Thumbnail
Β ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης

 Θεσσαλονίκη, 11/09 /2014  

Αρ. Πρ.: 179       

Β΄  Ε.Λ.Μ.Ε.-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ                   

Πρ. Κορομηλά 51     ΤΚ 54622                                                                                           

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ                                                                                                                                      

Τηλ & Fax: 0030-2310-221855                                                                                    

[email protected]                                             
 

Προς: σχολεία, ΕΛΜΕ-Θ, ΜΜΕ

ΘΕΜΑ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΗΣ

 

  1. ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΕΣ – ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ

Απαιτούμε να μη γίνει καμιά απόλυση εκπαιδευτικού και να προκηρυχθούν άμεσα όσες επιπλέον θέσεις απαιτούνται, ώστε να μην απολυθεί κανείς εκπαιδευτικός από το σύνολο των 1.799 εκπαιδευτικών που είναι σε διαθεσιμότητα ή υπό απόλυση.

 Για να υλοποιηθούν τα παραπάνω απαιτείται:

α) να γίνει επαναφορά όλων των ειδικοτήτων και των τομέων που καταργήθηκαν στη δευτεροβάθμια ΤΕΕ και να επιστρέψουν σε αυτές όλοι οι εκπαιδευτικοί,

β) να μην υπογράψετε τις απολύσεις των 85 εκπαιδευτικών. Να γίνει νέα προκήρυξη θέσεων, από αυτές που ήδη έχουν θεσμοθετηθεί στο Υπουργείο Παιδείας γι’ αυτό το σκοπό, στις δομές ΔΒΜ (σύνολο 255).

γ) να επαναπροκηρυχθούν όσες από τις 1.709 θέσεις, που ήδη έχουν προκηρυχθεί, δεν καλυφθούν σε πρώτη φάση από τις υφιστάμενες προκηρύξεις με αριθμούς 6, 8 και 10.

Το ΔΣ της Β΄ ΕΛΜΕ-Θ , όπως σας έχει ήδη κοινοποιηθεί (ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ Νο 56/9.9.14) συμμετέχει στην καμπάνια της ΟΛΜΕ για οικονομική στήριξη των απολυμένων συναδέλφων. Παράλληλα με την καμπάνια αυτή καλεί το ΔΣ της ΟΛΜΕ να ενισχύσει τους απολυμένους συναδέλφους με επιπρόσθετους πόρους από το ταμείο αλληλεγγύης.

 

  1. ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΧΟΛΕΊΩΝ

 

Το ΔΣ της Β’ ΕΛΜΕ εκτιμά ότι από την νέα σχολική χρονιά ο αγώνας αυτός μπαίνει σε άλλη φάση. Είναι προφανές ότι χρειάζεται συστηματική δουλειά στον κλάδο με ταυτόχρονο άνοιγμα σε γονείς και φορείς συνδέοντας την αξιολόγηση με το νέο Λύκειο , αποκαλύπτοντας την πραγματική κοινή φύση αυτών των νόμων που είναι η αποδόμηση του Δημόσιου σχολείου, το χτύπημα των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών και των εργασιακών σχέσεων των εκπαιδευτικών.

Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ και η Β’ ΕΛΜΕ υλοποιώντας την απόφαση του Γ.Σ. της ΑΔΕΔΥ στις 21/8/2014, με την οποία αποφασίστηκε η προκήρυξη Απεργίας – «Αποχής», από όλες τις διαδικασίες υλοποίησης της ατομικής αξιολόγησης (ΠΔ 152/13) των εκπαιδευτικών, αλλά και της αυτοαξιολόγησης – αξιολόγησης της σχολικής μονάδας και κάθε διαδικασία αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου που πραγματοποιείται σε υλοποίηση του σχετικού νομοθετικού πλαισίου (ν. 4024/11, ν. 4142/13, ΠΔ 152/13, ν. 3848/10, ν. 3679/10), καλεί όλους τους εκπαιδευτικούς, τους Διευθυντές σχολείων και τους Σχολ. Συμβούλους να μη συμμετάσχουν σε καμιά διαδικασία με την οποία υλοποιείται το παραπάνω νομοθετικό πλαίσιο για την Αξιολόγηση.

Ενημερώνουμε με κατηγορηματικό τρόπο τους συναδέλφους  ότι η συμμετοχή τους στην ατομική αξιολόγησηη με κανένα τρόπο δεν οδηγεί σε αυξήσεις μισθολογικές, καθότι η υπηρεσιακή τους εξέλιξη εξαρτάται από τα ποσοστά του νόμου 4024, την ρητή απαγόρευση αυξήσεων μέχρι το 2016 και στη συνέχεια τη σύνδεση των μισθών με τις δημοσιονομικές δυνατότητες της χώρας.

Στην κατεύθυνση αυτή σας στέλνουμε την απόφαση της ΑΔΕΔΥ (επισυνάπτεται) και θα απευθύνουμε ως ΔΣ της Β’ ΕΛΜΕ πρόσκληση στους Δ/ντές των σχολείων ευθύνης μας για συνάντηση ενημέρωσης σε ημερομηνία που θα οριστεί τις αμέσως επόμενες μέρες.

 

  1. ΝΟΜΟΣ 4186/13 (ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ)

 

Τονίζουμε για μια ακόμα φορά την πλήρη αντίθεσή μας, αλλά και όλων των εκπαιδευτικών φορέων της χώρας, στο νόμο 4186/13 και στη μετατροπή του Λυκείου σε διαρκές εξεταστικό κέντρο, με πανελλαδικού τύπου εξετάσεις μέσα από την «Τράπεζα Θεμάτων» και με τη δεσποτεία των τεστ και των τυπικών κριτηρίων  στην εξεταστική διαδικασία. Μαζί με την αλλαγή στον τρόπο προαγωγής, θα αυξήσει τη μαθητική διαρροή, μειώνοντας τελικά τον αριθμό των μαθητών στο λύκειο και ωθώντας τους στη πρόωρη μεταγυμνασιακή στενή κατάρτιση και τη μαθητεία. Επιπλέον αυτά τα μέτρα αποτελούν το πρώτο βήμα για την αξιολόγηση και κατηγοριοποίηση των σχολείων και τελικά τη δημιουργία σχολείων διαφορετικών επιπέδων και ταχυτήτων. Ζητάμε αποφασιστικά την κατάργηση του αντιεκπαιδευτικού νόμου 4186/13.

Το ΔΣ της Β’ ΕΛΜΕ-Θ αναλαμβάνει πρωτοβουλίες συντονισμού των δράσεών μας με τις υπόλοιπες ΕΛΜΕ της πόλης και τις προσεχείς μέρες θα ορίσει ημερομηνία συνάντησης των συλλόγων γονέων και κηδεμόνων της περιοχής.

 

  1. ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΑΡΙΘΜΟΥ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ

Το ΔΣ της Β’ ΕΛΜΕ υπογραμμίζει ότι οι Σύλλογοι Διδασκόντων μπορούν και πρέπει να αξιοποιήσουν τη σχετική διάταξη του νόμου 4186/2013 που προβλέπει τη μείωση του αριθμού των μαθητών σε τμήματα όπου φοιτούν μαθητές με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (ν.4186/2013 Άρθρο 28, παρ.15) αποστέλλοντας το ανάλογο πρακτικό-απόφαση του συλλόγου στις Δ/νσεις. Συγκεκριμένα στον εν λόγω νόμο αναφέρεται πως:

«Στα τμήματα που φοιτούν μαθητές με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, και στα οποία έχει συμπληρωθεί ο μέγιστος αριθμός μαθητών, ο αριθμός αυτός μειώνεται σε αναλογία, για κάθε μαθητή με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, κατά τρείς μαθητές λιγότερους και οι μαθητές κατανέμονται εξίσου στα τμήματα της ίδιας τάξης κατόπιν απόφασης του συλλόγου διδασκόντων της σχολικής μονάδας και έγκρισης του αρμόδιου Σχολικού Συμβούλου.»

Επισημαίνουμε ότι για τα τυχόν προβλήματα που ανακύπτουν εξαιτίας της έλλειψης αιθουσών και εκπαιδευτικών αποκλειστικά υπεύθυνη και υπόλογη απέναντι σε γονείς και μαθητές είναι η ηγεσία του ΥΠΕΠΘ και οι μνημονιακές κυβερνήσει και όχι οι μαχόμενοι εκπαιδευτικοί των σχολείων. Απαιτούμε: καμιά συγχώνευση – κατάργηση σχολείου, ανώτερο όριο 20 μαθητές στο τμήμα, 15 στις κατευθύνσεις και 10 μαθητές ανά καθηγητή στα εργαστήρια.

  1. ΚΕΝΑ- ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ-ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ- ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΕΣ ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ

 

Με τις διαθεσιμότητες/απολύσεις, το μηδενισμό των νέων προσλήψεων μονίμων, τη μη αναγνώριση της προϋπηρεσίας των αναπληρωτών, την αύξηση του διδακτικού ωραρίου, τη δραματική μείωση των μεταθέσεων και αποσπάσεων, τις υποχρεωτικές μετακινήσεις, την ανάθεση διδακτικού έργου μέχρι και σε πέντε σχολικές μονάδες, τη βίαιη εξώθηση στη συνταξιοδότηση, με επιστέγασμα τις νέες αναθέσεις μαθημάτων και με φόβητρο το νέο πειθαρχικό δίκαιο, κατάφεραν να συρρικνώσουν τον κλάδο μας κατά 30.000 μέσα σε μια πενταετία. Καλλιέργησαν ένα κλίμα εμφύλιου πολέμου και ανταγωνισμού ανάμεσα σε συναδέλφους διαφορετικών ειδικοτήτων, με αρνητικές συνέπειες στο ίδιο το έργο του σχολείου, μια και είναι προφανές ότι οι εργασιακές σχέσεις των καθηγητών επηρεάζουν άμεσα τις συνθήκες μόρφωσης των παιδιών.

Η συνολική εκτίμηση της ΟΛΜΕ για τα επικαιροποιημένα κενά στη Β/θμια εκπ/ση είναι περίπου 3.000 χωρίς να υπολογίζονται οι ανάγκες σε ειδικότητες των ΕΠΑΛ που δεν έχουν ακόμη συγκροτηθεί στα τμήματα ειδικότητας .

Το ΔΣ της Β’ ΕΛΜΕ αναδεικνύει την αναγκαιότητα μαζικών διορισμών εκπαιδευτικών, την ολοκλήρωση των αποσπάσεων, την πρόσληψη όλων των αναγκαίων αναπληρωτών, την τήρηση κανόνων διαφάνειας και αντικειμενικότητας στις τοποθετήσεις. Δηλώνουμε σε κάθε κατεύθυνση ότι κάθε προσπάθεια συντήρησης ή δημιουργίας δικτύων πελατειακών σχέσεων και κάθε λογής εξαρτήσεων των συναδέλφων θα συναντήσει την αποφασιστική αντίδραση μας.

 

  1. ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ

Για μια ακόμη χρονιά γονείς και μαθητές δεκάδων σχολείων της πόλης αισθάνονται όμηροι μιας κακόγουστης και ύποπτης διαμάχης λεωφορειούχων και ΥΠΕΠΘ-Κυβέρνησης. Ουσιαστικά η ελεύθερη πρόσβαση των μαθητών στα σχολεία από δικαίωμα έχει εκπέσει σε αντικείμενο αγοραπωλησίας και πλουτισμού. Το ΔΣ δηλώνει σε κάθε κατεύθυνση ότι δεν πρόκειται να γίνουμε ασπίδα προστασίας διαπλεκόμενων ιδιωτικών συμφερόντων. Ταυτόχρονα πιστεύουμε ότι η μόνη λύση που διασφαλίζει ριζικά και μακροπρόθεσμα την ασφαλή και δωρεάν μεταφορά των μαθητών στα σχολεία είναι η δημιουργία ενός ενιαίου και δημόσιου φορέα μεταφορών με αποκλειστική ευθύνη του ΥΠΕΠΘ και της κυβέρνησης.

 

  1. ΑΝΤΙΦΑΣΙΣΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ

Στις 19 του Σεπτέμβρη συμπληρώνεται ένας χρόνος από τη δολοφονία του αντιφασίστα αγωνιστή Παύλου Φύσσα. Η δολοφονία του από μέλος της Χρυσής Αυγής  πάγωσε όλη την κοινωνία και αποκάλυψε πλατιά το ναζιστικό χαρακτήρα της οργάνωσης της Χρυσής Αυγής, η οποία συνεχίζει την εγκληματική δράση της. Το Δ.Σ. στη μνήμη του Παύλου Φύσσα αποφάσισε να συμμετέχει από κοινού με δεκάδες σωματεία, κοινωνικούς φορείς και κινήματα πολιτών αλλά και μαθητές στη συνδιοργάνωση μιας μεγάλης αντιφασιστικής συγκέντρωσης και συναυλίας διαμαρτυρίας στις 19 του Σεπτέμβρη.

 

  1. ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ

Το ΔΣ υλοποιώντας τον προγραμματισμό της ΟΛΜΕ αποφάσισε η Γενική Συνέλευση της Β’ ΕΛΜΕ να πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 25/9 στις 18.00μ.μ. στο αμφιθέατρου του 4ου -5ου ΓΕΛ Καλαμαριάς με θέμα τις εκπαιδευτικές και ευρύτερες εξελίξεις και το πρόγραμμα πάλης του συνδικάτου. Η Γ.Σ. των προέδρων θα ακολουθήσει στις 27/9 ενώ το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ θα συνεδριάσει για την εισήγηση στις 9/9 και στις 16/9.

 

  1. ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ

Το ΔΣ αποφάσισε να οργανώσουμε κοινή συνέντευξη τύπου των ΕΛΜΕ την Δευτέρα 15/9 στις 12.00 μ.μ., στην ΕΔΟΘ.

    
Για το ΔΣ της Β΄ Ε. Λ. Μ. Ε.-Θ

    Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                             Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
 

ΤΟΔΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ                                         ΑΖΟΥΔΗΣ  ΘΟΔΩΡΟΣ

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Τι σημαίνει «επιτερπής»

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 17 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 17/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ekdromi.jpg
«Επικίνδυνη αποστολή» οι σχολικές εκδρομές για τους καθηγητές που συνοδεύουν
Οι καταστάσεις που καλούνται να αντιμετωπίσουν οι εκπαιδευτικοί είναι δύσκολες. Κανείς δεν τους καλύπτει, η ευθύνη είναι όλη δική τους.
«Επικίνδυνη αποστολή» οι σχολικές εκδρομές για τους καθηγητές που συνοδεύουν
panelladikes 2023
Πανελλαδικές 2024: Προτεινόμενα θέματα και απαντήσεις στην Οικονομία
Πανελλήνιες - πανελλαδικές 2024: Προτεινόμενα θέματα και απαντήσεις στην Οικονομία από τον Όμιλο Φροντιστηρίων Μέσης Εκπαίδευσης ΔΙΑΚΡΟΤΗΜΑ
Πανελλαδικές 2024: Προτεινόμενα θέματα και απαντήσεις στην Οικονομία
ypaith3.jpg
Υπουργείο Παιδείας: Eπανεξετάζουν τις εξαγγελίες περί μη εγγραφής μαθητών στα σχολεία αν οι γονείς δεν υπογράψουν τα καταστατικά...
Τώρα κατάλαβαν ότι η φοίτηση στην υποχρεωτική εκπαίδευση είναι...υποχρεωτική και δεν μπορεί να μην εγγραφεί σε σχολείο μαθητής μέχρι το Γυμνάσιο...
Υπουργείο Παιδείας: Eπανεξετάζουν τις εξαγγελίες περί μη εγγραφής μαθητών στα σχολεία αν οι γονείς δεν υπογράψουν τα καταστατικά...