Thumbnail
Σχετικά με την ανάθεση και το χαρακτηρισμό του Σχεδίου ως εργαστηριακού μαθήματος στο Εσπερινό ΕΠΑΛ Σταυρούπολης

 

ΘΕΜΑ:   «Σχετικά με την ανάθεση και το χαρακτηρισμό του Σχεδίου ως εργαστηριακού
                μαθήματος στο Εσπερινό ΕΠΑΛ Σταυρούπολης»

Πληροφορούμαστε ότι η Δ/ντρια του Εσπερινού ΕΠΑ.Λ Σταυρούπουλης, Δ/θνσης Δ. Ε. Δυτικής Θεσσαλονίκης θεωρεί ότι το μάθημα Σχέδιο με Η/Υ δεν είναι εργαστηριακό και αρνείται την ανάθεση μαθήματος Σχεδίου με χρήση Η/Υ σε εκπαιδευτικό της ειδικότητας Σχεδιαστού κλάδου ΤΕ01.01, παρά το ότι ο συνάδελφος Ζμιθιάς Επαμεινώνδας που ανήκει οργανικά στο σχολείο αυτό έχει επιμορφωθεί επαρκώς από την υπηρεσία στο συγκεκριμένο αντικείμενο των εφαρμογών νέων τεχνολογιών.

Επίσης η διεύθυνση του συγκεκριμένου σχολείου δεν δέχεται να εφαρμόσει στην περίπτωση του συναδέλφου το τελευταίο εδάφιο της παρ. 14 του άρθρου 14 του Ν. 1566/85 που ισχύει (υπ’ αρ. 146526 / Γ2 / 22-11-2012, έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας) και σύμφωνα με το οποίο «οι εκπαιδευτικοί όταν πλεονάζουν σε ορισμένο κλάδο, είναι υποχρεωμένοι να διδάσκουν μαθήματα συγγενούς ειδικότητας στην ίδια σχολική μονάδα».

Επίσης ενημερωθήκαμε ότι και ο αρμόδιος Σχολικός Σύμβουλος της ειδικότητας δηλώνει ότι δεν είναι Σχολικός Σύμβουλος του κλάδου ΤΕ01 αλλά όλων των άλλων κλάδων που διδάσκουν το Σχέδιο. Ο κ. Τσότσος, Σχολικός Σύμβουλος και αρμόδιος της ειδικότητας της περιοχής της Δυτικής Θεσσαλονίκης, προσκαλεί ως οφείλει κάθε φορά τους συναδέλφους όλων των κλάδων και του κλάδου ΤΕ01.01 να δηλώσουν συμμετοχή στα σεμινάρια που οργανώνει πάνω στο αντικείμενο της σχεδίασης με Υ/Η.

Είναι οξύμωρο συνεπώς να ισχυρίζονται εκ των υστέρων η μεν διευθύντρια ότι τα σχεδιαστικά μαθήματα δεν είναι εργαστηριακά ενώ ο σχολικός σύμβουλος όταν ερωτάται (και γραπτώς) από τον ενδιαφερόμενο συνάδελφο και εκπρόσωπό μας στο Παράρτημα Θεσσαλονίκης να απαντά ότι δεν είναι Σχολικός Σύμβουλος του κλάδου ΤΕ01. Κάτι αντίστοιχο έλεγαν και για τους συναδέλφους μας των ΕΠΑΛ, ΕΠΑΣ και ΣΕΚ Κατερίνης, οι ίδιοι κύκλοι στη βόρειο Ελλάδα, όταν καταγγείλαμε το γεγονός του αποκλεισμού των ΤΕ01 από ενημερωτική συνάντηση που οργάνωσε ο ίδιος μαζί με τον σχολικό σύμβουλο μηχανολογικών ειδικοτήτων!

- 2 -

Μετά όλων αυτών ζητάμε για διευκρίνιση και άμεσες ενέργειες τα εξής:

  1. Η σχεδίαση ανήκει στα εργαστηριακά μαθήματα;
  1. Το μάθημα της γενικής σχεδίασης και των ειδικοτήτων διεξάγεται στα πλαίσια του αντίστοιχου τομέα των ΣΕΚ ή ΣΕ κάθε σχολικής μονάδας ανάλογα και με τις συνθήκες των υποδομών τους;
  1. Στην περίπτωση του Εσπερινού ΕΠΑ.Λ Σταυρούπουλης γιατί δεν εφαρμόζεται η ισχύουσα νομοθεσία, όπως αναφέρεται στο υπ. αρ. 146526 / Γ2 / 22-11-2012, έγγραφό του Υπουργείου Παιδείας, και ο συνάδελφος μας δύναται να κριθεί υπεράριθμος;
  1. Ο Σχολικός Σύμβουλος κ. Τσότσος ΠΕ12 έχει οριστεί με αρμοδιότητα στην ειδικότητά του μόνο για τους συναδέλφους των ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ του κλάδου που προέρχεται ο ίδιος, ή μήπως όλων των εκπαιδευτικών που διδάσκουν το μάθημα σύμφωνα με τις αναθέσεις;
  1. Ποιος τελικά είναι ο Σχολικός Σύμβουλος της ειδικότητας Σχεδιαστών και Δομικών του κλάδου ΤΕ01 στην περιφέρεια της Δυτικής Θεσσαλονίκης;

 

Παρακαλούμε για τις δικιές σας ενέργειες και την ενημέρωσή μας

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 8/5

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 8/5

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Παγωτό φράουλα - μπανάνα
Απολαυστικό παγωτό μπανάνα – φράουλα με μέλι και κομματάκια σοκολάτας
Μια πανεύκολη συνταγή για να ετοιμάσετε σπιτικό παγωτό, με απλά υλικά, όπως είναι οι μπανάνες και οι φράουλες, το μέλι και την κρέμα γάλακτος
Απολαυστικό παγωτό μπανάνα – φράουλα με μέλι και κομματάκια σοκολάτας
kataskinoseis.jpg
Έρευνα: Mε λιγότερα συναισθηματικά προβλήματα τα παιδιά που ζουν κοντά σε χώρους πρασίνου
Η συσχέτιση παρέμεινε ακόμα και όταν οι ερευνητές συνυπολόγισαν το φύλο του παιδιού, την εκπαίδευση των γονέων, την ηλικία τους κατά τη γέννηση και...
Έρευνα: Mε λιγότερα συναισθηματικά προβλήματα τα παιδιά που ζουν κοντά σε χώρους πρασίνου