Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Αρχική >

Πειραματικά: Η ιστορία μιας εκπαιδευτικού... που αξιολογήθηκε


Δημοσιεύτηκε στις: Δευτέρα, 29 Οκτώβριος, 2012 - 08:17 | Στην Κατηγορία:
Κατηγορία: 

ΕΛΜΕ Ν.ΣΜΥΡΝΗΣ-ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ-ΜΟΣΧΑΤΟΥ

Ε. Βενιζέλου 175, Καλλιθέα, 17675

τηλ./fax: 2109597711

e-mail: [email protected]

                                                 

Για ποιαν αξιολόγηση μάς μιλάτε, κύριοι του Υπουργείου,

όταν παραβιάζετε τους αξιολογικούς πίνακες που οι ίδιοι συντάσσετε;

 

 

Η ιστορία είναι απίστευτη, αλλά αληθινή.

Συνάδελφος, με οργανική στο ΠΠΣ Γυμνάσιο της Ευαγγελικής, είχε ζητήσει στην αρχή της χρονιάς απόσπαση για το ΠΠΣ Λύκειο της Ευαγγελικής. Στον αξιολογικό πίνακα που συντάχθηκε κατατάχθηκε πρώτη. Η ΔΕΠΠΣ, όμως, δεν απέσπασε τη συγκεκριμένη συνάδελφο, αλλά το συνάδελφο που στον αξιολογικό πίνακα κατατάχθηκε δεύτερος!

Ως ΔΣ δεν είχαμε καμία αυταπάτη. Γνωρίζαμε ότι με την αξιολόγηση που προωθεί το Υπουργείο επιχειρεί να περάσει  όλες τις αντιδραστικές αλλαγές στις εργασιακές σχέσεις των εκπαιδευτικών και στη λειτουργία του σχολείου.

Δεν ήταν όμως εύκολο να φανταστούμε ότι θα έκαναν προκήρυξη για πλήρωση κενών θέσεων στα ΠΠΣ με απόσπαση, θα δέχονταν τις αιτήσεις, θα συνέτασσαν αξιολογικούς πίνακες και θα κατέτασσαν τους συναδέλφους με βάση τα μόριά τους και τελικά θα παραβίαζαν τον αξιολογικό πίνακα που οι ίδιοι συνέταξαν, με ισχυρισμούς που δεν υπήρχαν ούτε ως υπαινιγμός στην προκήρυξη!

Κι αν αυτό συμβαίνει για μια απόσπαση, τι θα συμβεί με τους αξιολογικούς πίνακες για τις θέσεις πενταετούς θητείας στα ΠΠΣ;

Τι θα συμβεί με τους αξιολογικούς πίνακες που θα επιχειρήσουν να φτιάξουν για να δουν ποιοι συνάδελφοι «πιάνουν» την ποσόστωση ώστε να περάσουν από το Δ βαθμό στο Γ κι από το Γ στο Β;

Για ποιαν αξιολόγηση μας μιλάτε, κύριοι;

Ως ΔΣ καταγγέλλουμε τη συγκεκριμένη μεθόδευση σε βάρος της συναδέλφισσας και ζητάμε να αποδοθούν ευθύνες σε όσους παρέβησαν τα καθήκοντά τους.

Καλούμε τους συναδέλφους όχι μόνο των ΠΠΣ αλλά όλων των σχολείων σε συλλογική αντίσταση για να μην περάσει η προωθούμενη αξιολόγηση που ρημάζει τις εργασιακές μας σχέσεις, το μισθό μας, τη ζωή, την αξιοπρέπειά μας, το δημόσιο σχολειό.

 

ΥΓ. Παραθέτουμε την επιστολή της συναδέλφισσας προς τον Υπουργό Παιδείας. Κάθε επιπλέον στοιχείο είναι στη διάθεση όποιου έχει το νόμιμο δικαίωμα να το ζητήσει.

  Η Πρόεδρος           Ο Γεν. Γραμματέας                                         

 Μαρία Δανιήλ          Ανδρέας Ρούσσος

 

Αίτηση

Τ--  ----------------------------------------

Φιλολόγου ΠΕ02

Οργαν. Θέση: ΠΠΣ Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης

Διεύθυνση Κατοικίας: ------------------------

Τ.Κ. :-----------

Τηλέφωνο: ---------------------------

Αθήνα      ….  / ….  / …….

       

Προς: κ. Κωνσταντίνο Αρβανιτόπουλο Υπουργό ΥΠΑΙΘΠΑ

 

 

Παρακαλώ όπως διερευνήσετε εάν τα κάτωθι γεγονότα συνάδουν  με τις διατάξεις της εκπαιδευτικής νομοθεσίας, που διέπουν τα ΠΠΣ Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

 

 

 

 

Θέμα : Διερεύνηση νομιμότητας για τη διαδικασία απόσπασης σε ΠΠΣ

  1. Το θέμα σχετίζεται με την απόσπαση μιας θέσεως φιλολόγου στο ΠΠΣ Λύκειο  Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης, ενώ κατέχω εδώ και (9) χρόνια οργανική θέση στο ΠΠΣ Γυμνάσιο  Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης. Η προκήρυξη της εν λόγω θέσης είχε σαν αποτέλεσμα το μήνα Αύγουστο την τοποθέτηση της πρώτης στην σειρά μορίων φιλολόγου με οργανική θέση στο ΠΠΣ Πανεπιστημίου Αθηνών, η οποία όμως στη συνέχεια προχώρησε σε ανάκληση της απόσπασης. Με βάση τη μοριοδότησή μας από το ΕΠΕΣ του Λυκείου εγώ ήμουν δεύτερη στη λίστα των μορίων.

 

  1. Εξαιτίας της ανάκλησης , αντί να λάβουν υπόψιν το δεύτερο στη σειρά των μορίων , η θέση του φιλολόγου επαναπροκηρύχθηκε ! 

 

  1. Με βάση τη δεύτερη προκήρυξη ενδιαφέρον παρουσιάστηκε από εμένα και από τον τρίτο στην κατάταξη μορίων της πρώτης προκήρυξης.

 

  1. Ενώ ήμουν πρώτη στη σειρά μορίων στη δεύτερη προκήρυξη της ίδιας θέσης , τη θέση του αποσπασμένου φιλολόγου κατέλαβε ο δεύτερος και όχι ο  πρώτος !

 

  1. Η απάντηση στην ένστασή μου από την ΔΕΠΠΣ, την οποία σας καταθέτω, είναι ότι το κριτήριο της απόσπασης δεν είναι η μοριοδότηση των εκπαιδευτικών, αλλά το ότι δεν υπέγραψα μια λίστα σύμφωνα με την οποία έπρεπε να δηλώνω «εάν επιθυμώ» ή «δεν επιθυμώ» να παραμείνω στο ΠΠΣ. Δηλαδή η λίστα αυτή έκρινε το αποτέλεσμα της απόσπασης και όχι η μοριοδότηση από το ΕΠΕΣ του Σχολείου.

 

  1. Η  απαντητική επιστολή της ΔΕΠΠΣ δεν έχει ούτε αριθμό πρωτοκόλλου, ούτε το περιεχόμενό της δικαιολογείται με βάση τη νομοθεσία των ΠΠΣ , όπως άλλωστε είχα ζητήσει στο κείμενο της ένστασής μου, το οποίο σας καταθέτω.

 

  1. Επιπρόσθετα σύμφωνα με την ΔΕΠΠΣ καθοριστικό ρόλο δεν έπαιξε μόνο  «η λίστα των υπογραφών επιθυμίας» αλλά και το ότι «πήρα κανονικό πρόγραμμα  (διδασκαλίας) στην οργανική μου θέση», όταν η απάντηση της ΔΕΠΠΣ ήλθε στις 17 Σεπτεμβρίου. Με άλλα λόγια, μέχρι την χρονική περίοδο που θα απαντούσε  η ΔΕΠΠΣ στην ένστασή μου, θα έπρεπε να είχα αρνηθεί τη συμμετοχή μου στο ωρολόγιο πρόγραμμα   διδασκαλίας του σχολείου μου !

 

  1. Η ΔΕΠΠΣ στο κείμενό της  αναγνωρίζει ότι κατέχω οργανική θέση στο ΠΠΣ  Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης. Εφόσον λοιπόν καμία διοικητική πράξη υπηρεσιακής μεταβολής δεν είχε υπάρξει, άρα έχω δικαίωμα απόσπασης, πολύ περισσότερο όταν για την θέση αυτή δεν υπήρχε κανένας απολύτως περιορισμός συμμετοχής, παρά μόνο για τους υπηρετούντες εκτός Αττικής.

 

  1. Αν και η μοριοδότηση , την οποία το ίδιο το ΕΠΕΣ του Σχολείου καταχώρησε στον κάθε υποψήφιο, παραβιάστηκε , εντούτοις ο Διευθυντής του ΠΠ Λυκείου της Ευαγγελικής Σχολής και μέλος του ΕΠΕΣ του σχολείου δεν επέδειξε τον ίδιο προβληματισμό στα σοβαρά αυτά ερωτηματικά νομιμότητας.

 

  1. Συν τοις άλλοις όταν εζήτησα εγγράφως από το ΕΠΕΣ του ΠΠ Λυκείου Ευαγγελικής Σχολής αντίγραφα από το βιβλίο πρακτικών του ΕΠΕΣ με την κατάταξη των μορίων τόσο κατά την πρώτη όσο και κατά την δεύτερη προκήρυξη της ίδιας θέσης φιλολόγου, δεν έχω  λάβει καμία απάντηση μέχρι σήμερα. Η παραπάνω αίτησή μου έχει κατατεθεί στις 25-09-2012 στο ανωτέρω σχολείο με αριθμό πρωτοκόλλου 460.

 

  1. Επίσης μου έκανε αρνητική εντύπωση, η πρόνοια μεταξύ των Διευθυντών Γυμνασίου – Λυκείου , να «λυθεί το θέμα με αμοιβαία  μετάθεση των δύο φιλολόγων» δηλαδή να μετακινηθεί ο δεύτερος σε μόρια από το Λύκειο στο Γυμνάσιο και εγώ ως πρώτη στη λίστα των μορίων από το Γυμνάσιο στο Λύκειο χωρίς να υπάρχει κάποια διοικητική πράξη. Με άλλα λόγια να υπογράψουμε και οι δυο φιλόλογοι μια αμοιβαία μετάθεση έξω από το γράμμα του νόμου!  Άρα με την υπογραφή μου  αυτή θα συνέπραττα σε μία πράξη εκτός νόμου, που ασφαλώς εγώ δεν το  επέτρεψα να συμβεί.

 

Όλα τα ανωτέρω παρακαλώ να ελεγχθούν ως προς την νομιμότητά τους  ή συνιστούν παράβαση καθήκοντος με βάση τον Ποινικό Κώδικα άρθρο 259. Αναρωτιέμαι αν όλα αυτά συμβαίνουν για μία θέση απόσπασης διάρκειας ενός έτους, τι πρόκειται να αντιμετωπίσουμε όταν επίκειται η αξιολόγησή μας στα ΠΠΣ για πέντε χρόνια;

 

Για τους λόγους αυτούς επιθυμώ ενόψει της μελλοντικής μου αξιολόγησης την εφαρμογή των κείμενων διατάξεων της εκπαιδευτικής νομοθεσίας και όχι την καταστρατήγησή τους και την μεθόδευση μηχανισμών που ανήκουν σε εποχές του σκοτεινού παρελθόντος.  

 

Συνοδευτικά έγγραφα:

  • Απάντηση ΔΕΠΠΣ στην ένστασή μου
  • Αντίγραφο αίτησής μου προς το ΕΠΕΣ Λυκείου Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης

 

 

 

Με σεβασμό στο έργο σας

 

 

(όνομα - υπογραφή)

 

 

loading...

Σχετικά Άρθρα