Thumbnail
Έγινε χτες, 26/6, συνεδρίαση του ΠΥΣΔΕ Α΄  Αθήνας προκειμένου  να αποφασιστεί το χρονοδιάγραμμα εργασιών καθώς και οι  πίνακες οργανικών κενών και υπεραριθμιών.

Έγινε χτες, 26/6, συνεδρίαση του ΠΥΣΔΕ Α΄  Αθήνας προκειμένου  να αποφασιστεί το χρονοδιάγραμμα εργασιών καθώς και οι  πίνακες οργανικών κενών και υπεραριθμιών.

Πρέπει, κατ’ αρχάς, να σημειώσουμε ότι οι διαδικασίες αυτές γίνονται με πολύ μεγάλη καθυστέρηση και με το φάσμα απολύσεων, διαθεσιμοτήτων, συγχωνεύσεων – καταργήσεων σχολ. μονάδων, να επισκιάζει κάθε σκέψη για τον ορθολογικό προγραμματισμό της επόμενης σχολικής χρονιάς. Η ευθύνη γι’ αυτό βρίσκεται αποκλειστικά στο υπουργείο και την κυβέρνηση που επιβάλλει δια πυρός και σιδήρου την αντιλαϊκή πολιτική της σ’ όλους τους τομείς και στην εκπαίδευση.

    Στη συνεδρίαση αυτή κάναμε τις παρακάτω προτάσεις:

1)             Ζητήσαμε τα κενά και τα πλεονάσματα να υπολογιστούν με τμήματα με μέγιστο αριθμό μαθητών 25. Επίσης το ωράριο των εκπαιδευτικών να υπολογιστεί όπως ίσχυε πριν την αύξηση κατά 2 ώρες. Πρέπει εδώ να σημειωθεί ότι το 10% των τμημάτων κατά την χρονιά 2012 – 2013, που χρησιμοποιείται ως βάση για τους υπολογισμούς, είχαν μαθητές από 26 έως 30. Η πρότασή μας δεν έγινε δεκτή και αυτό μας οδηγεί να δηλώσουμε επιφύλαξη για τους πίνακες κενών – πλεονασμάτων.

2)             Τα οργανικά κενά να υπολογίζονται με 11 ώρες, όπως εφαρμοζόταν μέχρι τώρα.        ( Δεν έγινε δεκτή)

3)            Να δοθούν οργανικά κενά με σύζευξη σχολείων της ίδιας ομάδας, κυρίως για εκείνες τις ειδικότητες που πολύ δύσκολα συμπληρώνουν ωράριο σε μια σχολική μονάδα. Αντίστοιχη διευθέτηση έγινε για τους εκπαιδευτικούς των πειραματικών σχολείων. (Η πρόταση αυτή φαίνεται ότι γίνεται αποδεκτή)

4)            Οι υπεραριθμίες θα εμφανίζονται κατά κλάδο και όχι ονομαστικά. Ονομαστική δήλωση θα κάνουν μόνο όσοι επιθυμούν άρση της υπεραριθμίας.

5)            Τα διευθυντικά κενά να δοθούν ως οργανικά ( για όσο διάστημα διαρκεί η θητεία του Διευθυντή). (Δεν έγινε δεκτή)

6)            Να μη δίνεται υπεραριθμία σε κλάδους όπου ανήκουν οι διευθυντές των σχολείων ή άλλοι συνάδελφοι επί θητεία που έχουν μειωμένο ωράριο.(Έγινε δεκτή)

7)            Για τον κλάδο ΠΕ04, για τα μεν Γυμνάσια, κενά και υπεραριθμίες να δοθούν ενιαία (ομαδοποιημένος κλάδος). Για δε τα Λύκεια οι υπεραριθμίες να δοθούν ενιαία ενώ τα κενά θα χαρακτηρίζονται με βάση την ειδικότητα. (Έγινε δεκτή)

Καλούμε τους συναδέλφους να βρίσκονται σε εγρήγορση γιατί, σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις, το αμέσως επόμενο διάστημα μπορεί να έχουμε  εξελίξεις   ( διαθεσιμότητες – απολύσεις )   που θα  μεταβάλλουν πλήρως το τοπίο στην εκπαίδευση και θα  χρειαστεί να αντιμετωπιστούν άμεσα  από το εκπαιδευτικό κίνημα.

Καλούμε όλους τους συναδέλφους στην παράσταση διαμαρτυρίας που οργανώνουν οι ΕΛΜΕ της Α΄ Αθήνας, στην Περιφεριακή Διεύθυνση Αττικής , την Παρασκευή 28/6, ώρα 13:30

Κανένας εκπαιδευτικός δεν πλεονάζει

Οχι στις απολύσεις - διαθεσιμότητες

Οχι στις συγχωνεύσεις – καταργήσεις σχολείων που ετοιμάζονται.

Όχι στις αναγκαστικές μετακινήσεις εκπαιδευτικών  - μαθητών

 

Μαλαγάρης Θόδωρος – Νικολάου Σταμάτης

εκλεγμένοι με το ψηφοδέλτιο

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΣΤΟ ΠΥΣΔΕ Α΄ ΑΘΗΝΑΣ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/5

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

PIERRAKAKIS
Το πρώτο βήμα για το ψηφιακό ξήλωμα της ζωντανής εκπαίδευσης;
Μήπως με αργά αλλά σταθερά βήματα το υπουργείο Παιδείας επιχειρεί να παγιώσει την αντικατάσταση ενός τμήματος της ζωντανής διδασκαλίας με...
Το πρώτο βήμα για το ψηφιακό ξήλωμα της ζωντανής εκπαίδευσης;
γαζα
Τα πιο αβάσταχτα «μαμά»
Κι όταν, στα δύσκολα, συρρικνώνομαι κι αναζητώ την αγκαλιά, τις δίχως προϋποθέσεις, πιο αφειδώλευτης αγάπης κι όταν τις νύχτες του χειμώνα, βρέχει...
Τα πιο αβάσταχτα «μαμά»