ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ
ΤΕ01.19 - ΔΕ01.17
Έτος ίδρυσης 2007
ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ 37- ΑΓΡΙΝΙΟ
ΝΟΜΟΥ ΑΙΤ/ΝΙΑΣ ΤΚ 30100
Τηλ. 2641025838 - 6945694511
[email protected]         http://pasekom.blogspot.com

Προς

1. τον Υπουργό Παιδείας

κ. Κωνσταντίνο Αρβανιτόπουλο

2. τον Υφυπουργό Παιδείας

κ. Θεόδωρο Παπαθεοδώρου

3. τον Ειδικό Γραμματέα Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης κ. Σ. Γκλαβά

4. Τμήμα Α΄ Διορισμών

Κοιν:

1. ΟΛΜΕ

2. ΟΛΤΕΕ

3. ΜΜΕ

 

ΣΧΟΛΕΙΑ - ΜΑΘΗΤΕΣ 2 ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ

   «Εξοργιστικό» μπορεί να χαρακτηριστεί το γεγονός ότι στην Ελλάδα εν έτη 2012 υπάρχουν στην Δημόσια Τεχνική Εκπαίδευση «Σχολεία» και «Μαθητές» δυο ταχυτήτων.

   Οι μόνιμοι, στις 88 Επαγγελματικές Σχολές που λειτουργούν, δεν περισσεύουν, δεν είναι ούτε υπεράριθμοι, ούτε στα πρόθυρα σύνταξης. Σύμφωνα, με στατιστικά του συλλόγου μας: οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί του κλάδου αριθμούν μόλις στους 84 ΤΕ01.19 και στους 35 ΔΕ01.17. Υπάρχουν 28 σχολεία που δεν έχουν ούτε έναν ΤΕ01.19 και 50 σχολεία χωρίς ΔΕ01.17. Υπάρχουν δηλαδή, σχολεία με ελλιπής εκπαιδευτικό προσωπικό και σχολεία, χωρίς να έχουν καθηγητές. Μόνο μαθητές υπάρχουν, που μετά από δυόμιση μήνες δεν μπορούν  ούτε αυτοί, ούτε οι γονείς τους να κατανοήσουν αυτό που έγινε φέτος.

   Στις 12.11.2012, το Υπουργείο Παιδείας, ανακοινώνει τον διορισμό 46 ΤΕ01.19 εκπαιδευτικών με αναπλήρωση κανονικού ωραρίου. Δεν θα σχολιάσουμε το γεγονός ως αριθμό ατόμων, αλλά ως προς την τοποθέτηση τους. «Κανένας Ορθολογισμός». Σε 28 σχολεία χωρίς ΤΕ και ΔΕ εκπαιδευτικούς της ειδικότητας, το Υπουργείο κάλυψε μόνο τα δώδεκα. Σας παραθέτουμε τα κενά και τις περιοχές που δεν πήραν αναπληρωτές και δεν έχουν μόνιμους: 2 Γ' Εύβοιας, -3 Α' Λακωνίας, -3 Α' Μεσσηνίας, -2 Β' Μεσσηνίας, -2 Α' Πρέβεζας, -4 Α' Πέλλας, -5 Α' Μαγνησίας, -3 Β' Μαγνησίας, -1 Α' Γρεβενών, -2 Α' Ημαθίας, -1 Γ' Ημαθίας, -7 Α' Ηρακλείου, -1 Β' Ηρακλείου, -2 Α' Σάμου, -2 Α' Λέσβου, -1 Α' Δωδεκανήσου.

   Υπάρχουν περίπου 190 κενά σε όλη την επικράτεια και σχολεία με τέσσερα έως οχτώ τμήματα της ειδικότητας Κομμωτικής, χωρίς μόνιμο εκπαιδευτικό και το Υπουργείο δεν τοποθέτησε κανέναν αναπληρωτή π.χ. ΕΠΑ.Σ. Χαλκίδας, ΕΠΑΣ Ηρακλείου κτλ..

   Δεν μπορεί το Υπουργείο Παιδείας να μας εμπαίζει μετά από 15 χρόνια προσφοράς στην Δημόσια Εκπαίδευση, τόσο με τους μηδενικούς διορισμούς τα τελευταία τρία χρόνια, όσο και  με τις αναπληρώσεις. 

   Το γεγονός αυτό, δημιουργεί αναστάτωση σε σχολεία, μαθητές, εκπαιδευτικούς. Για τις καθυστερήσεις και τον τρόπο τοποθέτησης, δεν ευθύνονται ούτε τα σχολεία, ούτε οι μαθητές, ούτε οι συνάδελφοι και σε καμιά περίπτωση δε θα πρέπει να «την πληρώσουμε» όλοι εμείς.

   Η θέση μας είναι σαφής: «ΑΜΕΣΗ ΚΑΛΥΨΗ» όλων των κενών με εκπαιδευτικούς του κλάδου μας ΤΕ01.19 και ΔΕ01.17 Κομμωτικής, ώστε να εξασφαλιστεί η λειτουργία όλων των σχολικών μονάδων και να μη χαθούν επιπλέον διδακτικές ώρες.

   Σας παρακαλούμε, να πρωτοκολλήσετε την επιστολή μας και να μας απαντήσετε εγγράφως, τον λόγο της αδικαιολόγητης καθυστέρησης πρόσληψης αναπληρωτών και το χρονοδιάγραμμα κάλυψης των κενών της ειδικότητας Κομμωτικής με αναπληρωτές πλήρους ωραρίου.

 

Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                                  Το Δ.Σ του ΠΑΣΕΚΟΜ

 

                                     

       ΚΟΣΜΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 8/5

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 8/5

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΑΣΕΠ 3ΕΑ/2019: Αναμορφωμένοι πίνακες κατάταξης εκπαιδευτικών
Μαθητές με αναπηρίες: Μέχρι πότε θα υλοποιηθούν τα Προγράμματα Πρώιμης Παρέμβασης
Τι προβλέπει το σχέδιο της Εθνικής Στρατηγικής για τα Δικαιώματα των Ατόμων με Αναπηρία 2024-2030 «Μια Ελλάδα με Όλους για Όλους» για τα παιδιά...
Μαθητές με αναπηρίες: Μέχρι πότε θα υλοποιηθούν τα Προγράμματα Πρώιμης Παρέμβασης