Thumbnail
Τα σχολεία δεν είναι φάρμες παραγωγής

 

Ημερ/νία: 5/4/2013

Α.Π.: 67

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Για την οργανικότητα των σχολείων.

Η διάλυση του δημόσιου σχολείου συνεχίζεται και κορυφώνεται με την εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας προς τις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης της χώρας, σύμφωνα με την οποία ζητείται να γίνει αναπροσαρμογή της οργανικότητας των σχολικών μονάδων, με βάση καθαρά αριθμητικά κριτήρια, μέσα από την απλή διαίρεση του συνολικού αριθμού των μαθητών δια του 25 (τον μέγιστο αριθμό μαθητών ανά εκπαιδευτικό).

Για άλλη μια φορά αποκαλύπτονται οι πραγματικοί στόχοι της συνκυβέρνησης και του Υπουργείου, να θυσιάσει τη δημόσια παιδεία στο βωμό της ελαχιστοποίησης του κόστους και στις βουλές της Ε.Ε. και του Δ.Ν.Τ.

Μετά το Π.Δ. για την αξιολόγηση και τη θέσπιση Ανεξάρτητης Αρχής για τη Διασφάλιση της Ποιότητας της Εκπαίδευσης, το Υπουργείο έρχεται πρώτο να « εξασφαλίσει» αυτήν την «ποιότητα» με το κούρεμα των σχολείων, εξισώνοντας τους μαθητές με «κεφάλια» και τα σχολεία με «φάρμες παραγωγής».

Ποιά ποιότητα είναι αυτή που βασιζεται σε πολυπληθή τμήματα και συνδιδασκαλίες τάξεων, που θυμίζουν τα σχολεία πενήντα χρόνια πριν; Ποιές σύγχρονες μεθόδους και μεγαλόπνοα προγράμματα καλούνται να εφαρμόσουν οι εκπαιδευτικοί και να αξιολογηθούν μάλιστα γι αυτά, όταν κι οι ίδιοι θα υφίστανται τις συνέπειες αυτών των επιλογών του Υπουργείου;

Χιλιάδες οργανικές θέσεις θα χαθούν, μόνιμοι εκπαιδευτικοί με χρόνια υπηρεσίας και προσήλωσης στο καθήκον θα ξηλωθούν από το σχολείο τους, και θα μετακινηθούν μακριά από την έδρα τους και την οικογένειά τους, χιλιάδες αναπληρωτές μετά από χρόνια σε κάθε γωνιά της Ελλάδας θα ανταμειφθούν με οριστική απόλυση, η ήδη βεβαρυμένη περιφέρεια θα γυρίσει χρόνια πίσω με την υποβάθμιση του πολιτιστικού της πνεύμονα, που είναι τα σχολεία της. Μόνο στις Κυκλάδες υπολογίζεται ότι θα χαθούν περί τις 140 οργανικές θέσεις, καθώς τα σχολεία με 100 μαθητές και κάτω θα υποβιβαστούν σε 4θέσια.

Η κυβέρνηση αποδεικνύει περίτρανα ότι δεν σέβεται και δεν νοιάζεται για κανέναν, ούτε εκπαιδευτικό , ούτε μαθητή, ούτε την παιδεία εν γένει, που είναι ο ακρογωνιαίος λίθος κάθε πολιτείας.

Ως εκ τούτου, δηλώνουμε ότι ως εκπαιδευτικοί, εργαζόμενοι και πολίτες, ότι θα μας βρει αντιμέτωπους κάθε προσπάθεια συγχώνευσης, κατάργησης ή υποβάθμισης των σχολείων μας.

ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΑΡΜΕΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ.

ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΟΥΜΕΡΑ ΣΕ ΦΥΛΛΑ ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΩΝ.    

                                                        ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.

Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                                           Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

Σ.ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΥ                                                                  Β.ΛΑΘΗΡΑ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 10/5

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 10/5

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΔΙΠΑΕ
Aνοιχτή επιστολή του τμήματος Μηχανικών Τοπογραφίας και Γεωπληροφορικής του ΔΙΠΑΕ
Η ανακοίνωση σχετικά με την αντιστοιχία Τμήματος Μηχανικών Τοπογραφίας και Γεωπληροφορικής ως Τμήμα Πολυτεχνικής Σχολής
Aνοιχτή επιστολή του τμήματος Μηχανικών Τοπογραφίας και Γεωπληροφορικής του ΔΙΠΑΕ