Thumbnail
Δήλωση αιρετών εκπροσώπων στο ΠΥΣΔΕ Δωδεκανήσου

ΔΗΛΩΣΗ ΑΙΡΕΤΩΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩΝ

ΣΤΟ ΠΥΣΔΕ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ

ΓΙΑ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΚΕΝΩΝ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧ. ΕΤΟΣ 2013-2014.

ΡΟΔΟΣ 28 ΜΑΪΟΥ 2013

Οι αιρετοί εκπρόσωποι ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ και ΘΟΔΩΡΗΣ ΞΑΦΗΣ στο ΠΥΣΔΕ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ  δηλώνουμε ότι:

Η διαδικασία με την οποία καλούνται τα Υπηρεσιακά Συμβούλια να υπολογίσουν κενά και πλεονάσματα του εκπαιδευτικού προσωπικού, όπως αναφέρει και η εγκύκλιος 70607/Δ2/23-05-2013, στηρίζεται στο ΠΔ 50/96 το οποίο ορίζει σαφώς άρθρο 4 παρ. 3 ότι οι εισηγήσεις των ΠΥΣΔΕ προς την Κεντρική Υπηρεσία του Υπουργείου αποστέλλονται μέχρι τις 15 Φεβρουαρίου και άρθρο 4 παρ. 1 ότι για την πραγματοποίηση των μεταθέσεων καταρτίζονται μέχρι τις 10 Μαρτίου κάθε σχολικού έτους πίνακες κενών οργανικών θέσεων κατά περιοχή μετάθεσης.

Η εγκύκλιος 58733/Δ2/26-04-2013 ζητούσε καταχώρηση του υποχρεωτικού ωραρίου των εκπαιδευτικών αυξημένο κατά 2 ώρες, ενώ δεν είχε ψηφιστεί σχετικός νόμος. Ο νέος νόμος 4152/13 παράγραφος Θ, υποπαρ. Θ2, 2α και 2β πήρε ΦΕΚ στις 9/5/13 και το συνδικαλιστικό κίνημα ζητάει την κατάργησή του.

Η εγκύκλιος 70607/Δ2/23-05-2013 επικαλείται το άρθρο 7 του Ν. 3848/10 το οποίο αναφέρει ότι "για τον προσδιορισμό των κενών θέσεων και των λειτουργικών αναγκών υπολογίζεται η τυχόν 2η ειδικότητα, η δυνατότητα διδασκαλίας με 2η ανάθεση", ενώ για τις οργανικές θέσεις υπολογίζονται μόνο οι πρώτες αναθέσεις μαθημάτων, πράγμα που είναι ασύμβατο.

Η εγκύκλιος 70607/Δ2/23-05-2013 ακυρώνει προηγούμενη εγκύκλιο για τη διδασκαλία των ωρών Project, αφού καταργεί τη συνδιδασκαλία, αφαιρεί την πρώτη ανάθεση από συγκεκριμένες ειδικότητες, ενώ δίνει τη δυνατότητα στις ειδικότητες ΠΕ02, ΠΕ03 και ΠΕ04 για διδασκαλία μόνο σε ένα τμήμα.

Ο αριθμός των μαθητών στα τμήματα δεν μπορεί να υπερβαίνει τους 25 για τα τμήματα των Γυμνασίων και της γενικής παιδείας των Λυκείων, τους 20 στις κατευθύνσεις και τους 10 για τα εργαστήρια, πάγια θέση του εκπαιδευτικού κινήματος που είχε εφαρμοστεί στην πράξη τα τελευταία χρόνια.

Η μέχρι σήμερα ακολουθούμενη διαδικασία και με όσα ορίζει το ΠΔ 50/96 άρθρο 4, ήταν να υπολογίζονται οι οργανικές θέσεις με βάση το ωρολόγιο πρόγραμμα κάθε σχολικής μονάδας και τις ώρες της ομάδας σχολείων στην οποία ανήκει η σχολική μονάδα.

Επίσης, ο υπολογισμός των κενών δεν μπορεί να είναι αξιόπιστος για τη σχολική χρονιά 2013-2014 από τη στιγμή που η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας εξαγγέλλει ότι, μετά την ολοκλήρωση των Πανελλαδικών εξετάσεων, θα φέρει νέο νόμο για το Γενικό και Τεχνολογικό Λύκειο και δεν είναι γνωστές οι αλλαγές που αυτό θα επιφέρει σε μαθήματα, τμήματα, σχολεία και ειδικότητες.

Επειδή θεωρούμε πως είναι πολιτικά και ηθικά απαράδεκτη, παράνομη και αντιδημοκρατική πράξη η προληπτική πολιτική επιστράτευση στην οποία προχώρησε η κυβέρνηση σε βάρος των εκπαιδευτικών.

Επειδή θεωρούμε πως δεν μπορεί να αποφασίζει το υπηρεσιακό συμβούλιο με επιστρατευμένα τα μέλη του.

Επειδή καλούμαστε αιφνιδιαστικά να επικυρώσουμε  προειλημμένες πολιτικές στην ουσία αποφάσεις και παρακάμπτεται η ουσιαστική λειτουργία και ο ρόλος του υπηρεσιακού συμβουλίου να προτείνει σύμφωνα με τις ιδιαιτερότητες την ίδρυση – κατάργηση οργανικών θέσεων.

Επειδή η νομιμοποίηση των κυβερνητικών σκοπιμοτήτων θα έχει σοβαρότατες επιπτώσεις στην ποιότητα των υπηρεσιών παιδείας, την ζωή και την επαγγελματική κατάσταση καθώς και τις εργασιακές συνθήκες των εκπαιδευτικών.

Επειδή η μεθόδευση των διαδικασιών εκ μέρους της κυβέρνησης για τον υπολογισμό κενών -  πλεονασμάτων έχει κατά την γνώμη μας καθαρά επικοινωνιακό χαρακτήρα, με στόχο την απόλυση ή την αναγκαστική μετακίνηση εκπαιδευτικών και οπωσδήποτε την κατατρομοκράτησή τους προκειμένου να υποταχθούν και σε νέες, δυσβάσταχτες «θυσίες».

Επειδή κατά τον υπολογισμό κενών και πλεονασμάτων δεν έχει ληφθεί υπόψη ο δυσπρόσιτος, παραμεθόριος και νησιωτικός χαρακτήρας της περιοχής μας, κρίσιμη παράληψη, που θα οδηγήσει με βεβαιότητα σε περαιτέρω αποψίλωση των μικρών νησιών μας, για τα οποία και λόγοι εθνικοί επιτάσσουν να ενισχύονται πληθυσμιακά με την εφαρμογή αναπτυξιακών πολιτικών.

Επειδή οι εκπαιδευτικοί δεν είναι απρόσωπα νούμερα που θα χρησιμοποιηθούν για να καλύψουν τις μνημονιακές δεσμεύσεις της κυβέρνησης για μετακινήσεις και απολύσεις.

Επειδή η αύξηση του ωραρίου των εκπαιδευτικών αποτελεί συνέχεια ενός οργανωμένου σχεδίου που ξεκίνησε με καταργήσεις-συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων, συμπτύξεις τμημάτων, αύξηση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα, περικοπές των λειτουργικών δαπανών για τα σχολεία και στοχεύει στη συρρίκνωση του αγαθού της δημόσιας δωρεάν παιδείας.

Με βάση τα παραπάνω διαφωνούμε με τη λογική συγκρότησης των πινάκων, καταγγέλλουμε και καταψηφίζουμε την εισήγηση της διοίκησης.

 

ΟΙ ΑΙΡΕΤΟΙ ΣΤΟ ΠΥΣΔΕ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ

ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ                                     ΘΟΔΩΡΗΣ ΞΑΦΗΣ

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 10/5

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 10/5

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ατ
Οι αταξίες του ιδιωτικού σχολείου του «βουνού» Ataxia στο Στείρι Βοιωτίας
Οι απογοητευμένοι γονείς που αναγκάστηκαν να πάρουν τα παιδιά τους από το αυτοαποκαλούμενο πρώτο «δημοκρατικό σχολείο του βουνού» και τα αναπάντητα...
Οι αταξίες του ιδιωτικού σχολείου του «βουνού» Ataxia στο Στείρι Βοιωτίας
ELLINIKHGLOSSA
Γλώσσα: Ελληνικές λέξεις που χρησιμοποιεί όλη η ανθρωπότητα
Ο πλούτος της ελληνικής γλώσσας είναι τεράστιος, όπως αποδεικνύουν οι δεκάδες λέξεις που δανείσαμε παγκοσμίως για να έχουν να συνεννοούνται οι...
Γλώσσα: Ελληνικές λέξεις που χρησιμοποιεί όλη η ανθρωπότητα