Thumbnail
Μέσο της κατεδάφισης των εργασιακών σχέσεων και  των δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Ν. ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
 
Η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ  ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ  ΣΑΣ ΚΑΛΕΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ Δ.Σ ΤΗΣ ΕΛΜΕ 
ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ(30/1και ώρα 12μμ) ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΗΣ ΕΛΜΕ, με στόχο να διατρανώσει την ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΗ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΣΤΗ ΒΑΡΒΑΡΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ "ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ-ΑΠΟΛΥΣΗΣ-ΑΠΟΜΟΡΦΩΣΗΣ"
 
Η "Αυτο-αξιολόγηση και Αξιολόγηση" συνιστά το μέσο της κατεδάφισης των εργασιακών σχέσεων και  των δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών, των μορφωτικών δικαιωμάτων της νεολαίας, της παιδαγωγικής ελλευθερίας και των δημοκρατικών κατκτήσεων στο χώρο της εκπαίδευσης.
Μαζική Αντίσταση  στο βάρβαρο μέτρο-Καμία διάσπαση του συλλογικού ιστού-Καμία συναίνεση στην εισαγωγή των νόμων της αγοράς στο σχολείο.
 
 ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΟΥΜΕ ΣΤΟ ΒΑΡΒΑΡΟ ΜΕΤΡΟ ΤΗΣ «ΑΥΤΟ-ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ «ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ» ΠΟΥ ΚΑΤΕΔΑΦΙΖΕΙ ΤΙΣ ΘΕΜΕΛΙΩΔΕΙΣ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΙΣ ΜΑΣ.
 ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ ΠΡΟΑΣΠΙΣΗΣ ΤΩΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΩΝ, ΕΡΓΑΣΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΩΝ ΜΑΣ. 
 ΝΑ ΜΗ ΜΕΤΑΤΡΑΠΟΥΝ ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΣΕ ΟΡΓΑΝΑ ΑΠΟΔΟΧΗΣ ΤΩΝ ΒΑΡΒΑΡΩΝ ΜΕΤΡΩΝ.
 ΟΛΟΙ ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΝΑ ΠΡΟΑΣΠΙΣΤΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΥΠΟΓΡΑΨΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΟΛΜΕ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟ ΑΝΤΙΛΑΪΚΟ ΜΕΤΡΟ ΤΗΣ «ΑΥΤΟ-ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ» ΣΕ ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΕΩΣ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ Γ.Σ. ΤΗΣ ΕΛΜΕ (23/1/2014).
 ΚΑΘΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕΤΕΡΙΖΙ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΠΑΛΗΣ.- Η ΕΠΙΤΡΟΠΉ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΕΣ ΑΝΑΖΩΠΥΡΩΣΗΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΥ ΚΛΙΜΑΤΟΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ.
 
Συνάδελφοι, η αντιλαϊκή κυβέρνηση της οικονομικής ολιγαρχίας, με την έναρξη του νέου έτους «ανταμείβει» (!) τους εκπαιδευτικούς για το πολλαπλώς δύσκολο και επίπονο διδακτικό και παιδαγωγικό τους έργο σε συνθήκες πείνας και εξαθλίωσης, με το «μπουναμά» της «ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ» και «ΑΥΤΟ-ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ», με ένα δηλ στυγνά αντιλαϊκό μέτρο που ΚΑΤΕΔΑΦΙΖΕΙ και τα ΘΕΜΕΛΙΩΔΗ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΙΚΗΣ ΘΕΣΗΣ, ΤΗΣ ΣΤΑΘΕΡΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΚΗΣ ΙΣΟΤΙΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ. 
Πρόκειται για ολομέτωπη επίθεση σε κάθε εργασιακή, μορφωτική, κοινωνική και παιδαγωγική κατάκτηση. Γιατί, μέσω της «ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ» του εκπαιδευτικού έργου και του εκπαιδευτικού, αλλά και μέσω της ΑΥΤΟ-ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ, στην πραγματικότητα, καθιερώνεται το «νέο» αποκεντρωμένο σχολείο της αγοράς, των κοινωνικών ανισοτήτων, της ταξικής απόρριψης των φτωχών, της χρηστικής πληροφορίας, της μαθητείας, της μαύρης και απλήρωτης εργασίας και του υποσιτιζόμενων μαθητών. Παράλληλα, τίθενται οι βάσεις για την ΙΣΟΠΕΔΩΣΗ των βασικών εργασιακών κατακτήσεών μας, αφού στόχος της Αξιολόγησης είναι η ΘΕΣΠΙΣΗ ΤΩΝ ΟΡΩΝ ΤΗΣ ΑΠΟΛΥΣΗΣ-ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑΣ-ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΙΔΗΣΙΑΚΗΣ ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΗΣ των εκπαιδευτικών, ώστε να υπηρετείται απρόσκοπτα το αίτημα της πλουτοκρατίας για μορφωτική απογύμνωση των λαϊκών στρωμάτων σε συνθήκες επιβολής των μνημονίων της λαϊκής ληστείας, ξεπουλήματος της δημόσιας περιουσίας, σύνθλιψης του μισθού, της σύνταξης και κατεδάφισης και των βασικών κατακτήσεων στο χώρο της Υγείας-Ασφάλισης-Περίθαλψης.
Συγκεκριμένα, η «ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ» μόνο τη βελτίωση της ποιότητας στις σπουδές και τη λειτουργία του σχολείου δεν υπηρετεί. Γιατί, στην ουσία, στόχος της «Αξιολόγησης» είναι να καταγραφεί ο βαθμός της υποταγής, της συναίνεσης, της ανοχής και της προσαρμοστικότητάς μας στο αντιλαϊκό μέτρο της κατάργησης της οργανικής θέσης, της απόλυσης, της διαβάθμισης, της διάσπασης του συλλογικού ιστού, του επιθεωρητισμού, της παιδαγωγικής ανελευθερίας και της τρομοκράτησης. Επομένως, μέσω της «Αξιολόγησης» επιδιώκεται η ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ μας από το θεμελιώδες δικαίωμά μας να λειτουργούμε ως δάσκαλοι, με συνείδηση της παιδαγωγικής ευθύνης και ελευθερίας, με την αξίωση της επιστημονικής επάρκειας και με το αίτημα της αξιοπρεπούς διαβίωσης σε ένα σχολείο που θα μορφώνει και θα παρέχει ευκαιρίες μάθησης στα παιδιά των λαϊκών στρωμάτων και δε θα τα εξωθεί στο μορφωτικό και κοινωνικό περιθώριο. Για το λόγο αυτό, η κυβέρνηση της οικονομικής ολιγαρχίας όχι μόνο δεν καλύπτει τα ΚΕΝΑ στα σχολεία (στο μέσο της χρονιάς), όχι μόνο αυξάνει τον αριθμό των μαθητών ανά τμήμα και καταργεί και του στοιχειώδεις θεσμούς ενίσχυσης, όπως είναι η πρόσθετη διδακτική στήριξη, αλλά επιπλέον, συζητεί με τους εκπροσώπους των τουριστικών επιχειρήσεων για την ΚΑΘΙΕΡΩΣΗ ΤΗΣ «ΛΕΥΚΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ» (!), την ίδια στιγμή που στέλνει εγκυκλίους και επιβάλλει την ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΙΚΩΝ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΩΝ (καταλήψεων-συλλαλητηρίων κλπ), προτείνοντας την… ΠΑΡΑΤΑΣΗ του έτους και τη συρρίκνωση των διακοπών του Πάσχα (!). Όλα αυτά τα πρωτόγνωρης βαρβαρότητας μέτρα του μορφωτικού αποκλεισμού, της εργασιακής σκλαβιάς και οικονομικής εξαθλίωσής μας πρέπει να συναντήσουν την ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΑΠΟΡΡΙΨΗ και ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ μας. 
Η ΑΠΟΡΡΙΨΗ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΩΝ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ «ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ» συνιστά πράξη συλλογικής ευθύνης και αξιοπρέπειας και ΟΧΙ ΠΑΡΑΝΟΜΙΑΣ, όπως διατείνονται πρόθυμοι υποστηρικτές των αντιλαϊκών μέτρων. Οι ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΝΑ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΟΥΝ ΚΑΙ ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΕΛΕΥΘΕΡΑ-ΝΟΜΙΜΑ ΚΑΙ ΑΠΡΟΣΚΟΠΤΑ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΤΟΥΣ, ΠΡΟΑΣΠΙΖΟΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΟΛΜΕ.
Συνάδελφοι, για να μπορέσουμε να προασπιστούμε τις αναφαίρετες παιδαγωγικές, εργασιακές, οικονομικές και δημοκρατικές κατακτήσεις μας, τις οποίες κερδίσαμε με πολύχρονους αγώνες, οφείλουμε να ΟΡΘΩΣΟΥΜΕ ΕΝΑ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΤΕΙΧΟΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΣΤΗ ΒΑΡΒΑΡΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ-ΕΕ-Δ.Ν.Τ. 
 
 Να Ξαναβρούμε το δρόμο της ΕΝΟΤΗΤΑΣ και ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΠΑΛΗΣ, μέσα από τις δημοκρατικές διαδικασίες του Συλλόγου, του Σωματείου και της Ομοσπονδίας μας. 
 Να Συνταχθούμε όλοι στο μέτωπο της ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑΣ και της ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗΣ. Γιατί, μόνο μέσα από αυτό το δρόμο, μπορούμε να αποκρούσουμε τα βάρβαρα μέτρα της εξαθλίωσης, της πείνας, της ανεργίας, της αμορφωσιάς και του κοινωνικού σκοταδισμού. 
 Να αρνηθούμε τις σειρήνες της παραπληροφόρησης για τα δήθεν «καλά» αποτελέσματα της «Αξιολόγησης». Η μισθολογική καθίζηση που επιβάλλει το αντιλαϊκό μισθολόγιο δεν θα αρθεί με την «καλή αξιολογική κρίση», αφού οι μνημονικοί νόμοι επιτάσσουν το ΠΑΓΩΜΑ των μισθών ως το 2016.(!). Εξ άλλου το αντιλαϊκό μισθολόγιο της πείνας είναι άρρηκτα δεμένο με τη διαδικασία της «Αξιολόγησης»-Διαβάθμισης-Απόλυσης. 
 
Τα μέτρα της «ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ» είναι ένας ΟΔΟΣΤΡΩΤΗΡΑΣ που ισοπεδώνει όλες τις κατακτήσεις μας.
 
 
 ΝΑ ΣΥΝΤΑΧΘΟΥΜΕ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΜΑΣ.
 ΝΑ ΜΗ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΙΣ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ «ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ» ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΤΟ «ΜΑΚΡΥ ΧΕΡΙ» ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ.
 ΝΑ ΜΗ ΔΙΑΣΠΑΣΤΕΙ Ο ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΣ ΙΣΤΟΣ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΟ ΘΕΜΕΛΙΟ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ.
 ΝΑ ΠΡΟΑΣΠΙΣΤΟΥΜΕ ΤΙΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΚΗΣ ΙΣΟΤΙΜΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΤΗΤΑΣ.
ΚΑΜΙΑ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ ΣΤΗ ΒΑΡΒΑΡΟΤΗΤΑ - ΚΑΜΙΑ ΥΠΟΤΑΓΗ ΣΤΟ ΔΟΓΜΑ ΤΟΥ ΤΡΟΜΟΥ
ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΔΟΧΗ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟΥ ΚΑΙ ΜΟΡΦΩΤΙΚΟΥ ΜΕΣΑΙΩΝΑ.
 
Η ΕΝΩΤΙΚΗ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΠΑΛΗ ΘΑ ΑΠΟΚΡΟΥΣΕΙ ΤΑ ΒΑΡΒΑΡΑ ΜΕΤΡΑ
ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΕΙ ΤΑ ΑΝΑΦΑΙΡΕΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΑΣ.
 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Πανελλαδικές 2024: Τι σημαίνει η ήπια αύξηση του αριθμού εισακτέων που ανακοίνωσε ο Κυριάκος Πιερρακάκης

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 22 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 22/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

πανεπιστημια
Πιερρακάκης: Το σχέδιο για τα ψηφιακά πτυχία - Θυρίδες gov.gr και «ψηφιακός γκισές»
Με ηλεκτρονική αίτηση μέσω του ptyxia.gov.gr και χρήση των προσωπικών κωδικών πρόσβασης στο Taxisnet και τον ΑΜΚΑ, φοιτητές, απόφοιτοι αλλά και...
Πιερρακάκης: Το σχέδιο για τα ψηφιακά πτυχία - Θυρίδες gov.gr και «ψηφιακός γκισές»