Thumbnail
Πρώτο δικαστήριο για την υπόθεση της Κωνσταντίνας Κούνεβα σήμερα Τρίτη, ενώ οι δράστες της δολοφονικής επίθεσης εναντίον της με καυστικό οξύ το Δεκέμβριο του 2008, παραμένουν ασύλληπτοι. Η υπόθεση εκδικάζεται στο τμήμα Εργατικών Διαφορών του Μονομελούς Πρωτοδικείου Πειραιά, ως εργατικό ατύχημα

 

Πρώτο δικαστήριο για την υπόθεση της Κωνσταντίνας Κούνεβα σήμερα Τρίτη, ενώ οι δράστες της δολοφονικής επίθεσης εναντίον της με καυστικό οξύ το Δεκέμβριο του 2008, παραμένουν ασύλληπτοι. Η υπόθεση εκδικάζεται στο τμήμα Εργατικών Διαφορών του Μονομελούς Πρωτοδικείου Πειραιά, ως εργατικό ατύχημα.
 
Η Πρωτοβουλία αλληλεγγύης έχει απευθύνει κάλεσμα έξω από το Πρωτοδικείο, στο οποίο αναφέρεται πως «Πέντε χρόνια μετά τη δολοφονική επίθεση, η Κωνσταντίνα θα βρεθεί αντιμέτωπη με τον πρώην εργοδότη της, την εταιρεία ΟΙΚΟΜΕΤ διεκδικώντας το αυτονόητο δικαίωμα να της καταβληθεί η αναγκαία αποζημίωση για τα πάνδεινα που υπέστη, υπερασπιζόμενη το αυτονόητο δικαίωμα τήρησης της εργατικής νομοθεσίας στον τομέα των καθαριστών και καθαριστριών».
 
Η ΠΕΚΟΚ διαφωνεί με τον προσδιορισμό «εργατικό ατύχημα» και κάνει λόγο για «απόπειρα δολοφονίας». Η ίδια η Κ.Κούνεβα δεν θα παραστεί στην ακροαματική διαδικασία, καθώς βρίσκεται εδώ και μήνες στο Παρίσι, όπου υποβάλλεται σε μια σειρά από σοβαρές χειρουργικές επεμβάσεις.
 
enet.gr
 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Η ύλη για 70.000 υποψήφιους ως 14/5 με τις λύσεις

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 15/05

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

psifiako sxoleio
Το σχολείο δεν χρειάζεται άλλο software. Χρειάζεται νόημα: Η εκπαίδευση κάνει update — ο δάσκαλος format;
Η συζήτηση για τα ψηφιακά εργαλεία δεν πρέπει να περιορίζεται στο "ναι ή όχι", αλλά στο "πώς και γιατί".
Το σχολείο δεν χρειάζεται άλλο software. Χρειάζεται νόημα: Η εκπαίδευση κάνει update — ο δάσκαλος format;