Thumbnail
Ζητούνται 9 άτομα στο Δήμο Ρεθύμνου. Την πρόσληψη εννέα συμβασιούχων προωθεί ο Δήμος Ρεθύμνου για την κάλυψη εποχικών αναγκών.

Ζητούνται 9 άτομα στο Δήμο Ρεθύμνου

Την πρόσληψη εννέα συμβασιούχων προωθεί ο Δήμος Ρεθύμνου για την κάλυψη εποχικών αναγκών. Η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων και των δικαιοληγιτκών αναμένεται να ανακοινωθεί τις προσεχείς ημέρες. Η κατανομή των θέσεων είναι η εξής: ΤΕ Βρεφονηπιοκόμων 2, ΠΕ Νηπιαγωγών 2,  ΔΕ Βοηθών Βρεφοκόμων Παιδοκόμων 2, ΥΕ Οικογενειακών βοηθών 2 και ΔΕ Νοσηλευτών 1.

Αναφορικά με το χρόνο απασχόλησης των επιτυχόντων, ο νοσηλευτής θα απασχοληθεί για το χρονικό διάστημα των οκτώ μηνών. Το προσωπικό των υπόλοιπων ειδικοτήτων θα υπογράψει συμβάσεις εργασίας έως τις 31 Ιουλίου 2013. Πληροφορίες από την Ειρήνη Βαλασσάκη στο 28310 20468

Όλες οι ειδήσεις για νέες θέσεις εργασίας, Προκηρύξεις, Διορισμούς, ΑΣΕΠ στην Ελλάδα

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ την Ιούνιο: Ξεκινούν οι αιτήσεις 29 Απριλίου ΕΔΩ

ΑΣΕΠ: Η πιο ΕΥΚΟΛΗ εξ αποστάσεως Πιστοποίηση Αγγλικών golearn σε 2 ημέρες - Την παίρνετε από το σπίτι σας

Πώς γίνεσαι Εκπαιδευτής Ενηλίκων με υψηλές αμοιβές; Όλοι μπορούν!

ΝΕΟ! Εύκολη Πιστοποίηση Ιταλικών ή Ισπανικών (μόρια 2ης ξένης γλώσσας)

Πιστοποίηση Η/Υ  - ECDL golearn για το Δημόσιο σε 2 ημέρες στα χέρια σου

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

sxoleio
Το σχολείο που έγινε μουσείο: Η Βρυσιά τιμά την εκπαιδευτική μνήμη (Pic)
Σε ένα πρώην δημοτικό σχολείο στον κάμπο της Θεσσαλίας, η ιστορία της εκπαίδευσης ζωντανεύει, γεφυρώνοντας γενιές με έναν μοναδικό πολιτιστικό...
Το σχολείο που έγινε μουσείο: Η Βρυσιά τιμά την εκπαιδευτική μνήμη (Pic)
molivia
Τα εμπόδια των πανεπιστημιακών δασκάλων: Όταν ο ναρκισσισμός υπονομεύει την παιδαγωγική πράξη
Ένα από τα βασικά εμπόδια που μπορεί να χαρακτηρίζει ορισμένους πανεπιστημιακούς είναι ο διογκωμένος ναρκισσισμός. Η υπερβολική αυτοπεποίθηση...
Τα εμπόδια των πανεπιστημιακών δασκάλων: Όταν ο ναρκισσισμός υπονομεύει την παιδαγωγική πράξη