτυακά εργαστήρια συμβουλευτικής της ΔΥΠΑ για τον Απρίλιο, με νέες θεματικές ενότητες
Δωρεάν εργαστήρια συμβουλευτικής ΔΥΠΑ: Ξεκινούν αύριο οι αιτήσεις- Οι θεματικές