Thumbnail

 

                                            ΑΘΗΝΑ  22 /3 / 2013

Η  ΠΑΣΚ  καθηγητών  ΔΕ    της  Β’  ΕΛΜΕ  Ανατολικής  Αττικής εκφράζει την έντονη αγανάκτησή της και καταγγέλλει  την  αντισυναδελφική, αλαζονική  στάση και  συμπεριφορά  της  Διοικούσας  Επιτροπής  της  ΑΣΠΑΙΤΕ   και  του  πρόεδρου  της, όπως αυτή εκφράζεται, μέσω  της  επιστολή  του  προς   τον  Υπουργό  Παιδείας  (Α.Π. Δ/804-11/3/2013). Ουσιαστικά  επιζητεί   την   κατάργηση   των  δύο Επαγγελματικών Λυκείων, της ΕΠΑΣ  και του ΣΕΚ  Αμαρουσίου και  την  αντικατάστασή τους  από   ένα ‘’Πρότυπο  Πειραματικό  Τεχνολογικό  Λύκειο’’  στα  ιδιόκτητα  - όπως  ψευδώς   ισχυρίζονται-  κτήριά της.΄΄  Αναθέτουν στους εαυτούς τους  το ρόλο του « κατάλληλου  Μέντορα  που θα  αναλάβει  το  νέο  εγχείρημα και θα καταστούν οι πλοηγοί της Τεχνολογικής Επαγγελματικής  Εκπαίδευσης με  τη συμμετοχή των  έμπειρων  καθηγητών  της  και εφαρμόζοντας μεθόδους βέλτιστης πρακτικής»  όπως  χαρακτηριστικά  αναφέρουν.

Να  λοιπόν  τι  φταίει, κατά τους φωστήρες της ΑΣΠΑΙΤΕ, για τις χαμηλές  μαθησιακές επιδόσεις , τη σχολική διαρροή, το χαμηλό ποσοστό  πρόσβασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και των άλλων προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι μαθητές της ΤΕΕ.  Η μη υιοθέτηση ‘’μεθόδων βέλτιστης πρακτικής’’.

 Με πρόσχημα τη δημιουργία του  ‘’Πρότυπου  Πειραματικού  Τεχνολογικού  Λυκείου’’  ουσιαστικά  θέτουν υπό    διωγμό  πάνω από 750  μαθητές των τριών σχολείων  και   απαξιώνουν  επαγγελματικά και  ηθικά  τους  συναδέλφους  καθηγητές   καταργώντας    τις  100  και  πλέον  οργανικές  θέσεις,  καταδικάζοντας  αυτούς  και  τις  οικογένειες  τους  σε  εργασιακή  ανασφάλεια.

Η  ΠΑΣΚ  καθηγητών  δεν  είναι  αντίθετη  στη  δημιουργία  Πειραματικού  Τεχνικού  Λυκείου.  Αντίθετα  το  θεωρούμε  ένα  καινοτόμο  εγχείρημα για  την  ΤΕΕ  όχι  όμως  με  τον τρόπο  που  για δικούς της ωφελιμιστικούς και καθαρά συντεχνιακούς λόγους  επιθυμεί  η  διοίκηση της ΑΣΠΑΙΤΕ. 

Συμπαραστεκόμαστε  στον  αγώνα των  συναδέλφων των  ΕΠΑΛ, ΕΠΑΣ  Αμαρουσίου  για  το  δικαίωμα  διατήρησης  της  οργανικής  τους  θέσης και  καταδικάζουμε  την  οποιαδήποτε  προσπάθεια, που  σκοπό  έχει  την  κατάργηση  των  σχολείων    και  την συνακόλουθη   εργασιακή  ανασφάλεια  των  συναδέλφων .

Αγωνιζόμαστε  για  την  προάσπιση  του κοινωνικού  αγαθού  της  δημόσιας  και  δωρεάν  παιδείας ,  για το  δικαίωμα της  εργασίας. 

 

ΠΑΣΚ  Β’ ΕΛΜΕ  Αν. Αττικής

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Απόλυτος θρίαμβος για μαθήτρια πολύτεκνης οικογένειας – 20 σε όλα τα μαθήματα στις Πανελλαδικές

750 ευρώ  σε 170.000 πολίτες - Πάρτε τα με μια μόνο αίτηση και όλα εξα αποστάσεως μέσω golearn

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 25/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Τραγουδιστής
Παρέμβαση νεοδιόριστων εκπαιδευτικών σε συναυλία στην Τεχνόπολη για τις διώξεις που υφίστανται (Βίντεο)
Νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί στο προσκήνιο: Μήνυμα αγώνα και αλληλεγγύης από τη σκηνή συναυλίας
Παρέμβαση νεοδιόριστων εκπαιδευτικών σε συναυλία στην Τεχνόπολη για τις διώξεις που υφίστανται (Βίντεο)
πλοιο
Πρόσκρουση επιβατηγού πλοίου στο λιμάνι της Πάρου - Απαγορεύτηκε ο απόπλους του
Το πλοίο εκτελούσε δρομολόγιο από Πειραιά για Πάρο-Νάξο-Κουφονήσι-Σχοινούσα-Ηρακλειά-Νάξο-Πάρο-Πειραιά
Πρόσκρουση επιβατηγού πλοίου στο λιμάνι της Πάρου - Απαγορεύτηκε ο απόπλους του
δικη
Δικαιωμένος με το σεξισμό της δικαιοσύνης φαίνεται ο δικηγόρος του Φιλιππίδη: "Όλοι οι εισαγγελείς ρωτάνε τις καταγγέλλουσες τι εσώρουχα φορούσαν"
Οι προκλητικές ερωτήσεις του εισαγγελέα που προκαλούν αποτροπιασμό
Δικαιωμένος με το σεξισμό της δικαιοσύνης φαίνεται ο δικηγόρος του Φιλιππίδη: "Όλοι οι εισαγγελείς ρωτάνε τις καταγγέλλουσες τι εσώρουχα φορούσαν"
ksenes_glossesmathimata2_2.jpg
Προτάσεις για ενίσχυση της διδασκαλίας γαλλικής και γερμανικής στα Δημόσια Σχολεία
Η γνώση ξένων γλωσσών δεν αποτελεί προνόμιο, αλλά βασικό δικαίωμα και εργαλείο γνωστικής, πολιτισμικής και επαγγελματικής ενδυνάμωσης για τους μαθητές
Προτάσεις για ενίσχυση της διδασκαλίας γαλλικής και γερμανικής στα Δημόσια Σχολεία