Thumbnail
Και όταν δεν είναι «εν υπνώσει» τότε είναι πολύ… θολωμένα, κάνοντας το κακό… χειρότερο.

ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΑ ΟΞΥΜΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΜΕΝΟΥΜΕ ΑΜΕΤΟΧΟΙ.

19-10-2012

Συναδέλφισσα – Συνάδελφε,

Τελειώνει σε λίγες μέρες ο δεύτερος μήνας της σχολικής χρονιάς από τους 8 που έχει το διδακτικό έτος αν αφαιρέσουμε Χριστούγεννα και Πάσχα, και εν τούτοις τα πάντα διάγουν εν «υπνώσει» στην Γ΄ Αθήνας. Και όταν δεν είναι «εν υπνώσει» τότε είναι πολύ… θολωμένα, κάνοντας το κακό… χειρότερο.

  • Χαρακτηριστικό παράδειγμα οι τοποθετήσεις συναδέλφων ειδικοτήτων και το αλαλούμ που επικράτησε στο πήγαινε – έλα από σχολείο σε σχολείο. Το ίδιο έγινε και για όσους έχουν περίσσευμα πολλών ωρών και περιμένουν μάταια να τους τοποθετήσει η Διεύθυνση στα σχολεία που έχουν κενά, με αποτέλεσμα τα σχολεία να στερούνται εκπαιδευτικούς χωρίς βεβαίως την παραμικρή ευθύνη των συναδέλφων.
  • Οι τοποθετήσεις συναδέλφων ειδικής αγωγής φαίνεται ότι γίνονται με αδιαφανή και παράξενα(;) κριτήρια, καθώς είχαμε παράλληλες στηρίξεις τοποθετημένες πλουσιοπάροχα σε κάποια σχολεία και σε άλλα καθόλου. Χαρακτηριστικό παράδειγμα πέρυσι η τοποθέτηση συγχρόνως τριών παράλληλων στηρίξεων πλήρους ωραρίου (δηλαδή 24 ωρών) σε σχολείο που ευρίσκεται συνδικαλιστικό στέλεχος των «Παρεμβάσεων», ενώ λειτουργούσε στο ίδιο σχολείο και τμήμα ένταξης. Ταυτόχρονα στο Καματερό υπήρχε παιδί της Α΄ τάξης που μοιραζόταν όλη τη χρονιά την παράλληλη στήριξη με μαθητή μεγαλύτερης τάξης, κάτι που συνέβαινε με πολλά παιδιά και σε άλλα σχολεία. Γιατί άραγε τέτοια διάκριση; Φέτος τι θα δούμε; Σε άλλη περίπτωση φεύγει εκπαιδευτικός ειδικής αγωγής από ειδικό σχολείο που είχε τοποθετηθεί και τοποθετείται ως γραμματειακή υποστήριξη σε κανονικό δημοτικό σχολείο!!! Αλήθεια, προβλέπεται αυτό από πουθενά; Από τα 7 τμήματα ένταξης των νηπιαγωγείων τα δύο δεν έχουν στελεχωθεί ακόμα, ενώ υπήρχε η δυνατότητα. Γιατί άραγε; Σε δημοτικό σχολείο του Περιστερίου οι γονείς είναι για τρίτη εβδομάδα «στα κάγκελα» και το σχολείο ξαναζεί την ίδια κρίση που πέρασε άλλο δημοτικό του Περιστερίου πριν από δύο χρόνια εξαιτίας των ίδιων άστοχων χειρισμών της Διεύθυνσης. Αλήθεια, η περιφέρεια και το υπουργείο έχουν ενημερωθεί;
  • Οι συμπτύξεις και συνενώσεις τμημάτων έγιναν άραγε έγκαιρα και με αντικειμενικά κριτήρια;;; Εμείς γνωρίζουμε ότι σε όμορα σχολεία αφήνουν και λειτουργούν πολλά τμήματα και σε άλλα κάνουν το παν να τα μαζέψουν και μάλιστα με παράτυπο και καταχρηστικό τρόπο και αφού έχουν ανοίξει τα σχολεία, καθώς δεν μπήκαν στο κόπο να προβλέψουν νωρίτερα και να σκεφθούν πώς θα αντιμετωπίσουν το πρόβλημα, αναστατώνοντας με τον τρόπο αυτόν γονείς, παιδιά και εκπαιδευτικούς.
  • Από πότε αλήθεια στο ΠΥΣΠΕ υπάρχουν μάντεις, οι οποίοι μαντεύουν πότε θα αδειάσει η θέση ενός Διευθυντή Σχολείου, τον τρόπο και τους λόγους για τους οποίους θα αδειάσει, και, χωρίς να κάνουν το κόπο να περιμένουν τα έγγραφα του Υπουργείου ή τις αποφάσεις του ΑΠΥΣΠΕ και του Περιφερειακού Διευθυντή, σπεύδουν να τοποθετήσουν Διευθυντές και τους καλούν μάλιστα την επομένη εργάσιμη ημέρα να πάνε να αναλάβουν υπηρεσία. Στη συνέχεια δέχονται την αναφορά ανάληψης υπηρεσίας και κατόπιν τους λένε: «Συγγνώμη, κύριε, κάναμε μάλλον λάθος, παρακαλώ περιμένετε»; Το ίδιο βέβαια συμβαίνει και με τις αποσπάσεις των συναδέλφων. Όσοι συνάδελφοι πήραν απόσπαση, στην πλειονότητά τους, τους τηλεφώνησαν από το ΠΥΣΠΕ για να παρουσιαστούν την επομένη εργάσιμη στη νέα τους θέση, με αποτέλεσμα πρωί – πρωί της Δευτέρας να πηγαίνουν οι Διευθυντές στο σχολείο και να ευρίσκονται προ εκπλήξεως, γιατί βρέθηκαν με τάξεις «ορφανές» από δασκάλους. Και αυτό έγινε γιατί κανείς από το ΠΥΣΠΕ δεν έκανε τον κόπο να ειδοποιήσει τους διευθυντές τους, ότι τη επόμενη ημέρα μετακινούνται οι εκπαιδευτικοί με απόσπαση. Φαίνεται ότι κάποιοι περιμένουν κάτι περισσότερο από αυτή τους την ενέργεια (μήπως ψηφαλάκια;), γι αυτό σπεύδουν να ενημερώσουν τους εκπαιδευτικούς και μάλιστα μέσα στο Σαββατοκύριακο, αγνοώντας το σχολείο, τους υπόλοιπους συναδέλφους και τους Διευθυντές.
  • Γιατί αλήθεια καταργήθηκαν τα σχολεία–κέντρα σε κάθε δήμο που έπαιρναν και έδιναν την αλληλογραφία οι συνάδελφοι; Σε τι ωφέλησε η κατάργησή τους πέραν από το να υποχρεώνονται οι συνάδελφοι να διανύουν μεγαλύτερες αποστάσεις και χωρίς την ανάλογη συγκοινωνία; Πώς θα μετακινούνται οι συνάδελφοι; Ποιος θα λύσει αυτό το πρόβλημα; Ήταν άραγε μεγάλος κόπος να υπάρχει σε κάθε Δήμο ένα σχολείο κεντρικό που μια φορά τη βδομάδα θα υπήρχε ένας υπάλληλος που θα έπαιρνε και θα έδινε αλληλογραφία στα υπόλοιπα σχολεία του Δήμου;
  • Να μην αναφέρουμε το κατάντημα της στέγης-στέγασης των σχολικών Συμβούλων της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης: 18 Σχολικοί Σύμβουλοι καλούνται να στεγαστούν, να εργαστούν, να συναντήσουν γονείς κτλ στοιβαγμένοι σε έναν όροφο επί της Ιεράς Οδού που ονομάζεται «γραφεία Σχολικών Συμβούλων», αλλά μόνον γραφεία δεν είναι. Παρότι πληρώνεται κανονικά το μίσθωμα στον ιδιοκτήτη, τα μόνα που στεγάζονται εδώ και μήνες είναι τα αντικείμενα και όχι οι σύμβουλοι! Στο χώρο συνυπάρχουν έπιπλα καθώς και τα αρχεία των συμβούλων μαζί με τις μαύρες σακούλες σκουπιδιών που περιέχουν τα αμπαλαρισμένα αρχεία της Β/θμιας (ναι, ναι, καλά διαβάσατε) καθώς και του παλιού 2ου Γραφείου της Α/θμιας, τις στοίβες με τις καρέκλες, τις ντουλάπες και τα γραφεία, από τον Ιούλιο μήνα. Κανείς δεν ενδιαφέρεται τι θα γίνει και πώς θα λειτουργήσουν αυτοί οι άνθρωποι, ώστε να μπορούν να βρίσκονται δίπλα στα σχολεία, τους συναδέλφους και τους γονείς σε μια τόσο κρίσιμη περίοδο για την εκπαίδευση και τη χώρα. Ταυτόχρονα υπάρχουν κενά κτιριακά συγκροτήματα, που θα μπορούσαν ανετότατα να αξιοποιηθούν και να εξοικονομηθούν τα χρήματα του ενοικίου, αν είχαν γίνει έγκαιρα οι απαραίτητες και σωστές ενέργειες.

Δεν είναι σοβαρά πράγματα αυτά! Ιδιαίτερα στον ευαίσθητο χώρο της παιδείας, αυτά δεν δικαιολογούνται να συμβαίνουν ούτε στο μικρότερο νηπιαγωγείο, πόσο μάλλον σε μία από τις μεγαλύτερες Διευθύνσεις της χώρας. Άλλωστε δεν είναι τυχαίο ότι σε άλλες Διευθύνσεις τα προβλήματα είναι πολύ λιγότερα σε αριθμό και χαμηλότερης έντασης από τα δικά μας.

Οι συνάδελφοι απορημένοι, όσοι βέβαια τα γνωρίζουν, εξανίστανται και μονολογούν: Άραγε θέλουν και τα κάνουν ή τα κάνουν επειδή τους ξεφεύγουν;;; Και στις δυο πάντως περιπτώσεις… η κατάσταση είναι τραγική!

 

ΑΞΙΖΟΥΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ!!!

                                                                   

ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΗ  Δ.Α.Κ.Ε.  Π.Ε  Γ΄ ΑΘΗΝΑΣ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/5

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency χωρίς προφορικά, χωρίς έκθεση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ypourgeiopaideiasexo1460370520_0.jpg
Ο αριθμός των εισακτέων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση 2024
Πανελλήνιες 2024 - Ο αριθμός εισακτέων σπουδαστών για το 2024 στις Σχολές, τα Τμήματα και τις Εισαγωγικές Κατευθύνσεις Τμημάτων της Τριτοβάθμιας...
Πανελλήνιες 2024: Ο αριθμός των εισακτέων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση