Thumbnail
Ερώτηση για το πάγωμα της διαδικασίας σύστασης οργανικών θέσεων των εκπαιδευτικών

Ερώτηση για το πάγωμα της διαδικασίας σύστασης οργανικών θέσεων των εκπαιδευτικών που μετατάχθηκαν από τη δευτεροβάθμια στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, κατέθεσαν προς τον υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων οι βουλευτές του ΚΚΕ Γιάννης Γκιόκας, Ελένη Γερασιμίδου, Λιάνα Κανέλλη και Γιώργος Λαμπρούλης.

Αναλυτικά η Ερώτηση:

«Θέμα: Πάγωμα της διαδικασίας σύστασης οργανικών θέσεων στην Α/θμια εκπαίδευση που αφορά στην οριστική τοποθέτηση των εκπαιδευτικών ειδικοτήτων που μετατάχθηκαν υποχρεωτικά από την Β/θμια εκπαίδευση, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 11 του αρθρ. 82 του Ν. 4172/2013 (Α΄/167).
 
Το καλοκαίρι χιλιάδες εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων μετατάχθηκαν υποχρεωτικά από τη Β/θμια στην Α/θμια εκπαίδευση (καθηγητές γαλλικών, αγγλικών, γερμανικών, καλ­λιτεχνικών, φυσικής αγωγής, πληροφορικής, δραματικής τέχνης, θεατρικών σπουδών).
 
Οι εκπαιδευτικοί αυτοί βιώνουν μια παρατεινόμενη εργασιακή ανασφάλεια, αφού 6 μήνες μετά τη μετάταξή τους, δεν έχουν πάρει ακόμα οργανικές θέσεις, όπως είχε δεσμευτεί το Υπουργείο. Από το Σεπτέμβρη οι Διευθυντές Εκπαίδευσης διαβεβαίωναν πως μέσα στον μήνα Νοέμβρη θα ολοκληρωνόταν αυτή η διαδικασία. Παρόλα αυτά, Διευθυντές εκπαίδευσης (όπως π.χ. στον Πειραιά) ανακοινώνουν ότι δεν έχει ξεκινήσει καμία διαδικασία και ότι δεν υπάρχει απολύτως καμία ενημέρωση από το ΥΠΑΙΘ για τη σύσταση οργανικών θέσεων ανά ειδικότητα.
 
Χαρακτηριστικό της ολιγωρίας του ΥΠΑΙΘ είναι πως ακόμα δεν έχουν εξεταστεί όλες οι ενστάσεις, με αποτέλεσμα να κινδυνεύουν να μετακινηθούν εκπαιδευτικοί από τα σχολεία που υπηρετούν εδώ και 6 μήνες.
 
Η όλη διαδικασία των μετατάξεων καθώς και η εξέλιξή της οδηγεί χιλιάδες εκπαιδευτικούς στην εργασιακή ανασφάλεια και ομηρία.
 
Στην ίδια κατάσταση βρίσκονται επίσης χιλιάδες εκπαιδευτικοί της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης που δεν έχουν οργανική θέση και περιφέρονται ανά την Ελλάδα με ό, τι αυτό συνεπάγεται για τους ίδιους και τις οικογένειές τους.
 
Τέλος, πρέπει να σημειωθεί ότι υπάρχει διαφορετικός τρόπος μοριοδότησης στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση από την πρωτοβάθμια. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να δημιουργείται πρόβλημα στην ενιαία αντιμετώπιση των εκπαιδευτικών.
 
Ερωτάται ο κ. Υπουργός τι μέτρα θα πάρει ώστε:
 
Να υπάρξει ενιαία μοριοδότηση των μεταταχθέντων με τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης;
 
Να συσταθούν οργανικές θέσεις τόσο για τους μεταταγμένους όσο και για τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς που υπηρετούν στη πρωτοβάθμια;».
 
Πηγή: 902.gr

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 2/05

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

arxaia
Tεχνητή νοημοσύνη αποκαλύπτει εκατοντάδες νέα γεωγλυφικά
Ένας από τους πιο μυστηριώδεις αρχαιολογικούς γρίφους του κόσμου, οι γραμμές της Νάζκα στο Περού αρχίζει επιτέλους να ξετυλίγεται, και όχι από...
Tεχνητή νοημοσύνη αποκαλύπτει εκατοντάδες νέα γεωγλυφικά
βιβλία
Τι είναι η κομπορρημοσύνη; Μια παλιά λέξη με διαχρονική σημασία
Η κομπορρημοσύνη είναι ένας όρος μεσαιωνικής προέλευσης, που χαρακτηρίζει μια στάση ζωής αρκετά γνώριμη σε πολλούς από εμάς.
Τι είναι η κομπορρημοσύνη; Μια παλιά λέξη με διαχρονική σημασία