Thumbnail
Για την ανάθεση μαθημάτων

Την έντονη αντίδρασή τους για τις δηλώσεις του υπουργού Παιδείας να δοθεί η δυνατότητα στους εκπαιδευτικούς να διδάσκουν μαθήματα και πέρα από το γνωστικό τους αντικείμενο εκφράζουν σε επιστολή τους προς τον Υπουργό  και τον Υφυπουργό Παιδείας καθώς και στις συνδικαλιστικές οργανώσεις, η Πανελλήνια Ένωση Αναπληρωτών Δευτεροβάθμιας.

Όπως αναφέρουν στην επιστολή τους με ιδιαίτερη έκπληξη και ανησυχία ο κόσμος των αναπληρωτών εκπαιδευτικών αλλά και όλος ο εκπαιδευτικός κόσμος  πληροφορήθηκε πως συζητείται το ενδεχόμενο να δοθεί δυνατότητα στους  εκπαιδευτικούς   να διδάσκουν μαθήματα και πέρα από το γνωστικό τους αντικείμενο. Μάλιστα ο αρμόδιος για θέματα σύμβουλος του υπουργού  υπεραμύνθηκε της πρότασης  αυτής υποστηρίζοντας ότι  θα μπορεί ένας εκπαιδευτικός με σεμινάρια να αποκτά και άλλη ειδικότητα. Για παράδειγμα ο φιλόλογος να κάνει σεμινάρια να διδάξει γεωγραφία.

Με αφορμή την παραπάνω δήλωση θέλουμε να επισημάνουμε τα εξής:

-Η Πανελλήνια Ένωση Αναπληρωτών Δευτεροβάθμιας  εκφράζει την εντονότατη αντίθεσή της στην υλοποίηση του σχεδιασμού αυτού, ο οποίος θα οδηγήσει στην υποβάθμιση όλων των γνωστικών αντικειμένων. Ας θυμηθούμε τη φάμπρικα διορισμών  στο εγγύτερο παρελθόν όπου εκπαιδευτικός οποιασδήποτε ειδικότητας με σεμινάριο 400 ωρών μπορούσε να γίνει καθηγητής πληροφορικής χωρίς να κατέχει πτυχίο πληροφορικής .

-Θεωρούμε αντιεπιστημονική και αδιανόητη την πραγματοποίηση ενός τέτοιου σχεδίου το οποίο θυσιάζει στη μηχανιστική λογική της κάλυψης κενών και της τυπικής διεκπεραίωσης του ωρολογίου προγράμματος τη διδακτική προσφορά των μαθημάτων από καταρτισμένους επιστήμονες που κατέχουν τα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα. 

-Η πιθανή αυτή απόφαση του υπουργείου Παιδείας συμπυκνώνει την απαξία που δείχνει η ελληνική πολιτεία στο Γνωστικό Αντικείμενο , στους επιστήμονες που η ίδια εκπαιδεύει, αλλά και το σύστημα που η ίδια έχει ορίσει για την πρόσληψη των καθηγητών στη δημόσια εκπαίδευση.

Τα θέματα των δεύτερων αναθέσεων είναι άκρως επιστημονικά θέματα και μόνο με αυτόν τον τρόπο πρέπει να αντιμετωπίζονται. Ειδικά σε εποχές οικονομικής και ηθικής κρίσης ,όπως η σημερινή, επιβάλλεται η σωστή διαπαιδαγώγηση των εφήβων  για την ανάπτυξη του μορφωτικού και πολιτιστικού επιπέδου της χώρας μας. Η θωράκιση της νέας γενιάς με άριστο και εξειδικευμένο γνωσιολογικό υπόβαθρο που ανταποκρίνεται στις σημερινές ανάγκες της ζωής και της αγοράς εργασίας αποτελούν το καλύτερο εχέγγυο για το μέλλον της πατρίδας μας.

Η παιδεία του τόπου μας αποτελεί ασφαλώς την καλύτερη επένδυση για το αύριο. Η Πολιτεία δεν πρέπει να  φείδεται   ούτε κόπων ούτε χρημάτων – στο πλαίσιο των δυνατοτήτων της -  προκειμένου να συνεχίσει να συμβάλλει στην ευόδωση των στόχων της.

                                                ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ

                                                             ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΔΙΟΙΚΟΥΣΑ ΕΠΙΤΡΟΠΗ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/5

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency χωρίς προφορικά, χωρίς έκθεση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ypaith
ΕΘΑΕΕ: Προκήρυξη για μέλος του Συμβουλίου Αξιολόγησης και Πιστοποίησης
Προκήρυξη μιας θέσης μέλους του Συμβουλίου Αξιολόγησης και Πιστοποίησης (ΣΑΠ) της ΕΘΑΑΕ - Μέχρι πότε οι αιτήσεις
ΕΘΑΕΕ: Προκήρυξη για μέλος του Συμβουλίου Αξιολόγησης και Πιστοποίησης
PISA
«PISA»: Ένας ακόμα τρόπος κατηγοριοποίησης σχολείων και μαθητών
«Ήδη χάνονται διδακτικές ώρες σε πολλά σχολεία για να προετοιμαστούν οι μαθητές για την «ελληνική PISA», μένοντας πίσω στην ύλη και στο ευρύτερα...
«PISA»: Ένας ακόμα τρόπος κατηγοριοποίησης σχολείων και μαθητών