Thumbnail
Υπογραφή συμβάσεων επιμορφωτών 4ης περιόδου - απόφαση πρόταση του συλλόγου

 

Αθήνα, 21/04/2013                                                                            

Αρ. Πρωτ.: 7

Προς: Τον κ Γκλαβά, Πρόεδρο του ΙΕΠ

Κοιν.: κ. Αρβανιτόπουλο, Υπουργό ΥΠΑΙΘΠΑ

κ. Παπαθεοδώρου, Υφυπ/ργό ΥΠΑΙΘΠΑ                                                                                                                     ΙΤΥΕ

ΘΕΜΑ: ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΩΝ 4ΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ- ΑΠΟΦΑΣΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ

Αξιότιμοι κύριοι,

Στις 18/4/2013 αναρτήθηκαν στο MIS της Πράξης  «Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών για την Αξιοποίηση και Εφαρμογή των ΤΠΕ στη Διδακτική Πράξη» του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» οι συμβάσεις των επιμορφωτών της 4ης επιμορφωτικής περιόδου.

Με λύπη μας διαπιστώσαμε ότι, παρά τα όσα  αναμέναμε, στις εν λόγω συμβάσεις έχουν ενσωματωθεί νέοι όροι οι οποίοι καθιστούν ασαφές το θέμα των αμοιβών και ως εκ τούτου δε γίνονται αποδεκτοί.

Πιο συγκεκριμένα:

  1.  Στα «υπόψη» της σύμβασης δεν αναφέρεται η Υπουργική Απόφαση με την οποία καθορίζεται το ύψος των αμοιβών.
  2. Στο άρθρο 4 παράγραφος 3 αναφέρεται ότι «Η αμοιβή του επιμορφωτή καταβάλλεται […] και εφόσον υπάρχει διαθέσιμο ποσό στο λογαριασμό του έργου».
  3. Στο άρθρο 4 παράγραφος 4 αναφέρεται ότι «Σε περίπτωση που από μελλοντικές νομοθετικές ή κανονιστικές ρυθμίσεις τεθεί συνολικό όριο πρόσθετων αμοιβών κατώτερο από το συμβατικό, το συμβατικό τίμημα θα αναπροσαρμόζεται αυτοδίκαια στα όρια του νόμου ή της κανονιστικής πράξης από το χρόνο ισχύος της σχετικής πρόβλεψης.»
  4. Στο άρθρο 6 παρ. 3 αναφέρεται ότι «Μοναδική εξαίρεση της προηγούμενης παραγράφου αποτελεί η περίπτωση που από μελλοντικές νομοθετικές ή κανονιστικές ρυθμίσεις τεθεί όριο αμοιβών κατώτερο από το συμβατικό, η συμβατική αμοιβή θα αναπροσαρμόζεται αυτοδίκαια στα όρια του νόμου ή της εκάστοτε κανονιστικής πράξης από το χρόνο ισχύος της σχετικής πρόβλεψης. Κάθε άλλο αποδεικτικό μέσο αποκλείεται.»

Οι παραπάνω όροι της σύμβασης κρίνονται καταχρηστικοί και ως εκ τούτου, για να προχωρήσουμε σε υπογραφή της και κατ’ επέκταση στην ομαλή διεξαγωγή  των προγραμμάτων, ζητούμε να απαλειφτούν  από τις συμβάσεις τα εξής :

  •  ……«και εφόσον υπάρχει διαθέσιμο ποσό στο λογαριασμό του έργου», από το άρθρο 4 παράγραφος
  • ………. «Σε περίπτωση που από μελλοντικές νομοθετικές ή κανονιστικές ρυθμίσεις τεθεί συνολικό όριο πρόσθετων αμοιβών κατώτερο από το συμβατικό, το συμβατικό τίμημα θα αναπροσαρμόζεται αυτοδίκαια στα όρια του νόμου ή της κανονιστικής πράξης από το χρόνο ισχύος της σχετικής πρόβλεψης.», από το άρθρο 4 παρ. 4.
  • Ολόκληρη η  παράγραφος 3 του άρθρου 6.

Πλέον των ανωτέρω, θεωρούμε απαραίτητο να συμπληρωθούν τα εξής:

  1. Να αναγραφεί στα υπόψη της σύμβασης η Υπουργική Απόφαση και όποια άλλη διάταξη με βάση την οποία ή τις οποίες καθορίζεται το ύψος της αμοιβής μας.
  2. Η παραπάνω απόφαση ή/και οι σχετικές διατάξεις να αναρτηθούν στο MIS του έργου ή να μας αποσταλούν από το helpdesk του έργου.

Αναγνωρίζουμε ότι καταβλήθηκε μεγάλη προσπάθεια, εκ μέρους όλων των υπευθύνων του έργου της εν λόγω επιμόρφωσης, να γίνουν πραγματικότητα τα αυτονόητα προαπαιτούμενα για την έναρξη των μαθημάτων σε αντίθεση με το παρελθόν. Δυστυχώς όμως βρισκόμαστε και πάλι προ δυσάρεστων και μη αναμενόμενων εκπλήξεων. Ελπίζουμε πως τα παραπάνω δεν συνιστούν προσπάθεια να βρεθούμε αργότερα εκτεθειμένοι από τις συμβάσεις που θα έχουμε υπογράψει.

Για όλα τα παραπάνω, σας κάνουμε γνωστό ότι, για να είμαστε συνεπείς  απέναντι στους συναδέλφους μας επιμορφωτές, αλλά και τους χιλιάδες επιμορφούμενους που αναμένουν την έναρξη της επιμόρφωσης, προτείνουμε στους επιμορφωτές, μέλη μας και μη, να μην προχωρήσουν στην υπογραφή των συμβάσεων με τη μορφή που αναρτήθηκαν, μέχρι να διορθωθούν στα σημεία που έχουμε αναφέρει πιο πάνω και τα οποία θεωρούμε κρίσιμα ώστε να υπάρχει σχέση εμπιστοσύνης ανάμεσα στους αντισυμβαλλόμενους του έργου αυτού.

2ον Να μην προχωρήσουν στην έναρξη κανενός προγράμματος μέχρι:

    α. Να διορθωθούν οι όροι, όπως προτείνονται στην σχετική επιστολή του ΔΣ του συλλόγου, ώστε να υπογραφούν οι συμβάσεις

    β. Να διευθετηθούν  όλα τα εμπόδια  στις χορηγήσεις άδειας άσκησης ιδιωτικού έργου και

    γ. Να αρχίσουν οι πληρωμές της προηγούμενης περιόδου

Για το Δ.Σ.

Ο Πρόεδρος                                                                     Η Γεν. Γραμματέας

 

Κωνσταντίνος Ραμπίδης                                                Γιώτα Παναγιωτοπούλου

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Αλλάζουν οι ώρες αποχώρησης των μαθητών

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 26 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 26/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

panellinies panelladikes
Πανελλήνιες 2024: Τι ρόλο παίζει ο βαθμός του Λυκείου για την εισαγωγή στο Πανεπιστήμιο;
Πανελλήνιες - Πανελλαδικές 2024: Πόσο μετράει ο βαθμός του Λυκείου για την εισαγωγή στο Πανεπιστήμιο; Μάϊου 
Πανελλήνιες 2024: Τι ρόλο παίζει ο βαθμός του Λυκείου για την εισαγωγή στο Πανεπιστήμιο;
foto_education_pencils_molivia.jpg
Η διδασκαλία της Έκθεσης στο νέο Λύκειο: Από την έκθεση ιδεών στις ήπιες γλωσσικές δεξιότητες της αγοραίας κουλτούρας του ΟΟΣΑ
Το παρακάτω είναι εισήγηση στην εκδήλωση της Ένωσης Φιλολόγων Ν. Ηρακλείου με θέμα «Η διδασκαλία των γλωσσικών μαθημάτων στο Λύκειο»
Η διδασκαλία της Έκθεσης στο νέο Λύκειο: Από την έκθεση ιδεών στις ήπιες γλωσσικές δεξιότητες της αγοραίας κουλτούρας του ΟΟΣΑ