Thumbnail
Υπουργός Παιδείας Ανδρέας Λοβέρδος

Σύσκεψη στο πλαίσιο της συνεργασίας των Υπουργείων Παιδείας και Θρησκευμάτων, Υγείας και Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς και φορέων με θέμα την λειτουργία του «κοινωνικού σχολείου»  πραγματοποιήθηκε σήμερα στο Υ.ΠΑΙ.Θ. Στην σύσκεψη συμμετείχαν ο Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, κ. Ανδρέας Λοβέρδος, ο Υπουργός Υγείας, κ. Μάκης Βορίδης, ο Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, κ. Κώστας Κουκοδήμος, ο Υφυπουργός Πολιτισμού και Αθλητισμού, κ. Γιάννης Ανδριανός,  η Υφυπουργός Υγείας κα Κατερίνα Παπακώστα, η Πρόεδρος του Δ.Σ. του ΚΕ.ΕΛ.Π.ΝΟ., κα Τζένη Κρεμαστινού, ο Πρόεδρος του Ινστιτούτου Ψυχικής & Σεξουαλικής Υγείας, κ. Θάνος Ασκητής, ο Πρύτανης του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου, Δημοσθένης Αναγνωστόπουλος και ο Πρόεδρος του Σ.Ε.Γ.Α.Σ, κ. Κώστας Παναγόπουλος. 

Ο κ. Λοβέρδος παρουσίασε τους άξονες δράσης του «κοινωνικού σχολείου»: 
Η καταπολέμηση του χουλιγκανισμού στα σχολεία.
Η καταπολέμηση της παχυσαρκίας στα παιδιά και τους νέους διά μέσου της άθλησης και της διατροφής. 
Η καταπολέμηση  του εθισμού στο αλκοόλ και τα ναρκωτικά, του ρατσισμού. 
Η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση.
 Η  πρόληψη για τις μολυσματικές ασθένειες.  
Η ανάπτυξη του προγράμματος ΕΥΖΗΝ στο σύνολο του μαθητικού πληθυσμού . 
Η λειτουργία του προγράμματος Kids Athletics του ΣΕΓΑΣ σε όλα τα σχολεία της χώρας.
Η εισαγωγή των εννοιών του Ολυμπισμού και των Εικαστικών στην εκπαίδευση. 
    Ο κ. Λοβέρδος κατά την σύσκεψη τόνισε: «Μέχρι τις 10 Σεπτεμβρίου θα πρέπει να έχουμε τελειώσει τα πιο πολλά από όσα χρειαζόμαστε για τις δράσεις που συνοδεύουν αυτό που με δύο λέξεις αποκαλούμε «κοινωνικό σχολείο». Από τις 11 Σεπτεμβρίου το «κοινωνικό σχολείο» τίθεται σε εφαρμογή». 
    Ο κ. Βορίδης σημείωσε: «Οι απόψεις μας συμπίπτουν. Το ΚΕ.ΕΛ.Π.ΝΟ. θα είναι το βασικό εργαλείο μας σε αυτές τις δράσεις. Θα κάνουμε ότι μπορούμε και θα το κάνουμε γρήγορα». 
    Στην συνάντηση ανακοινώθηκε από τον κ. Κουκοδήμο η πιλοτική λειτουργία δύο αθλητικών σχολείων, η θεσμοθέτηση της ημέρας σχολικού αθλητισμού και η έναρξη της διαδικασίας χαρτογράφησης όλων των αθλητικών εγκαταστάσεων που υπάρχουν στα σχολεία, προκειμένου να αξιοποιούνται στο γενικότερο σχεδιασμό της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού. 
    Ο κ. Ανδριανός υπογράμμισε ότι η Γενική Γραμματεία Αθλητισμού θα συνδράμει στην λειτουργία του «κοινωνικού σχολείου» με παρεμβατικές δράσεις ανάπτυξης του αθλητισμού και καταπολέμησης της παιδικής παχυσαρκίας, όπου χρειαστεί σύμφωνα με τις μετρήσεις των σχετικών προγραμμάτων. 
    Στην σύσκεψη αποφασίστηκε να εξεταστεί η ενεργοποίηση της επιμόρφωσης των οικογενειών σχετικά με την σεξουαλική αγωγή και τις μολυσματικές ασθένειες μέσα από τα προγράμματα των σχολών γονέων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων σε συνεργασία με το ΚΕ.ΕΛ.Π.ΝΟ., με τα επιστημονικά εγχειρίδια που έχει ήδη προμηθευθεί το Υ.ΠΑΙ.Θ από το Ινστιτούτου Ψυχικής & Σεξουαλικής Υγείας. 
    Τέλος παρουσιάστηκε το πρόγραμμα του Πανεπιστημίου του Georgetown, «Ολυμπισμός για την Ανθρωπότητα», από τον καθηγητή του Πανεπιστημίου, κ. Αλέξη Λύρα.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Αλλάζουν οι ώρες αποχώρησης των μαθητών

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 24 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 24/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

εκπαιδευτικοσ
ΣΑΤΕΑ: «Αποκλεισμός των εκπαιδευτικών ΠΕ71 από την πρόσκληση του ΙΕΠ»
«Θα ήταν σοβαρή παράλειψη η μη συμμετοχή και εκπαιδευτικών ΠΕ71 οι οποίοι είναι εξειδικευμένοι σε θέματα προσαρμογής αναλυτικών προγραμμάτων όλων των...
ΣΑΤΕΑ: «Αποκλεισμός των εκπαιδευτικών ΠΕ71 από την πρόσκληση του ΙΕΠ»
eidiki_agogi_4.jpg
Σχετικά με την μετακίνηση εκπαιδευτικού από τη Γενική στην Ειδική Αγωγή
«Είναι η καλύτερη απόδειξη ότι είναι και η ΔΔΕ συνυπεύθυνη για το γεγονός ότι οι μαθητές, και μάλιστα της Ειδικής Αγωγής, δε διδάσκονται όλα τα...
Σχετικά με την μετακίνηση εκπαιδευτικού από τη Γενική στην Ειδική Αγωγή
papei_9.jpg
Ο ρόλος των εξ αποστάσεως μεταπτυχιακών προγραμμάτων στη δημιουργία ίσων ευκαιριών
Το μεταπτυχιακό πρόγραμμα «Οικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδων» του Πανεπιστημίου Πειραιώς
Ο ρόλος των εξ αποστάσεως μεταπτυχιακών προγραμμάτων στη δημιουργία ίσων ευκαιριών
Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης
ΑΣΕΠ 3Κ/2020: Τα προσωρινά αποτελέσματα για το υπ. Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων
Οι πίνακες με τα προσωρινά αποτελέσματα για μόνιμη πρόσληψη στο υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων
ΑΣΕΠ 3Κ/2020: Τα προσωρινά αποτελέσματα για το υπ. Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων